• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Реконструкція майнового комплексу КНП "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6. I-черга: Лікувальний корпус 1-й блок» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)

Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

102 521 184.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 512 605.92 UAH
Номер: 242b2076caea4f7384e5804351eeab8e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-05-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.09.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 06.09.2022 09:14 - 28.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.09.2022 № 191 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2022-01-25-018083-b 25.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, dasabulanmonitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.01.2022 № 39, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ «КОМФОРТ-БУД» (далі – ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол від 15.02.2022 № 112, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2022, договір від 11.03.2022 № 17-22, пояснення Замовника, надані 14.09.2022 та 16.09.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Відповідно до умов пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію Замовник встановив вимогу до учасників торгів щодо надання останніми довідки відповідно Додатку 6 Форми 2 та Форми 3, які повинні містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією. Також додатком 6 тендерної документації встановлено обов’язкова наявність наступних працівників: головного інженера та виконроба. Крім того, відповідно до умов підпункту 6 пункту 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції завірених належним чином копій посвідчень з охорони праці директора, головного інженера, виконавця робіт, інженера з охорони праці. Учасник ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 03.02.2022 № 121т, з інформацією, зокрема щодо головного інженера – Рукомета Микола Петрович, проте не надав завірене належним чином посвідчення з охорони праці, чим не дотримався вимог підпункту 6 пункту 2 Розділу V тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 26.09.2022 17:07 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2022 17:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення на висновок за результатами моніторингу
Дата публікації звіту: 03.10.2022 17:13

Запити/Пояснення