-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Будівництво амбулаторії на 3-4 лікаря без житла за адресою: Дніпропетровська область, Томаківський район, смт Томаківка, вул.Шосейна,11 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».
Завершена
2 248 932.00
UAH з ПДВ
Номер:
1c7d13b9c46b457a90f7856f380a866c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-09-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2022 00:00
Період моніторингу:
09.09.2022 16:27 - 01.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2022
№ 36-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівельвідповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2022 № 36-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2022-01-26-010007-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 5 частини 2 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону установлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору законодавству у сфері закупівель встановлено, що умови підпункту 2 пункту 17.6 договору про закупівлю від 10.02.2022 року № 45/02-22 не відповідають нормам пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог постанови № 710, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, зокрема, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 10.02.2022 року № 45/02-22, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі, в тому числі відповідність пропозиції переможця кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а також встановленим вимогам до учасника процедури закупівлі, відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору законодавству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2022 рік, протокол щодо проведення переговорної процедури закупівлі від 26.01.2022 року № 1, експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 19.01.2022 року № 26-Е-22/В, висновок по обʼєкту будівництва, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі від 26.01.2022 року, договір про закупівлю від 10.02.2022 року № 45/02-22 з додатками, додаткова угода від 28.06.2022 року № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 29.06.2022 року, пояснення з копіями документів отримані через електронну систему закупівель 14.09.2022 року, 21.09.2022 року та 22.09.2022 року.
Відповідно до частини 1 статті 20 Закону визначено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено, що переговорна процедура Замовником проводилася відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Слід зазначити, що відповідно до частин 1, 2, 5 та 6 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником лише як виняток, зокрема, за наявності підстав визначених пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону, з розміщенням в електронній системі закупівель відповідного обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, Замовником в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі зазначено, що переговорна процедура закупівель проводиться відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, оскільки у Замовника в ході виконання робіт за договором від 17.05.2021 року по об’єкту «Будівництво амбулаторії на 3-4 лікаря без житла за адресою: Дніпропетровська область, Томаківський район, смт Томаківка, вул. Шосейна,11 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)», який укладено з ТОВ «ВІКНО СЕРВІС» виникли додаткові будівельно - монтажні роботи не передбачені проектом з будівництва амбулаторії. При цьому наявність підстав проведення переговорної процедури закупівель підтверджується експертним звітом від 19.01.2022 № 26-Е-21/А ДП «Жилком» та висновком ФОП Бровкіна Наталія Олександрівна № 25/01/22-1 від 25.01.2022.
Разом з тим, аналізом оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель інформації та документів щодо переговорної процедури закупівель встановлено, що ні обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі ні документи, що оприлюдненні Замовником, як такі, що на його думку, підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (ФОП Бровкіна Наталія Олександрівна № 25/01/22-1 від 25.01.2022 та експертний звіт від 19.01.2022 № 26-Е-21/А ДП «Жилком») не містить переліку та обсягу додаткових робіт, які виникли в ході виконання основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, що не передбачені початковим проектом та, виконання яких є предметом закупівель даної переговорної процедури.
Таким чином, на порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону, в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону.
Враховуючи вищевикладене, в ході проведення моніторингу, для проведення всебічного аналізу дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель при проведенні даної переговорної процедури закупівлі, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі, через електронну систему закупівель 14.09.2022 та 19.02.2022 оприлюднено запити про надання пояснення та документів щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, зокрема, щодо визначення предмета закупівлі та наявності умов для застосування переговорної процедури закупівель, в тому числі відповідності пропозиції переможця кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а також встановленим вимогам до учасника процедури закупівлі.
Однак, на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, Замовник на запити посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель від 14.09.2022 та від 19.02.2022 року, не надав інформацію та документи, а саме:
- інформацію щодо переліку та обсягу робіт, які виконані за початковим проектом, виконання яких були предметом за договором від 17.05.2021 № 94/05-21 та копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В));
- інформацію щодо переліку робіт та обсягу відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, виконання яких були предметом за договором від 10.02.2022 № 45/02-22, копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та локальні кошториси робочого проекту на додаткові роботи;
- копій усіх сторінок пропозиції учасника ТОВ «Вікно Сервіс», яка подана Замовнику.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору законодавству у сфері закупівель встановлено, що у підпункті 2 пункту 17.6 договору про закупівлю від 10.02.2022 року № 45/02-22 встановлено умову що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується Замовниками у разі, якщо предметом закупівлі є виключно товар, про що свідчить пункт 2 частини 5 статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
26.09.2022 16:26 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2022 16:26
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Дата публікації:
03.10.2022 13:45
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
0f81502937e44ba6b0c34ef03cd3a8b0
Назва:
Запит про надання пояснень та документів
Дата опублікування:
09.09.2022 21:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2022-01-26-010007-b, відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
Так, відповідно до частини 1 статті 40 Закону № 922 переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922 передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника.
Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Так, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі Овруцької міської ради (далі - Замовник) зазначено, що «Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, а саме виникла необхідність виконання додаткових робіт/послуг, в обсязі, що не перевищує 50% від ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
1. Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу додаткових аналогічних робіт, не включених в початковий проект, прошу надати їх перелік та обсяг відповідно до початкового проекту, які є предметом даної процедури закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи).
2. Поясніть чи перевірялись Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «ВІКНО СЕРВІС», якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель (копії усіх сторінок пропозиції з супровідним листом з відміткою про її отримання Замовником, в тому числі з наданням договірної ціни з усіма розрахунками за статтями витрат, які є її складовими).
3. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Отже, поясніть чи вимагалось Замовником подання ТОВ «ВІКНО СЕРВІС» документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, з наданням листа Замовника до учасника, яким запрошено вказаного учасника на переговори та наданням переліку документів, які вимагались Замовником від учасника для участі у переговорах.
4. Прошу зазначити ідентифікатор попередньої закупівлі, за результатами якої попередньо укладено основний договір за результатами проведення тендера.
Номер:
5a8f6eaed0c54224885bae1ab2858ef9
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
14.09.2022 10:44
Опис:
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: «Будівництво амбулаторії на 3-4 лікаря без житла за адресою: Дніпропетровська область, Томаківський район, смт Томаківка, вул.Шосейна,11 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Перелік умов для застосування переговорної процедури визначений частиною другою статті 40 Закону, зокрема якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Керуючись п. 5 ч. 2 ст. 40 Закон України “Про публічні закупівлі” департаментом проведено переговорну процедуру закупівлі з підстави виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт, що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
На підтвердження необхідності виконання додаткових аналогічних робіт автором проекту було надано висновок по об’єкту вих. № 2501/22-1 від 25.01.2022, де зазначена наявність передумов проведення переговорної процедури.
На підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі замовником опубліковано обгрунтування, експертний звіт № 26-Е-22/В від 19.01.2022 р.
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовником вимагалось документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме в запрошені на проведення переговорів щодо застосування переговорної процедури закупівлі в п.п. 1.1. необхідно було надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента (копія запрошення додається).
Замовником було перевірено відповідність пропозиції переможця кваліфікаційним критеріям, а саме довідка, що надана ТОВ «ВІКНО СЕРВІС» про виконання аналогічного договору (вих. №26/01 від 26.01.2022 р.)(копія довідки додається).
Ідентифікатор попередньої закупівлі, за результатами якої укладено основний договір - UA-2021-04-08-005244-b
Номер:
b2876b3e0ead4a1395b08ea32b137c3a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.09.2022 22:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Будівництво амбулаторії на 3-4 лікаря без житла за адресою: Дніпропетровська область, Томаківський район, смт Томаківка, вул.Шосейна,11 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)», ДК 021:2015: 45300000-0 — (Будівельно-монтажні роботи), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2022-01-26-010007-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
80653809ee184fb5a85c617c22a5d27c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.09.2022 10:54
Опис:
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: «Будівництво амбулаторії на 3-4 лікаря без житла за адресою: Дніпропетровська область, Томаківський район, смт Томаківка, вул.Шосейна,11 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)», ДК 021:2015: 45300000-0 — (Будівельно-монтажні роботи) повідомляємо наступне:
Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ)
Технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом.
Очікувана вартість закупівлі робіт визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ.
Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Номер:
29c4ea87b9b74fe8a121c8fdf0087fe4
Назва:
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 2
Дата опублікування:
19.09.2022 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2022-01-26-010007-b, відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922), повторно постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
Так, особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу даної закупівлі, через електронну систему закупівель поставлено запит щодо надання пояснень та копій документів від 09.09.2022 року, відповідно наданого Замовником пояснення від 14.09.2022 року та копій документів.
Проте аналізом встановлено із вищевказаного пояснення, що Замовником не надано інформацію та документи, а саме:
- перелік робіт, які виконані за початковим проектом по даному предмету закупівлі згідно договору від 17.05.2021 № 94/05-21 (акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В));
- перелік робіт, відповідно до робочого проекту на додаткові роботи за договором від 10.02.2022 № 45/02-22, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
- чи перевірялась Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ "Вікно Сервіс", яка подана Замовнику (запрошення до участі у переговорній процедурі закупівель, всі документи надані учасником (в т.ч. договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими)), а також на відсутність підстав відхилення, передбачених ст. 17 Закону.
-копії експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування вище вказаної переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
753afc033c9741dab89afd54df12c33a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.09.2022 12:39
Опис:
Перелік умов для застосування переговорної процедури визначений частиною другою статті 40 Закону, зокрема якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Керуючись п. 5 ч. 2 ст. 40 Закон України “Про публічні закупівлі” департаментом проведено переговорну процедуру закупівлі з підстави виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт, що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
На підтвердження необхідності виконання додаткових аналогічних робіт автором проекту було надано висновок по об’єкту вих. № 2501/22-1 від 25.01.2022, де зазначена наявність передумов проведення переговорної процедури.
На підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі замовником опубліковано обгрунтування, експертний звіт № 26-Е-22/В від 19.01.2022 р.
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовником вимагалось документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме в запрошені на проведення переговорів щодо застосування переговорної процедури закупівлі в п.п. 1.1. необхідно було надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента (копія запрошення додавалася в попередньому поясненні).
Замовником було перевірено відповідність пропозиції переможця кваліфікаційним критеріям, а саме довідка, що надана ТОВ «ВІКНО СЕРВІС» про виконання аналогічного договору (вих. №26/01 від 26.01.2022 р.)( копія запрошення додавалася в попередньому поясненні)