-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Електрична енергія (ДК 021:2015 - 09310000-5 – «Електрична енергія»)
Завершена
1 638 500.00
UAH з ПДВ
Номер:
7aeb80a5a3f24219b6487f5b9c1b7482
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-26-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.09.2022 00:00
Період моніторингу:
26.09.2022 18:08 - 18.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.09.2022 №4-з
Херсон
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається..
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 26.09.2022.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
26.09.2022 № 4-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-26-002193-c Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання щодо своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушенням вимог абзацу першого частини пятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
У звязку з виявленими порушеннями Закону та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, питання внесення змін до договору, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління з питань освіти, культури, молоді, туризму, спорту та гуманітарного розвитку виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради (далі Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 26.01.2022, договір про закупівлю товарів від 07.02.2022 №21411004/43, додаткова угода №1 від 14.02.2022
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником не надано пояснень протягом трьох робочих днів щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі відповідно до запиту про надання пояснень до Замовника, який був оприлюднений 26.09.2022, чим порушено вимоги абзацу першого частини пятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Період усунення порушень:
30.09.2022 10:00 - 15.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2022 10:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розмір витрат електричної енергії визначено за обсягом використання за 2021 рік. Очікувана вартість предмету закупівлі: 1638500 грн. (визначена на підставі прогнозованих ринкових цін на електроенергію на 2022 рік та ціни на розподіл електроенергії у відповідності до постанови НКРЕКП від 09.12.2020 р. № 2356 «Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», що становлять 1,119276 грн./кВт.год. з ПДВ). Інформація розміщена набсайті https://velyka-bagachka-rada.gov.ua/ . Застосування переговорної процедури закупівлі: Електрична енергія (ДК 021:2015 - 09310000-5 – «Електрична енергія») з розподілом на 2022 рік Враховуючи те, що було відмінено дві процедури закупівлі: Електрична енергія (ДК 021:2015 - 09310000-5 – «Електрична енергія») з розподілом (процедури: UA-2021-12-03-000824-b, UA-2021-12-21-000952-b), через відсутність достатньої кількості учасників, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» з метою забезпечення функціонування закладів УПОКМТС та ГР виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради у 2022 році.
Дата публікації звіту:
04.10.2022 08:05
Запити/Пояснення
Номер:
3398e4a71cc54a92a349eeb0c5feecec
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.09.2022 20:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2022-01-26-002193-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
61282cf817fc436786c36bb13835448a
Назва:
Відповідь на висновок про реультати моніторингу
Дата опублікування:
03.10.2022 15:03
Опис:
Розмір витрат електричної енергії визначено за обсягом використання за 2021 рік. Очікувана вартість предмету закупівлі: 1638500 грн. (визначена на підставі прогнозованих ринкових цін на електроенергію на 2022 рік та ціни на розподіл електроенергії у відповідності до постанови НКРЕКП від 09.12.2020 р. № 2356 «Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», що становлять 1,119276 грн./кВт.год. з ПДВ). Інформація розміщена набсайті https://velyka-rada.gov.ua/ . Застосування переговорної процедури закупівлі: Електрична енергія (ДК 021:2015 - 09310000-5 – «Електрична енергія») з розподілом на 2022 рік Враховуючи те, що було відмінено дві процедури закупівлі: Електрична енергія (ДК 021:2015 - 09310000-5 – «Електрична енергія») з розподілом (процедури: UA-2021-12-03-000824-b, UA-2021-12-21-000952-b), через відсутність достатньої кількості учасників, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» з метою забезпечення функціонування закладів УПОКМТС та ГР виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради у 2022 році.