• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування ( Інфузійна канюля 18G; Інфузійна канюля 20G ; Інфузійна канюля 22G ; Інфузійна канюля 24G ; Рукавички хірургічні латексні стерильні, без пудри, розмір 7,5 ; Рукавички хірургічні латексні стерильні, з пудрою, з валиком на манжеті, розмір 7,5 ; Рукавички оглядові нітрілові н/с хлор. текстур. Неприпудрені ;Рукавички оглядові латексні нестерильні, з пудрою Розмір S (С) ; Рукавички оглядові латексні нестерильні, з пудрою Розмір М (М) ; Одноразова система для вливання крові та кровозамінників; Одноразова система для вливання інфузійних розчинів; Шприц 100,0мл; Шприц 50,0мл ;Шприц 20,0 мл ;Шприц 10,0мл;Шприц 5,0 мл ;Шприц 2,0 мл;Шприц 1,0 мл;Вата 100 гр;Пластир хірургічний паперовий розмір 1,25 см х 9,1м; Пластир хірургічний паперовий розмір 2,5 см х 9,1м; Пробірка вакуумна для збору крові, 5мл, з гелем та активатором згортання, 13 x 100мм, стерильна, з золотистою кришкою, IVD, №100 ; Вакуумна пробірка ; Вакуумна пробірка для венозного забору крові; Голка двостороння для вакуумного забору крові ; Тримач для вакуумних пробірок ; Аплікатор пластиковий в пробірці ; Аплікатор на пластиковій паличці з пробіркою із захисним ковпачком та середовищем Amies стерильний ; Пробірка для забору капілярної крові без капіляру 0,25мл ; Ємкість для сечі 60 мл. стерильна ; Ємкість для калу 30мл стерильна ; Фільтри бактерицидні ; Катетер Фолея № 18 ; Катетер Фолея № 20 ; Катетер Нелатона чоловічий 18 ; Катетер Нелатона жіночий 18 ; Катетер назальний ; Катетер для відсмоктування ; Голки для спинномозкової пункції ; Голка для спінальної анестезії типу Квінке 20G х 90мм (TSPQ2090) ; Зонд Блекмора ; Лезо 24 ; Шпатель ларингологічний ; Кетгут №4. Довжина 1.5 м. стерильний,1 шт в уп ; Кетгут № 3. Довжина 1.5 м стерильний ,1 шт в уп ; Кетгут № 5. Довжина 1.5 м стерильний, 1 шт в уп; Капрон № 2 Довжина 2 м стерильний, 1 шт в уп ; Капрон № 3 довжина 2 м стерильний, 1 шт в уп; Капрон № 4 довжина 2 м стерильний, 1 шт в уп ; Капрон № 5 довжина 2 м стерильний, 1 шт в уп ; Вікрил, розмір USP 0, довжина 90см, фіолетова, голка одна, тип голки - колюча Taper Point, 48 мм, 1/2 кола - Атравматична, синтетична, стерильна, плетена нитка, що розсмоктується ; Вікрил, розмір USP 1, довжина 90см, фіолетова, голка одна, тип голки - колюча Taper Point, 48 мм, 1/2 кола - Атравматична, синтетична, стерильна, плетена нитка, що розсмоктується ; Вікрил, розмір USP 3/0, довжина 75см, фіолетова, голка одна, тип голки - колюча Taper Point, 31 мм, 1/2 кола - Атравматична, синтетична, стерильна, плетена нитка, що розсмоктується ; Вікрил, розмір USP 4/0, довжина 75см, фіолетова, голка одна, тип голки - колюча Taper Point, 20 мм, 1/2 кола - Атравматична, синтетична, стерильна, плетена нитка, що розсмоктується ; Система «Ківі» ; Ендотрахеальна трубка № 3 з манжетою ; Трахеостомічна трубка № 7,0 ; Трахеостомічна трубка № 8,0 ; Ендотрахеальна трубка № 8,5 з манжетою ; Ендотрахеальна трубка № 7,5 з манжектою та аспіраційним портом ; Катетер аспіраційний № 8 ; Катетер аспіраційний № 10 ; Катетер аспіраційний № 6 ; Катетер аспіраційний № 14 ; Катетер живлячий №6 ; Пупковий катетер інфузійний № 6 ; Подовжувач для інфузійних систем ; Затискач пупковий ; Аспіратор носовий 50 мл ; Сечоприймач (для дорослих,) (2л) з клапаном Т-типу ; Кран 3х ходовий ; Комплект для забору капілярної крові 1,0 мл одноразового використання стерильний: ланцет (скарифікатор), піпетка Пастера 1,0 мл; Маска анестезіологічна розмір 5 ; Маска анестезіологічна розмір 4 ; Маска анестезіологічна розмір 3 ; Маска анестезіологічна розмір 2 ; Дихальний контур для ШВЛ для дорослих одноразового використання ; Дихальний контур для ШВЛ педіатричний одноразового використання ; Perefix 401 filter set Набір для епідуральної анестезії ; Голка спінальна 25 ; Голка спінальна 26 ; Голка спінальна 27 ; Калоприймач однокомпонентний ; Зонд шлунковий 18 ; Зонд шлунковий 20 ; Зонд шлунковий №6 ; Ланцет для забору крові № 200 ; Респіратор FFP3 ; Комплект одягу та покриттів операційних акушерський(«Славна №20 або еквівалент) ; Комплект одягу та покриттів операційних для кесаревого розтину («Славна№7 або еквівалент) ; Набір гінекологічний оглядовий № 1 ; Покриття операційне для лапаротомії № 2 ; Покриття операційне офтальмологічне 60см х 40см з адгезивним операційним отвором діаметром 6 см ; Покриття операційне для проктології № 1 ; Покриття операційне 120см х 80см стерильне ; Покриття операційне 200см х 160см стерильне ; Покриття операційне 210см х 120см стерильне; Покриття операційне 60см х 50см стерильне ; Покриття операційне 80см х 60см стерильне ; Покриття операційне 80см х 70см стерильне ; Пелюшка поглинаюча 60см х 60см стерильна ; Пелюшка поглинаюча 90см х 60см стерильна ; Пелюшка поглинаюча 90см х 60см нестерильна ; Пелюшка поглинаюча 60см х 60см нестерильна; Бахіли медичні середні (в упаковці 100 пар) ; Маска медична тришарова (на резинках) ; Халат медичний (хірургічний) ; Шапочка-берет медична ; Комплект одягу «Анти - СНІД» № 1 ; Серветка марлева медична ; Бинт марлевий медичний 5м х 10см нестерильний; Бинт марлевий медичний 7м х 14см нестерильний ; Відріз марлевий медичний ; Спонж марлевий медичний ; Набір маніпуляційний перев`язувальний №1 ; Комплект одягу протиепідемічний (для біозахисту) №19 ; Серветка спиртова одноразового використання №100 ; фартух медичний ; Дренаж типу Редон (адаптер Жане) ; Дренаж типу Редон (адаптер Жане); Комплект одягу та покриттів операційних для лапароскопії №1/В ; Пролен синій 60см M0.5 USP7/0 дві голки CC175-8 EVERPOINT, тип колючо-ріжуча Tapercut, 9,3мм, 3/8 кола; Рукавички медичні оглядові нітрилові нестерильні неприпудрені білого кольору р.7-8 ; Пролен синій 60см M0.7 USP6/0 дві голки BV-1 EVERPOINT, тип колюча Taper Point, 9,3мм, 3/8 кола.)

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

3 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 750.00 UAH
Номер: c4cad137558047d4bf6b41b88608ae75
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-09-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 09.09.2022 16:26 - 01.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.09.2022 № 36-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівельвідповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2022 № 36-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2022-01-25-016294-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам пунктам 18 та 19 частини 2 статті 22 Закону, та не враховує вимоги Наказу № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Сас Анатолій Володимирович встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможця, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 03.03.2022 року № 59, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Старовижівська багатопрофільна лікарня» Старовижівської селищної ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація затверджена протоколом від 25.01.2022 року № 23, тендерна пропозиція переможця ФОП Сас Анатолій Володимирович, протокол про визначення переможця відкритих торгів від 14.02.2022 року № 44, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2022 року, договір про закупівлю від 03.03.2022 року № 59, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель 22.09.2022 року. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Однак, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи Замовника Кучера Віктора Івановича (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено ряд порушень, а саме: - на порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника містить імперативну вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про залучення субпідрядника/співвиконавця або інформації, у довільній формі, щодо їх незалучення (пункт 8 розділу III тендерної документації), при тому, що предметом закупівлі є товари, а не роботи чи послуги; - на порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в підпункті 2.1 пункту 2 розділу V тендерної документації до формальних помилок віднесено «відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції», при відсутності вказаної помилки у «Переліку формальних помилок», затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Наказ № 710). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено, що Замовником визнано переможцем та не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Сас Анатолій Володимирович, який не відповідав умовам тендерної документації. Так, відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації, встановлено умову, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію паспорта (для фізичних осіб). Однак, моніторингом встановлено, що учасник ФОП Сас Анатолій Володимирович у складі тендерної пропозиції надав копії 1-4 та 10-11 сторінок паспорта (файл «Установчі ФОП Сас»), чим не дотримав вимоги підпункту 3.3 пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Сас Анатолій Володимирович, як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 28.09.2022 15:24 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2022 15:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби у Житомирській області від 28.09.2022 року повідомляємо, що нами 05.10.2022 року укладена Додаткова угода про розірвання договору № 59 від 03.03.2022р. Таким чином договір № 59 від 03.03.2022р вважається розірваним і рішення виконаним. Додаток : додаткова угода № 1 про розірвання договору № 59 від 03.03.2022р в прикріпленому файлі.
Дата публікації звіту: 05.10.2022 15:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 05.10.2022 17:02

Запити/Пояснення