• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта та дистиляти (бензин, дизельне паливо)

Торги не відбулися

980 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 800.00 UAH
Номер: cb92481f2a2a4bec8289c486e5727168
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-31-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 31.05.2022 12:30 - 23.06.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.05.2022 № 2-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.05.2022 № 2-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2022-01-26-010046-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства щодо розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог передбачених пунктом 3 Наказу № 1082 та абзацом 2 частини 2 статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Експлуатація штучних споруд» Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 26.01.2022 року № 16 (з врахуванням внесених змін у Додаток № 3), протокол прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.02.2022 року № 24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.02.2022 року, вимога про усунення порушень Товариства з обмеженою відповідальністю «Вест Кард» від 31.01.2022 року та відповідь Замовника від 01.02.2022 року, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 03.06.2022 року. За результатами проведеного моніторингу питання дотримання законодавства щодо розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі - Наказ № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини 1 статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною 2 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини 2 статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення процедури закупівель та тендерну документацію), на них накладено електронний цифровий підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу № 1082. Крім того, моніторингом встановлено, що частиною 2 статті 24 Закону передбачено, що замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена вище інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Так, Замовником, за результатами розгляду вимоги про усунення порушень Товариства з обмеженою відповідальністю «Вест Кард» від 31.01.2022 року, внесено зміни до проекту договору (Додаток № 3 до тендерної документації), який оприлюднено в електронній системі закупівель 01.02.2022 року. Проте, Замовником не оприлюднено тендерну документацію в новій редакції в повному обсязі (оприлюднено лише додаток № 3) та перелік змін, які вносились, чим не дотримано вимоги абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону. За результатами проведеного моніторингу питання дотримання законодавства щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено наступне. Так, відповідно до частини 6 статті 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Проте, на порушення вимог частини 6 статті 33 Закону Замовником не укладено договір з переможцем торгів ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» в 60 денний термін з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (11.02.2022 року). Разом з тим, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема, укладення договору з порушенням строків передбачених частиною 6 статті 33 Закону. Слід зазначити, що згідно вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 08.06.2022 23:13 - 24.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.06.2022 23:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуті в повному обсязі шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 25.07.2022 23:32

Запити/Пояснення