• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали (3 лоти)

Закупівля проводиться українською мовою

Завершена

4 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 7 500.00 UAH
Номер: a78541c595004153b564250af0f41cc5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-08-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.06.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 08.06.2022 15:23 - 05.07.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.06.2022 № 20-з_ Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.06.2022 № 20-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-01-26-002996-b 26.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відхилення тендерних пропозицій ФОП Пантелус Світлани Петрівни Лоту 3, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІВАМЕД» по Лоту 1 та ФОП Хім’як Миколи Михайловича по Лоту 3, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення по Лотах 1 та 3, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців по Лотах 1 та 3, з урахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Коломийська центральна районна лікарня» Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій по Лотах 1 та 3, тендерну пропозиції по Лоту 1 ТОВ «ІВАМЕД», інформацію про відхилення ФОП Пантелус Світлани Петрівни та тендерну пропозицію ФОП Хім’як Миколи Михайловича по Лоту 3, інформацію про відміну по Лоту 2, протоколи уповноваженої особи від 16.02.2022 №95 по Лоту 1, від 15.02.2022 №93 та від 16.02.2022 №94 по Лоту 3, повідомлення про намір укласти договір по Лотах 1 та 3, укладені договори про закупівлю товару від 01.03.2022 №31 по Лоту 1 та від 01.03.2022 №32 по Лоту 3, відповідь замовника на пояснення від 22.06.2022.
Період усунення порушень: 23.06.2022 12:07 - 01.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2022 12:07

Запити/Пояснення