-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Румянцева м. Хмельницький»
Завершена
4 403 707.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 018.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 018.54 UAH
Номер:
497d40f2ba58447d8476d5cf31ce1a15
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-23-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2022 00:00
Період моніторингу:
24.06.2022 12:41 - 20.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.06.2022 141
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.06.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 23.06.2022 № 141
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
10. UA-2022-01-25-010624-b виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (далі-Закон) (зі змінами), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.01.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Гранд Дорбуд» (далі – учасник, учасник-переможець), вимогу про усунення невідповідностей, протокол розкриття від 15.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2022, договір про закупівлю від 15.04.2022 № 83 Т на загальну суму 4 400 322,31 грн, додаткова угода до договору від 13.06.2022 № 1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 29.06.2022.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначив інформації про питому вагу критерію оцінки тендерних пропозицій «ціна», визначеному у пункті 1 розділу V тендерної документації.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ТОВ «Гранд Дорбуд» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Так, частиною 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка обов’язково повинна містити інформацію про наявність (власної або орендованої) техніки, що учасник передбачає залучити до виконання робіт та яка відображається в підсумковій відомості ресурсів, яку учасник надав в складі пропозиції.
Одночасно, технічним завданням на предмет закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено роботи з нарізання щілин в асфальтобетонному покритті баровою установкою БМ-271, глибина щілини 60 мм.Для виконання вищезазначених робіт необхідно використання наріжчика швів.
При цьому, учасником ТОВ «Гранд Дорбуд» в складі тендерної пропозиції надано довідку «Наявність техніки для виконання послуг (робіт) зазначених в ДКТ» від 09.02.2022 №48 (файл – «д-ка обладнання та транспортних заходів.pdf») в якій відсутня інформація щодо наявності в учасника наріжчика швів, тоді як в підсумковій відомості ресурсів (файл –«Дог.Ціна_Лок.Кошт._П.В.Р…pdf») вищевказане обладнання вказано в якості використання для виконання капітального ремонту дорожнього покриття вул. Румянцева м. Хмельницький.
Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасником-переможцем ТОВ «Гранд Дорбуд» як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, в частині не підтвердження такому кваліфікаційному критерію як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Однак, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Гранд Дорбуд», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю від 15.04.2022 № 83 Т на загальну суму 4 400 322,31 грн та додаткову угоду до договору від 13.06.2022 № 1.
Період усунення порушень:
14.07.2022 19:40 - 29.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2022 19:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлiння комунальноi iнфраструктури Хмельницької мiської ради, ознайомившись з висновком Пiвнiчно - Східного офiсу Держаудитслужби за результатами монiторинry процедури закупiвлi з «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Румянцева м. Хмельницький» (UA-2022-01-25-010624-b), здійснили заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: розірвали Договір № 83 Т від 15.04.2022 року предметом якого є: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Румянцева м. Хмельницький» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-01-25-010624-b. Уповноваженою особою було оприлюднено додаткову угоду про розірвання договору між сторонами на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик.
Дата публікації звіту:
21.07.2022 16:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Уповноваженою особою було оприлюднено додаткову угоду про розірвання договору між сторонами на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик.
Дата публікації:
26.09.2022 15:01
Запити/Пояснення
Номер:
36cb4da616e848e4a28a04d3d5a51700
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2022 11:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Румянцева м. Хмельницький» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-25- 010624-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.