• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин автомобільний А-95, Бензин автомобільний А-92, Паливо дизельне, Нафтовий газ скраплений

Торги відмінено

4 238 855.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 194.28 UAH
Номер: 7faa833741164cdb83a3d6a9ee305334
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-23-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 23.05.2022 19:28 - 15.06.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.05.2022 № 1-З Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.05.2022 № 1-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2022-01-26-002983-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, протокол робочої групи Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 14.02.2022 року, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.02.2022 року, вимога про усунення порушень Товариства з обмеженою відповідальністю «Вест Кард» від 15.02.2022 року та відповідь Замовника від 17.02.2022 року, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 27.05.2022 року. За результатами проведеного моніторингу питання дотримання законодавства щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено наступне. Так, відповідно до частини 6 статті 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Проте, на порушення вимог частини 6 статті 33 Закону Замовником не укладено договір з переможцем торгів ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» в 60 денний термін з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (14.02.2022 року). Разом з тим, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема, укладення договору з порушенням строків передбачених частиною 6 статті 33 Закону. Слід зазначити, що згідно вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 03.06.2022 16:18 - 21.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 03.06.2022 16:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 23.05.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель рішення про початок моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області. За результатами проведення моніторингу 03.06.2022 Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області опублікував висновок, в якому встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. Опис порушень, які неможливо усунути: Так, відповідно до частини 6 статті 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Проте, на порушення вимог частини 6 статті 33 Закону Замовником не укладено договір з переможцем торгів ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» в 60 денний термін з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (14.02.2022 року). Разом з тим, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема, укладення договору з порушенням строків передбачених частиною 6 статті 33 Закону. Слід зазначити, що згідно вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер. У зв’язку із цим, є підстави для скасування відкритих торгів за предметом закупівлі «Бензин автомобільний А-95, Бензин автомобільний А-92, Паливо дизельне, Нафтовий газ скраплений» згідно коду ДК 021:2015 09130000-9 (Нафта і дистиляти) та вжиття заходів, передбачених п.2 ч.1 ст.32 Закону. Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом КП «ЖТКЕ» Житомирської міської ради від 20.07.2021 №28. ВИРІШИВ: 1. Відмінити відкриті торги згідно з предметом «Бензин автомобільний А-95, Бензин автомобільний А-92, Паливо дизельне, Нафтовий газ скраплений» згідно коду ДК 021:2015 09130000-9 (Нафта і дистиляти) з підстави, що передбачена п.2 ч.1 ст.32 Закону, а саме: (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель). 2. Повідомлення про відміну закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення згідно з ст.10 та ч.1 ст.32 Закону.
Дата публікації звіту: 07.06.2022 15:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації: 15.06.2022 22:16

Запити/Пояснення