-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Розчини для інфузій (ДК 021:2015 "33600000-6 Фармацевтична продукція")
Завершена
7 247 396.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 72 473.96 UAH
мін. крок: 1% або 72 473.96 UAH
Номер:
0f1d04efc0f243fb977fe84ea9b5fb76
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-13-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2022 00:00
Період моніторингу:
14.09.2022 20:47 - 06.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
09.09.2022 № 259
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.09.2022 № 259
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2022-01-26-013898-b 26.01.2022 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу умов Договору 28.03.2022 №2220/18 на відповідність умовам тендерної пропозиції переможця та тендерної документації встановлено порушення вимог частини шостої статті 33, частини 4 статті 41 Закону №922.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору додатковими угодами та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
За результатами аналізу умов Договору 28.03.2022 №2220/18 на відповідність умовам тендерної пропозиції переможця та тендерної документації встановлено порушення вимог частини шостої статті 33, частини 4 статті 41 Закону №922.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору додатковими угодами та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова №710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради (далі Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-26-012908-b ), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи замовника (протокол Уповноваженої особи від 26.01.2022 р. №99), протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.03.2022), тендерні пропозиції учасників торгів (ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.», ТОВ «СТМ-Фарм», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНФУЗІЯ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.03.2022 року, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 15.03.2022, договір від 28.03.2022 №2220/18 та пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 21.09.2022.
За результатами моніторингу установлено, що рішенням Уповноваженої особи Замовника від 15.03.2022 ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» було визначено переможцем торгів та укладено з ним договір від 28.03.2022 №2220/18 на суму 3 189 260,00 грн.
Відповідно до норми частини шостої статті 33 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Моніторингом відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» установлено, що в умовах договору від 28.03.2022 №2220/18, зокрема в розділі VI «Права та обов’язки сторін» міститься пункт 6.1.3. в якому зазначено, що Замовник зобов’язаний оплачувати товар постачальнику на підставі накладної з відтермінуванням платежу не більше 30 календарних днів., тоді як зазначене положення не було визначено в проекті договору (Додаток 3 до тендерної документації) та у складі тендерної пропозиції переможця (файл «9. Проект договору.pdf 18 лютого 2022 18:49), чим не дотримано вимоги частини 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації» та є порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону №922, де визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
У складі тендерної пропозиції учасник торгів ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» у файлі «9. Проект договору.pdf 18 лютого 2022 18:49» надав підписаний на кожній сторінці проект договору та лист-погодження з умовами проекту договору (від 03.02.2022 №703/13), що свідчить про погодження з його умовами. Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону №922 Договір є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимоги частини четвертої статті 41 Закону №922.
Період усунення порушень:
27.09.2022 17:05 - 12.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2022 17:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На вимогу Східного офісу Держаудитслужби від 28.09.2022, викладену у висновку моніторингу про усунення порушення у встановленому законодавством порядку, КНП "ЦМКЛ" СМР здійснено заходи щодо усунення порушення виявленого в ході проведення моніторингу закупівлі - Розчини для інфузій (ДК 021:2015 "33600000-6 Фармацевтична продукція") (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-26-013898-b), а саме: Додатковою угодою № 1 від 28 вересня 2022 року було внесено зміни до Договору про закупівлю фармацевтичної продукції № 2220/18 від 28.03.2022 року, укладеного між ТОВ "Медичний центр "М.Т.К." та КНП "ЦМКЛ" СМР (Додаткова угода №1 додається). Таким чином, умови договору від 28.03.2022 №2220/18, укладеного з ТОВ "Медичний центр "М.Т.К.", приведено до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.".
Уповноважену особу попереджено про недопущення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Дата публікації звіту:
29.09.2022 11:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
Опис:
Додатковою угодою від 28 вересня 2022 року №1 було внесено зміни до Договору про закупівлю фармацевтичної продукції № 2220/18 від 28.03.2022 року, укладеного між ТОВ "Медичний центр "М.Т.К." та КНП "ЦМКЛ" СМР . Таким чином, умови договору від 28.03.2022 №2220/18, укладеного з ТОВ "Медичний центр "М.Т.К.", приведено до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.". Уповноважену особу попереджено про недопущення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Дата публікації:
05.10.2022 10:44
Запити/Пояснення
Номер:
65cdf09dc0c04e7696fabc2af9f40720
Назва:
Питання до пояснень
Дата опублікування:
19.09.2022 23:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2022 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
afec057f37ff4a44a1d03230f785f282
Назва:
Надання роз'яснення
Дата опублікування:
21.09.2022 08:48
Опис:
Умови Договору про закупівлю фармацевтичної продукції №2220/18 від 28.03.2022 року, укладеного між КНП «Центральною міською клінічною лікарнею» СМР та ТОВ «Медичний центр «М.Т.К» повністю відповідають умовам тендерної документації – Розчини для інфузій (ДК 021:2015 "33600000-6 Фармацевтична продукція") (ідентифікатор UA-2022-01-26-013898-b).
Пункт «6.1.3. Замовник зобов’язаний оплачувати товар постачальнику на підставі накладної з відтермінуванням платежу не більше 30 календарних днів» Договору лише уточнює період розрахунку між Замовником і Постачальником, оскільки така необхідність викликана діючим на 28.03.2022 року форс-мажорними обставинами, а саме введеним на території України і Сумського регіону воєнним станом та активними бойовими діями в м.Суми та Сумській області обстрілами та бомбардуваннями рф (Указ Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022) та необхідністю належного виконання зобов'язань під час воєнного стану Замовником.
Номер:
61d366a1bb924cd083ea810ecda36cc8
Назва:
Просимо надати висновок на паперових носіях
Дата опублікування:
28.09.2022 15:06
Опис:
Просимо надати висновок на паперових носіях
Номер:
3168ed1f6f9d48cdbe088cf476b42b13
Назва:
Висновок
Дата опублікування:
28.09.2022 15:10
Опис:
ЗАТВЕРДЖУЮ
Начальник
Східного офісу Держаудитслужби
__________Олександр ВАСИЛЬЄВ
____ ______________ 2022 року
ВИСНОВОК
про результати моніторингу процедури закупівлі
_______________ № _____
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА
1. Інформація про замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради, код юридичної особи в ЄДРПОУ 05519480, вул. 20 років Перемоги, буд.13, м. Суми 40021.
2. Інформація про предмет закупівлі: Розчини для інфузій (ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція) очікуваною вартістю 7 247 396,00 гривень.
3. Інформація про оприлюднення.
UA-2022-01-26-013898-b, 26 січня 2022 року.
4. Застосована процедура закупівлі.
Відкриті торги з публікацією англійською мовою.
5. Підстави здійснення моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
6. Дата початку моніторингу.
15 вересня 2022 року.
ІІ. КОНСТАТУЮЧА ЧАСТИНА
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова №710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради (далі Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-26-012908-b ), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи замовника (протокол Уповноваженої особи від 26.01.2022 р. №99), протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.03.2022), тендерні пропозиції учасників торгів (ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.», ТОВ «СТМ-Фарм», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНФУЗІЯ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.03.2022 року, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 15.03.2022, договір від 28.03.2022 №2220/18 та пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 21.09.2022.
За результатами моніторингу установлено, що рішенням Уповноваженої особи Замовника від 15.03.2022 ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» було визначено переможцем торгів та укладено з ним договір від 28.03.2022 №2220/18 на суму 3 189 260,00 грн.
Відповідно до норми частини шостої статті 33 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Моніторингом відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» установлено, що в умовах договору від 28.03.2022 №2220/18, зокрема в розділі VI «Права та обов’язки сторін» міститься пункт 6.1.3. в якому зазначено, що Замовник зобов’язаний оплачувати товар постачальнику на підставі накладної з відтермінуванням платежу не більше 30 календарних днів., тоді як зазначене положення не було визначено в проекті договору (Додаток 3 до тендерної документації) та у складі тендерної пропозиції переможця (файл «9. Проект договору.pdf 18 лютого 2022 18:49), чим не дотримано вимоги частини 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації» та є порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону №922, де визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
У складі тендерної пропозиції учасник торгів ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» у файлі «9. Проект договору.pdf 18 лютого 2022 18:49» надав підписаний на кожній сторінці проект договору та лист-погодження з умовами проекту договору (від 03.02.2022 №703/13), що свідчить про погодження з його умовами. Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону №922 Договір є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимоги частини четвертої статті 41 Закону №922.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства.
За результатами аналізу умов Договору 28.03.2022 №2220/18 на відповідність умовам тендерної пропозиції переможця та тендерної документації встановлено порушення вимог частини шостої статті 33, частини 4 статті 41 Закону №922.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору додатковими угодами та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
3. Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом застосування відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору щодо закупівлі товарів розчини для інфузій (ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція) від 28.03.2022 №2220/18 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.