-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги охорони території та приміщень)
Завершена
510 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 550.00 UAH
Номер:
17de6bcd64b842d0b79714f5d83efa16
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-15-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.12.2022 00:00
Період моніторингу:
16.12.2022 00:28 - 07.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.12.2022 № 25-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 15.12.2022 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-01-26-006482-c 26.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №6» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської держаної адміністрації) (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 21.01.2022 № 11; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ком-кон груп» (далі – ТОВ «Ком-кон груп», Учасник); протокол про результати розгляду тендерної пропозиції від 14.02.2022 № б/н; повідомлення про намір укласти договір; договір від 01.03.2022 №БС348 (далі – Договір).
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону у вигляді довідки в довільній формі, що є порушенням вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
26.12.2022 18:53 - 10.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.12.2022 18:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку від 26.12.2022р. про результати моніторингу закупівлі UA-2022-01-26-006482-c у розрізі стадій проведення процедури закупівлі, Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській було встановлено, що моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону у вигляді довідки в довільній формі, що є порушенням вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-26-006482-c.
Тендерною документацією встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону у вигляді довідки в довільній формі. Зазначена вимога була визначена як додаткова вимога, до передбаченої Законом, які визначені в Розділ ІІІ Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), а саме в п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації:
«п. 5.5. Протягом 10 календарних днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, Учасник-переможець повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель наступні документи:»
«п. 5.5.3. ……. або
довідку, що містить в собі відомості про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, видану уповноваженим органом в паперовому або електронному вигляді (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій) (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) (надається учасником-переможцем, який за своїм статусом є юридичною особою);»
На виконання вимог, переможцем до електронної системи Прозоро було завантажено Довідку МВС України, що службова (посадова) особа учасника, не притягується до кримінальної відповідальності.
Відповідно до вимог наказу Міністерства внутрішніх справ України від 29 листопада 2016 року № 1256 (зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 року за №22/29890) відомості про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, притягнення до кримінальної відповідальності підтверджується відповідною довідкою, яка формується на підставі відомостей, що обробляються в персонально-довідковому обліку єдиної інформаційної системи МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 1501 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми).
Враховуючи вище викладене, заперечуємо проти виявлених порушень викладених у висновку від 26.12.2022р. про результати моніторингу закупівлі UA-2022-01-26-006482-c
Вважаємо, що при проведені закупівлі UA-2022-01-26-006482-c, замовником не було допущено порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Але беручи до уваги висновок моніторингу, при підготовці тендерної документації, будуть враховані факти викладені в моніторингу, з метою недопущення двоякого трактування вимог при підготовці документації учасниками закупівлі.
Дата публікації звіту:
29.12.2022 09:44