-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молочні продукти різні (кефір жирністю не менше 2,5%; йогурт жирністю не менше 1,5%; сметана жирністю не менше 20%)
Завершена
2 006 082.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 030.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 030.41 UAH
Номер:
7b6e3e3efd66468890a4681b68e8722e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-29-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2022 00:00
Період моніторингу:
29.09.2022 19:01 - 21.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
22 UA-2022-01-25-018687-b 25.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Наказу № 1082.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на відсутність механізму усунення встановлених порушень законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити наступні заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2022-01-25-020489-b на 2022 рік Управління освіти, релігії та у справах національностей Хустської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з питань проведення процедури закупівлі протокол від 24.01.2022 № 9, тендерну пропозицію від 09.02.2022 переможця фізичної особи-підприємця Королькової Мар’яни Володимирівни (далі – ФОП Королькова М.В.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.01.2022, протокол визнання переможця процедури закупівель від 17.02.2022 № 31, повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2022, укладений договір про закупівлю від 07.03.2022 № 23, пояснення Замовника, надані на запити Держаудитслужби, через електрону систему закупівель 10, 14 та 17 жовтня 2022 року.
За результатами моніторингу установлено, що в порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), в річному плані закупівель та в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, Замовником в річному плані закупівель та в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено лише код предмета закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, містить наступні позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: код 15551300-8 Йогурт, який поділяється на такі коди: 15551310-1 Натуральний йогурт та 15551320-4 Йогурт ароматизований.
Період усунення порушень:
24.10.2022 23:55 - 07.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2022 23:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо про усунення порушень, встановлених за результатами проведення моніторингу.
Дата публікації звіту:
31.10.2022 10:46
Запити/Пояснення
Номер:
346bd5db5cbf4ba2ae2453f06e1c3628
Назва:
ЗАПИТ ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
07.10.2022 12:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Молочні продукти різні (кефір жирністю не менше 2,5%; йогурт жирністю не менше 1,5%; сметана жирністю не менше 20%) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-25-018687-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
2. Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, не зазначено коду товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до вимог, зазначених в пункті 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
9162cbe4800b41799231e3143471988c
Назва:
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
10.10.2022 17:03
Опис:
Відповідно до запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про надання пояснень від 07.10.2022, Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне: 1. Щодо визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та його очікуваної вартості: На виконання наказу МОН України від 30.07.2021 № 868 «Про затвердження форм звітності з питань діяльності закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення» та наказів Державної служби статистики України закладами ЗЗСО та ЗДО до органу управління освітою щороку подається інформація про кількість дітей в закладі, в тому числі і тих, що харчуються. Окрім того, перед початком нового бюджетного року, при розрахунку кількості предмету закупівлі до уваги береться інформація з табелів обліку щоденного відвідування, що були здані в грудні минулого року, враховується період на оздоровлення дітей в літній період поточного року відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», враховується кількість робочих днів в поточному році та норми харчування на 1 дитину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільного наказу МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» та чинних ДСТУ. Ціна за одиницю товару визначається шляхом аналізу аналогічних закупівель, інформація щодо яких міститься в системі Prozorro, шляхом моніторингу ринкових цін, на підставі інформації з ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ (додається), відомостей з Торгово –промислової палати (додаються), висновку робочої групи з визначення середньо-ринкових цін на продукти харчуання (додається) та з урахуванням індексу інфляції. Окрім того, при визначенні ціни за одиницю товару враховується включення до очікуваної ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків і зборів, а також доставки товару до закладів Замовника. Також, замовник надає посилання на сторінку власного веб-сайту як головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://osv.org.ua/rada/33763070/finansova-zvitnist-11-05-18-01-07-2019/ . Разом з тим, зауважуємо, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює всю необхідну інформацію про закупівлю, яка в тому числі включає в себе і розмір бюджетного призначення (очікувану вартість предмета закупівлі), і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. 2. В Законі України «Про публічні закупівлі» та в Наказі Міністерста розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» відсутнє правове визначення поняття номенклатурної позиції предмета закупівлі. При цьому частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що закупівля здійснюється згідно з річним планом. Відповідно, предмет закупівлі в річному плані, далі в оголошенні, потім у повідомленні про намір, договорі про закупівлю і у звітах повинен бути однаковий. Тому й виходить, що назву товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі потрібно написати спочатку в річний план, а потім в оголошення, щоб назва предмета закупівлі була однакова.
Номер:
25360df325a74f8fa8acf390be6bf152
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.10.2022 14:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Молочні продукти різні (кефір жирністю не менше 2,5%; йогурт жирністю не менше 1,5%; сметана жирністю не менше 20%) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-25-018687-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
В абзаці 8 пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Переможцем процедури закупівлі (ФОП Королькова М.В.) не надані замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 8 частини першої статті 17 Закону (учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура).
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
2e75936652fc4a6bad31123aec833078
Назва:
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
14.10.2022 09:52
Опис:
Відповідно до запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 13.10.2022, Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне: у п.6 додатку 2 до тендерної документації замовника визначений порядок надання переможцем інформації зазначеної у п. 8 ч. 1 ст. 17 Закону (Учасника визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру), а саме - замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Також, у даному додатку передбачено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Номер:
c396acbe002d4b7eacac9d667866260d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.10.2022 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Молочні продукти різні (кефір жирністю не менше 2,5%; йогурт жирністю не менше 1,5%; сметана жирністю не менше 20%) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-25-018687-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: відповідно до інформації (квитанції № 2) з ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві, яка автоматично сформована в ІТС «Прозоро» на 21.02.2022 – на вказану дату в учасника, якого Замовником визначено переможцем торгів - ФОП Королькової М.В., наявна заборгованість із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби.
Але Змовником, на порушення вимоги абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Королькова М.В., як таку що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації (строки), документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, зокрема переможцем у спосіб документально не підтверджено відсутність підстав встановлених в частині другій статті 17 Закону, про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) та укладено з вказаним переможцем договір про закупівлю товарів від 07.03.2021 № 23.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
d75acab20dca40e0a779e61654536149
Назва:
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
20.10.2022 15:14
Опис:
Відповідно до запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 13.10.2022, Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне: відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації Замовника переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів(обов’язкових платежів) визначеної пунктом 13 частини першої та частиною другою 17 Закону. 18.02.2022 року було обрано переможцем відкритих торгів – ФОП Королькову Мар’яну Володимирівну. 20.02.2022 року переможцем закупівлі було завантажено довідку від 15.02.2022 року № 1243, видану ГУ ДПС у Закарпатській області. Дана довідка дійсна до 24.02.2022 року. Таким чином, переможець надав чинну довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів(обов’язкових платежів) у строки передбачені вимогами тендерної документації Замовника.