-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з розподілу природного газу
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга, яка включає 134007.84 м.куб. газу. 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресами: - 79008, Україна, Львівська обл., м.Львів, пл. Музейна, 1 - 128099,89 м.куб. - 80000, Україна, Львівська обл., м. Сокаль, вул. Шептицького, 74 - 4368,59 м.куб - 81343, Україна, Львівська обл., Мостиський р-н, с. Бортятин, вул. Б.-І. Антонича, 1а -1539,36 м.куб.
Торги відмінено
271 767.91
UAH з ПДВ
Номер:
25304d9ce75744a1a639e79ee9a6e959
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-02-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2022 00:00
Період моніторингу:
02.05.2022 15:50 - 25.05.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.05.2022 № 165
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.05.2022 №165 .
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-26-001338-c, 26.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини восьмої статті 40 Закону.
Крім того, встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону внаслідок ненадання інформації та документів у випадках, визначених Законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час моніторингу Замовником відмінено торги, про що опубліковано відповідну інформацію в електронній системі закупівель 05.05.2022.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського музею історії релігії (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-26-001614-с), оприлюднене в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі; опубліковану під час моніторингу відповідь Замовника від 05.05.2022 на запит органу державного фінансового контролю від 02.05.2022, опублікований 05.05.2022 протокол відміни тендеру.
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про закупівлю, тендерна документація, договір про закупівлю тощо), на них накладено електронний цифровий підпис (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказ Мінекономрозвитку №1082.
У відповідності до частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Проведеним моніторингом своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що в електронній системі закупівель станом на час прийняття рішення про проведення моніторингу та опублікування повідомлення про початок проведення моніторингу повідомлення про намір укласти договір та договору по переговорній процедурі закупівлі UA-2022-01-26-001338-с Замовником не опубліковано.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовником на запит Західного офісу Держаудитслужби від 02.05.2022 під час моніторингу повідомлено про те, що з технічних причин не було підвантажено протокол відміни процедури.
До пояснення Замовником долучено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну переговорної процедури від 14.02.2022 №10., відповідно до якого переговорну процедуру закупівлі UA-2022-01-26-001338-с відмінено на підставі частини восьмої статті 40 Закону у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі послуг, а також у зв’язку з допущенням помилки в частині неповного зазначення адрес постачання.
Однак, фактично станом на час прийняття рішення про проведення моніторингу та опублікування повідомлення про початок проведення моніторингу (02.05.2022) Замовником в електронній системі закупівель не відмінено переговорну процедуру закупівлі, чим порушено вимоги частини восьмої статті 40 Закону.
Відповідно до опублікованої Замовником інформації під час моніторингу переговорну процедуру закупівлі UA-2022-01-26-001338-с відмінено в зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг та згідно даних обсягів, а саме в частині неповного зазначення адрес постачання «Послуги з розподілу природного газу» та технічної неможливості виправити допущену помилку).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу 02.05.2022 Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Однак, станом на час завершення моніторингу (12.05.2022) Замовником не надано пояснення через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю щодо вищевказаних питань, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
12.05.2022 15:12 - 27.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2022 15:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
Торги відмінено
Дата публікації:
06.06.2022 09:32
Запити/Пояснення
Номер:
3ece0986ee0042a595d6ea40299b6a02
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.05.2022 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2022 00:00
Опис:
Дата: 02.05.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-26-001338-с, яка проводилась Львівським музеєм історії релігії (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
За нормою частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Під час моніторингу встановлено, що за переговорною процедурою закупівлі UA-2022-01-26-001338-с в електронній системі закупівель опубліковано 26.01.2022 повідомлення про намір укласти договір, відповідно до якого учасником переговорної процедури є ПАТ по газопостачанню та газифікації «Львівгаз».
Однак, на час оприлюднення повідомлення про проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-26-001338-с (02.05.2022) повідомлення про намір укласти договір з вищевказаним учасником в електронній системі та договір не опубліковано.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3.Чи укладався Замовником договір за результатами переговорної процедури закупівлі UA-2022-01-26-001338-с? У разі укладання – пояснити причини його не опублікування.
4.Пояснити причини та підстави не відміни переговорної процедури закупівлі UA-2022-01-26-001338-с (зокрема, у разі наявності підстав, визначених у частині восьмій статті 40 Закону) ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
2cf1cb5e35af44f5a556804635f26adb
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
05.05.2022 16:46
Опис:
У відповідь на вищезазначений запит повідомляємо про те що з технічних причин не було підвантажений протокол відміни процедури. Тому протокол підвантажений і додається.