ДК 021:2015 код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуга з прання білизни)
Інформація щодо наявності/відсутності підстав, встановлених у статті 17 Закону, надається Учасником в складі своєї тендерної пропозиції у вигляді довідки (довідок) у довільній формі або відповідно до наведеної форми (листа-гарантії) в Додатку 4 до Тендерної документації, з обов'язковим розміщенням необхідних позначок, які засвідчуюсь наявність/відсутність зазначених підстав в електронній системі закупівель, а також, у разі необхідності, заповненням електронних полів. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації). Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: зазначено у п. 6 Розділу V тендерної документації.
Строк надання послуг: з моменту підписання договору по 31.12.2022 року.
Завершена
2 100 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Період моніторингу:29.09.2022 22:03 - 21.10.2022 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
20 UA-2022-01-26-001571-b 26.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІВЕР КЛІН СЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 21.01.2022 № 208, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція Товариство обмеженою відповідальністю «СІВЕР КЛІН СЕРВІС» (далі – ТОВ «СІВЕР КЛІН СЕРВІС»), повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2022, договір про закупівлю послуг від 01.03.2022 № 27, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 10.10.2022 року
Період усунення порушень:14.10.2022 18:22 - 20.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:14.10.2022 18:22
Запити/Пояснення
53982
Номер:83964d86a1fe4788942376369339fdb7
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:06.10.2022 12:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:12.10.2022 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі ««Послуга з прання білизни» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-26-001571-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів, розміром 1 % від вартості договору про закупівлю.
p7s
sign.p7s
54227
Номер:8c0797819bc5441ab5bb4a0bff4fb955
Назва:Щодо пояснень на запит ДАСУ від 2022-10-06 12:07:46 згідно моніторингу UA-M-2022-09-29-000031 ● 6ef6bd22082c4b6985d91a47733bd652
Дата опублікування:10.10.2022 16:52
Автор:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Волковича, 25
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис: КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР, код ЄДРПОУ 02006113, отримано запит на пояснення від Державної Аудиторської служби України в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі: ДК 021:2015 код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуга з прання білизни) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером: UA-2022-01-26-001571-b) щодо: обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Також необхідно надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів, розміром 1 % від вартості договору про закупівлю.
Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне:
Відповідно для потреб Замовника, необхідних для безперебійного функціонування лікувального закладу та у зв’язку із відсутністю власних виробничих та технічних можливостей для прання білизни, яка використовується для здійснення щоденної діяльності КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР, що надає висококваліфіковану високоспеціалізовану медичну допомогу населенню Чернігівської області, відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, проводилася закупівля послуг з прання білизни; закупівля була здійснена замовником за власні кошти, отримані згідно договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного з Національною службою здоров’я України. Зазначені кошти не є бюджетними. Обсяг необхідних послуг – 75 000 кг та був сформований, виходячи з фактичного використання таких послуг протягом року, з урахуванням режиму роботи закладу.
Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Під час визначення очікуваної вартості закупівлі, керуючись роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року), Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку послуг з прання білизни, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах та інформації з електронної системи закупівель «Prozorro». Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена річним планом закупівлі на 2022 рік (за посиланням UA-P-2022-01-26-001408-b) та складає 2100000,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені діяльністю та специфікою КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР та сформовані відповідно до вимог забезпечення населення наданням якісної медичної допомоги на виконання договору з Національною службою здоров’я України про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів, розміром 1 % від вартості договору про закупівлю. Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок Замовника суми, яка дорівнює 1 відсоток вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA853052990000026007026302120 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» одержувач: Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради, код ЄДРПОУ 02006113. Виконавець ТОВ «СІВЕР КЛІН СЕРВІС» забезпечив виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 1 % від суми Договору №27 від 01.03.2022р. у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок Замовника суми в розмірі 20 925,00 грн. Замовник надає документальне підтвердження у вигляді сканованого платіжного доручення №799 від 23.02.2022.