-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«Санітарна очистка та прибирання вулиць міста: - ручне та механізоване прибирання вулиць; - механізоване вивезення сміття; - придбання та приготування протиожеледної суміші”(Sanitary cleaning and cleaning of town streets: - manual and mechanized cleaning of streets; - mechanized garbage collection; - purchase and preparation the mixture from an icy curface)»
Завершена
5 480 096.00
UAH з ПДВ
Номер:
6d562bff4c5e4372bdfec81d692bacf1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-23-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.02.2022 00:00
Період моніторингу:
23.02.2022 09:41 - 19.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
22.02.2022 № 114
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 22.02.2022 № 114
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
2. UA-2022-01-25-010051-b, ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць, яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Дослідженням питання дотримання законодавства підчас застосування переговорної процедури встановлено порушення частини 1 статті 4 Закону № 922, в частині планування, оприлюднення та здійснення закупівлі UA-2021-12-13-003694-c, а саме порушенням частини 1 статті 4, пункту 22 частини 1 статті 1 Закону № 922.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «06» квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, дотримання законодавства підчас планування закупівлі, обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності повідомлення про намір укласти договір вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради (далі – Замовник) на 2022рок; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №27 від 25.01.2022; інформацію про процедур закупівель UA-2021-12-13-003694-c, UA-2021-12-10-015133-c, відміна яких, через відсутність достатньої кількості учасників стала підставою для застосування Замовником переговорної процедури закупівлі,; повідомлення про намір укласти договір; договір від 08.02.2022 №08/1-02-2022.
Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922).
Аналізом даних, розміщених Замовником на веб-порталі уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua встановлено наступне.
10 грудня 2021 року Замовником розміщено оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг з санітарної очистки та прибирання вулиць міста: - ручне та механізоване прибирання вулиць; - механізоване вивезення сміття; - придбання та приготування протиожеледної суміші (ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць), за ID: UA-2021-12-10-015133-c, очікуваною вартістю 5 480 096,00 гривень.
13 грудня 2021 року Замовником розміщено оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг з санітарної очистки та прибирання вулиць міста: - ручне та механізоване прибирання вулиць; - механізоване вивезення сміття; - придбання та приготування протиожеледної суміші (ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць), за ID: UA-2021-12-13-003694-c, очікуваною вартістю 5 480 096,00 гривень.
За результатами проведення торгів Замовником процедуру закупівлі за ID: UA-2021-12-10-015133-c було відмінено, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій відповідно до пункту 1 частини 2 статті 32 Закону № 922.
За результатами проведення торгів Замовником процедуру закупівлі за ID: UA-2021-12-13-003694-c було відмінено, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій відповідно до пункту 1 частини 2 статті 32 Закону № 922.
На підставі відміни зазначених процедур закупівель, 25 січня 2022 року Замовником було вирішено використати переговорну процедуру закупівлі послуг з санітарної очистки та прибирання вулиць міста: - ручне та механізоване прибирання вулиць; - механізоване вивезення сміття; - придбання та приготування протиожеледної суміші (ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць), за ID: UA-2022-01-25-010051-b, очікуваною вартістю 5 480 096,00 гривень., за результатами якої з Комунальним підприємством "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС" укладено договір від 08.02.2022 №08/1-02-2022.
Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону № 922 предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону № 922 планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
В даному випадку оголошення другої закупівлі (UA-2021-12-13-003694-c), за умови триваючої першої закупівлі (UA-2021-12-10-015133-c), являє собою порушення законодавства у сфері закупівель, у частині планування, оприлюднення та здійснення закупівлі UA-2021-12-13-003694-c, чим порушено вимоги частини 1 статті 4 Закону № 922.
Період усунення порушень:
07.04.2022 11:28 - 22.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2022 11:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Проведення з уповноваженою особою роз'яснювальної роботи щодо організації проведення закупівель та недопущення порушень у роботі в подальшому.
Дата публікації звіту:
11.04.2022 09:20