• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Надання охоронних послуг підрозділом охорони

Завершена

1 370 940.00 UAH з ПДВ
Номер: ee7dcb2e4627402f9c5f3482bbdb8350
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-16-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 16.09.2022 20:42 - 08.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2022 № 42-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.09.2022 №42-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2022-01-25-017121-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 941-63-70, alla.fl.74@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору законодавству у сфері закупівель установлено, що умови Договору не враховують норми частини 5 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом приведення істотних умов договору про закупівлю від 07.02.2022 року № п14-002001-21-20 до норм діючого законодавства у сфері закупівель, а також шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону та не враховано норми частини 5 статті 41 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі, відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель КЗ Сумської обласної ради «Державний історико-культурний заповідник «Посулля» (далі - Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2022 року, договір про закупівлю від 07.02.2022 року № п14-002001-21-20, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.09.2022 року. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону, обгрунтування застосування переговорної процедури містить посилання, зокрема, на постанову Кабінету Міністрів України від 02.02.2000 № 209 «Про затвердження переліку музеїв, в яких зберігаються музейні колекції та музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України», при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність. Крім того, моніторингом встановлено, що в пункті 12.2 розділу 12 та в підпункті 13.2.7 пункту 13.2 розділу 13 укладеному між Замовником та Управлінням поліції охорони в Сумській області договорі про закупівлю (далі - Договір), встановлено умову щодо можливості внесення змін до істотних умов договору після його підписання на підставі пункту 5 статті 36 Закону при тому, що зазначена редакція Закону щодо можливості внесення змін до істотних умов договору з 19.04.2020 втратила чинність, чим не враховано вимоги частини 5 статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 27.09.2022 16:06 - 12.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2022 16:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: на виконання моніторингу UA-M-2022-09-16-000018
Дата публікації звіту: 04.10.2022 16:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності (позбавлення премії).
Дата публікації: 05.10.2022 13:19

Запити/Пояснення