• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Розчини для інфузій (ДК 021:2015 "33600000-6 Фармацевтична продукція")

Завершена

7 247 396.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 72 473.96 UAH
Номер: 0f1d04efc0f243fb977fe84ea9b5fb76
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-13-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 14.09.2022 20:47 - 06.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 09.09.2022 № 259 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.09.2022 № 259 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника UA-2022-01-26-013898-b 26.01.2022 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, vika-chika2105@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу умов Договору 28.03.2022 №2220/18 на відповідність умовам тендерної пропозиції переможця та тендерної документації встановлено порушення вимог частини шостої статті 33, частини 4 статті 41 Закону №922. За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору додатковими угодами та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: За результатами аналізу умов Договору 28.03.2022 №2220/18 на відповідність умовам тендерної пропозиції переможця та тендерної документації встановлено порушення вимог частини шостої статті 33, частини 4 статті 41 Закону №922. За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору додатковими угодами та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова №710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради (далі Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-26-012908-b ), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи замовника (протокол Уповноваженої особи від 26.01.2022 р. №99), протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.03.2022), тендерні пропозиції учасників торгів (ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.», ТОВ «СТМ-Фарм», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНФУЗІЯ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.03.2022 року, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 15.03.2022, договір від 28.03.2022 №2220/18 та пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 21.09.2022. За результатами моніторингу установлено, що рішенням Уповноваженої особи Замовника від 15.03.2022 ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» було визначено переможцем торгів та укладено з ним договір від 28.03.2022 №2220/18 на суму 3 189 260,00 грн. Відповідно до норми частини шостої статті 33 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Моніторингом відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» установлено, що в умовах договору від 28.03.2022 №2220/18, зокрема в розділі VI «Права та обов’язки сторін» міститься пункт 6.1.3. в якому зазначено, що Замовник зобов’язаний оплачувати товар постачальнику на підставі накладної з відтермінуванням платежу не більше 30 календарних днів., тоді як зазначене положення не було визначено в проекті договору (Додаток 3 до тендерної документації) та у складі тендерної пропозиції переможця (файл «9. Проект договору.pdf 18 лютого 2022 18:49), чим не дотримано вимоги частини 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації» та є порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону №922, де визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасник торгів ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» у файлі «9. Проект договору.pdf 18 лютого 2022 18:49» надав підписаний на кожній сторінці проект договору та лист-погодження з умовами проекту договору (від 03.02.2022 №703/13), що свідчить про погодження з його умовами. Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону №922 Договір є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимоги частини четвертої статті 41 Закону №922.
Період усунення порушень: 27.09.2022 17:05 - 12.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2022 17:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На вимогу Східного офісу Держаудитслужби від 28.09.2022, викладену у висновку моніторингу про усунення порушення у встановленому законодавством порядку, КНП "ЦМКЛ" СМР здійснено заходи щодо усунення порушення виявленого в ході проведення моніторингу закупівлі - Розчини для інфузій (ДК 021:2015 "33600000-6 Фармацевтична продукція") (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-26-013898-b), а саме: Додатковою угодою № 1 від 28 вересня 2022 року було внесено зміни до Договору про закупівлю фармацевтичної продукції № 2220/18 від 28.03.2022 року, укладеного між ТОВ "Медичний центр "М.Т.К." та КНП "ЦМКЛ" СМР (Додаткова угода №1 додається). Таким чином, умови договору від 28.03.2022 №2220/18, укладеного з ТОВ "Медичний центр "М.Т.К.", приведено до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.". Уповноважену особу попереджено про недопущення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Дата публікації звіту: 29.09.2022 11:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
Опис: Додатковою угодою від 28 вересня 2022 року №1 було внесено зміни до Договору про закупівлю фармацевтичної продукції № 2220/18 від 28.03.2022 року, укладеного між ТОВ "Медичний центр "М.Т.К." та КНП "ЦМКЛ" СМР . Таким чином, умови договору від 28.03.2022 №2220/18, укладеного з ТОВ "Медичний центр "М.Т.К.", приведено до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.". Уповноважену особу попереджено про недопущення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Дата публікації: 05.10.2022 10:44

Запити/Пояснення