-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
«Реконструкція майнового комплексу КНП "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6. I-черга: Лікувальний корпус 1-й блок» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
102 521 184.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 512 605.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 512 605.92 UAH
Номер:
242b2076caea4f7384e5804351eeab8e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-05-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2022 00:00
Період моніторингу:
06.09.2022 09:14 - 28.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.09.2022 № 191
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2022-01-25-018083-b 25.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.01.2022 № 39, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ «КОМФОРТ-БУД» (далі – ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол від 15.02.2022 № 112, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2022, договір від 11.03.2022 № 17-22, пояснення Замовника, надані 14.09.2022 та 16.09.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Відповідно до умов пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію Замовник встановив вимогу до учасників торгів щодо надання останніми довідки відповідно Додатку 6 Форми 2 та Форми 3, які повинні містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією.
Також додатком 6 тендерної документації встановлено обов’язкова наявність наступних працівників: головного інженера та виконроба.
Крім того, відповідно до умов підпункту 6 пункту 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції завірених належним чином копій посвідчень з охорони праці директора, головного інженера, виконавця робіт, інженера з охорони праці.
Учасник ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 03.02.2022 № 121т, з інформацією, зокрема щодо головного інженера – Рукомета Микола Петрович, проте не надав завірене належним чином посвідчення з охорони праці, чим не дотримався вимог підпункту 6 пункту 2 Розділу V тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника
ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
26.09.2022 17:07 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2022 17:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на висновок за результатами моніторингу
Дата публікації звіту:
03.10.2022 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
7d574b44e1a0438984486bafcde1f3a4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2022 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6. I-черга: Лікувальний корпус 1-й блок (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-25-018083-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення обґрунтованої необхідності для проводження строку укладання договору від 11.03.2022 № 17-22 до 60 днів.
5. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «УК «Комфорт-Буд» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
621ac80993094a14bbd83b0d922966dc
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.09.2022 16:37
Опис:
Відповідь у прикріпленому файлі
Номер:
1b8be3a792614e72a7978d48316fa003
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.09.2022 08:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6. I-черга: Лікувальний корпус 1-й блок (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-25-018083-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо прийнятого рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД», яким не надано в тендерній пропозиції завірене належним чином посвідчення з охорони праці головного інженера – Рукомеда М.П., чим недотримано вимоги підпункту 6 пункту 2 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ce0dbbbc2fa94c4e90fba6a2f0f0f7f7
Назва:
Відповідь на запит моніторингу
Дата опублікування:
16.09.2022 15:37
Опис:
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної військової адміністрації, як Замовник по закупівлі за предметом реконструкції майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6. I-черга: Лікувальний корпус 1-й блок (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-25-018083-b) у відповідь на запит Державної аудиторської служби, зазначаємо наступне:
Перш за все, вимогами Форми 2 Додатку 6 до тендерної документації передбачена обовʼязкова наявність наступних працівників:
• головний інженер (з вищою освітою за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» або «Міське будівництво» або "Будівництво та експлуатація будівель та споруд" та досвідом роботи в будівництві на посаді головного інженера або виконавця робіт не менше 5 років);
• виконроб (з вищою освітою за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» або «Міське будівництво» та досвідом роботи в будівництві на посаді головного інженера або виконавця робіт не менше 5 років);
На підтвердження надаються скан-копії оригіналів дипломів про освіту та усіх сторінок трудових книжок.
На виконання даної вимоги, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ«УК «КОМФОРТ-БУД» надано довідку про наявність інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід (файл «57. Довідка ІТР») від 03.02.2022 року №121т, яка, зокрема, містить інформацію про наявність в учасника наступних працівників: заступник директора (за суміщенням інженер з охорони праці, згідно наказу № 2/1 від 02 січня 2020р.) - Шиманський Віктор Мар'янович, головний інженер - Рукомеда Микола Петрович.
Відповідно до вимог підпункту 6 пункту 2 розділу V тендерної документації, Учасник в складі пропозиції має надати завірені належним чином копії посвідчень з охорони праці, зокрема, головного інженера, виконавця робіт та інженера з охорони праці.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» наявні скан-копії посвідчень з охорони праці, зокрема, Білоусова О. Ю. із зазначенням посади «Виконавець робіт» та Шиманського В. М. із вказанням посади «Головний інженер».
Таким чином, враховуючи, що Шиманський В. М. відповідно до поданого наказу № 2/1 від 02 січня 2020р. займає також посаду інженера з охорони праці, учасником ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» фактично були виконані вищезгадані вимоги тендерної документації, оскільки документація не містить вимог щодо надання учасниками копій посвідчень саме тих працівників, які зазначаються учасником у довідці про наявність інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід.
Таким чином, учасником ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» було виконано вимоги підпункту 6 пункту 2 тендерної документації.
Номер:
88399031e1e5456f87d6bd92493140da
Назва:
Звернення за роз`ясненням змісту висновку
Дата опублікування:
28.09.2022 16:55
Опис:
Див. прикріплений лист.
Номер:
bf63faf0dd8749379593a25da0ff35ec
Назва:
Роз’яснення щодо змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
30.09.2022 15:12
Опис:
Державна аудиторська служба України розглянула ваше звернення за роз’ясненням щодо змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 27.09.2022 № 033-2058 (оприлюднений 28.09.2022) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-25-018083-b) та повідомляє.
Відповідно до умов пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію Замовник установив вимогу до учасника торгів щодо надання останнім довідки відповідно до Додатку 6, Форми 2 та Форми 3, які повинні містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією. Також, у додатку 6 тендерної документації установлена обов’язкова наявність наступних працівників: головного інженера та виконроба.
Згідно із умовами підпункту 6 пункту 2 Розділу V тендерної документації Замовником установлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції завірених належним чином копій посвідчень з охорони праці директора, головного інженера, виконавця робіт, інженера з охорони праці. Також передбачено надання копії документів, які підтверджують, що всі працівники, інформація про яких надана у довідці, працюють на підприємстві учасника (надати копію наказу або копію іншого документу, що підтверджує факт працевлаштування).
Отже, Замовник на власний розсуд визначив для себе необхідний перелік вимог, які є для нього суттєвими та наявність яких повинні підтвердити учасники, які виявили намір взяти участь у закупівлі, що дозволить Замовнику провести належну оцінку тендерних пропозицій учасників відповідно до вимог Закону.
На виконання зазначених вимог тендерної документації учасник ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 03.02.2022 № 121т, з інформацією, зокрема, щодо:
- головного інженера – Рукомеда Микола Петрович;
- заступник директора (за суміщенням інженер з охорони праці) – Шиманський Віктор Мар’янович.
Також, учасник ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав:
- наказ про переведення від 31.01.2022 № 11, де зазначено: «Рукомеду Миколу Петровича, начальника будівельно-монтажної дільниці (виконавець робіт) перевести з 01 лютого 2022 р. на посаду головного інженера»;
- наказ по особовому складу від 29.01.2021 № 9, де зазначено: «Шиманського Віктора Мар’яновича, заступника директора (головний інженер), перевести на посаду заступника директора з 01 лютого 2021р. з оплатою праці згідно штатного розкладу.
Водночас, учасник ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» у своїй тендерній пропозиції не надав завірене належним чином посвідчення з охорони праці на головного інженера Рукомеда М.П.; чим не дотримав вимог підпункту 6 пункту 2 Розділу V тендерної документації.
Зазначаємо, що відповідно до статті 29 Закону Замовник здійснює розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації.
Згідно із абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону.
Отже, не відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» через надання у її складі інформації та документів, які не підтверджують відповідність встановленому Замовником у тендерній документації кваліфікаційному критерію є порушенням абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.