-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Електрична енергія (універсальна послуга)
Завершена
842 800.00
UAH з ПДВ
Номер:
115424f67b74460fb6b782ebbb53612c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-08-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2022 00:00
Період моніторингу:
08.08.2022 15:08 - 30.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2022 № 239
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.08.2022 № 239.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-25-000967-c, 25.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Крім того, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок ненадання інформації та документів у випадках, визначених Законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі та вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, визначених Законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління культури, молоді та спорту Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-25-000893-а), оприлюднені в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір №41401 від 10.02.2022.
Проведеним моніторингом встановлено, що в опублікованому повідомлені про намір укласти договір умовою застосування переговорної процедури закупівлі зазначено: відсутність конкуренції з технічних причин.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку, зокрема, відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
За нормою пункту 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Одночасно, згідно з вимогою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас, разом з повідомленням про намір укласти договір Замовником не оприлюднено відповідні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що згідно з матеріалами технічної документації, електроустановки об’єктів Замовника приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50кВт, отже Замовник в розумінні Закону України «Про ринок електричної енергії» відноситься до малих непобутових споживачів та має право бути забезпечена електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до ст. 63 цього ж Закону, на умовах універсальної послуги. Також, у поясненні зазначено, що на території Львівської області таким постачальником універсальних послуг є ТзОВ «Львівенергозбут».
Водночас, на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, разом з повідомленням про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури UA-2022-01-25-000967-с Замовником не оприлюднено відповідні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, визначених у пункті 2 частини другої статті 40 Закону.
Під час моніторингу 09.08.2022 Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит про надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Однак, станом на 23.08.2022 Замовником не надано пояснення через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель в обгрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі вказано, що згідно матеріалів технічної документації, електроустановки об’єктів Управління культури Стрийської МР приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50кВт, а також зазначено, що Замовник в розумінні Закону України «Про ринок електричної енергії» відноситься до малих непобутових споживачів та має право бути забезпечена електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до ст. 63 цього ж Закону, на умовах універсальної послуги.
Водночас, питання правомірності, обгрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі під час моніторингу дослідити неможливо у зв'язку з ненаданням інформації та технічної документації, електроустановки об’єктів Замовника, які приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50кВт.
Період усунення порушень:
23.08.2022 15:18 - 07.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2022 15:18
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/0112/2022пр
Дата відкриття провадження:
28.09.2022 00:00
Номер відкриття провадження :
13/0112/2022пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління культури, молоді та спорту Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області на запит Західного офісу Держаудитслужби, розміщений в електронній системі Prozorro, щодо закупівлі електричної енергії по коду ДК 021:2015:09310000-5 «Електрична енергія» з системним номером UA-2022-01-25-000967-c повідомляє, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проводилося відповідно до прогнозованих обсягів очікуваного споживання електричної енергії, з урахуванням потужностей об’єктів Управління культури, молоді та спорту Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області та ціни на універсальну послугу з постачання електричної енергії, визначено відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 05.10.2018р. № 1177 «Про затвердження Порядку формування цін на універсальні послуги», Постанови НКРЕКП від 05.10.2018 № 1176 «Про затвердження Методики розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг» та Постанови НКРЕКП від 17.12.2021 № 2692 «Про встановлення тарифу на послуги постачальника універсальних послуг ТОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ» та враховуючи затверджені кошторисні видатки на 2022 рік за КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії»,
На офіційному веб-сайті Управління культури, молоді та спорту Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області в підрозділі «Фінансово-економічна діяльність» розділу «Діяльність», розташований активний елемент з логотипом Prozorro «Проведення тендерних процедур», який містить посилання на закупівлі Університету, де можна знайти обсяги та очікувану вартість предмета закупівлі.
Закупівля містить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Замовник в електронній системі закупівель зазначив інформацію та норми чинного законодавства, зокрема, ЗУ «Про ринок електричної енергії», які визначають та підтверджують статус Замовника, як малого непобутового споживача та право такого споживача на закупівлю електричної енергії на умовах універсальної послуги.
У зв’язку із великою кількістю точок обліку, технічні документи, що підтверджують потужність до 50 кВт, Замовником не надавалися, проте на вимогу Західного офісу Держаудитслужби будуть надані додатково.
Крім того, Замовник в електронній системі закупівель зазначив інформацію про постачальника універсальних послуг ТзОВ «Львівенергозбут» та конкретні нормативно правові акти чинного законодавства, доступ до яких є вільним, які визначають статус і повноваження ТзОВ «Львівенергозбут» як єдиного постачальника універсальної послуги постачання електричної енергії за регульованим тарифом на території розташування здійснення діяльності Замовника - Львівської області. Та за якими можна перевірити всю необхідну інформацію щодо
ТзОВ «Львівенергозбут», зокрема включення його до Переліку постачальників універсальних послуг на закріпленій території, затвердженого постановою НКРЕКП від 26.10.2018 №1268 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих непобутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території».
Щодо викнання Замовником вимог частини третьої статті 40 Закону та підтвердження ТОВ «Львівенергозбут» відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону, пояснюємо наступне:
Відповідно до частини третьої статті 40 Закону Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
Абзац перший ст. 17 Закону містить аналогічну норму та зазначає, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону).
Оскільки дана переговорна процедура була проведена на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», вважаємо, що Замовник при проведенні переговорної процедури має право не вимагати від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі згідно з частиною 1 статті 17 Закону.
Відповідно до Листа щодо застосування статті 17 Закону від 03.06.2020 № 3304-04/34835-06 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, зокрема, зазначено: «…оскільки проведення переговорів здійснюється до оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, замовник самостійно організовує процес проведення переговорів та може передбачити в запрошенні взяти участь у переговорній процедурі закупівлі надання учасниками процедури закупівлі інформації відповідно до частини першої статті 17 Закону поза електронною системою закупівель».
ТОВ «Львівенергозбут» було надано Замовнику у паперовому вигляді документи на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону. Документальне підтвердження надається.
Щодо правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі , повідомляємо наступне:
За змістом ЗУ «Про ринок електричної енергії», електрична енергія може виступати в якості окремого товару або в якості універсальної послуги. У випадку заккупівлі електричної енергії як універсальної послуги, що і має місце вданій закупівлі, замовник має право укласти договір лише з постачальником універсальної послуги, навіть якшо існують інші постачальники електричної енергії, які не мають статусу постачальника універсальної послуги.
Відповідно до п. 93 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII, універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України.
Відповідно до п. 42 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ринок електричної енергії», малий непобутовий споживач - споживач, який не є побутовим споживачем і купує електричну енергію для власного споживання, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт.
Згідно частини 1 статті 63 Закону України «Про ринок електричної енергії» універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам.
Відповідно до частини 3 статті 63 Закону № 2019-VIII постачальник надає універсальні послуги за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, що формуються відповідно до методики (порядку), затвердженої Регулятором, та включають, зокрема, ціну купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії, ціну (тариф) на послуги постачальника універсальних послуг, ціни (тарифи) на послуги оператора системи передачі та оператора системи розподілу відповідно до укладених договорів про надання відповідних послуг.
У відповідності до норм пункту 13 розділу ХVІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2019-VIII, із змінами, внесеними згідно із Законами № 2628-VIII від 23.11.2018, № 810-IX від 21.07.2020, № 1396-IX від 15.04.2021, під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу вертикально інтегрований суб’єкт господарювання повинен до 1 січня 2019 року вжити заходів для відокремлення оператора системи розподілу від виробництва, передачі, постачання електричної енергії шляхом створення відповідних суб’єктів господарювання, та упродовж чотирьох років з 1 січня 2019 року такий електропостачальник, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь, Автономна Республіка Крим, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб’єкт господарювання.
Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) ТОВ «Львівенергозбут» отримало ліцензію на постачання електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.06.2018 № 429).
ТОВ «Львівенергозбут», яке створене в результаті здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу, упродовж чотирьох років (з 01 січня 2019 року до 31 грудня 2022 року) виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території – адміністративній території Львівської області.
Отже ТОВ «Львівенергозбут» є єдиним постачальником універсальної послуги постачання електричної енергії за регульованим тарифом на території розташування здійснення діяльності замовника - Львівської області.
ТОВ «Львівенергозбут» включене до Переліку постачальників універсальних послуг на закріпленій території, затвердженого постановою НКРЕКП від 26.10.2018 №1268 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих не побутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території».
Електричну енергію на умовах універсальної послуги на території Львівської області може бути надано лише одним суб’єктом господарювання – постачальником універсальних послуг, а саме ТОВ «Львівенергозбут». Інша альтернатива отримати електричну енергію на умовах універсальної послуги відсутня, оскільки послуги надаються визначеними постачальниками на визначеній території за регульованим тарифом.
На підставі вищевикладеного, для закупівлі електричної енергії для потреб 2022 року процедурою закупівлі обрано - переговорну процедуру, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»- відсутність конкуренції з технічних причин.
Правомірність застосування Замовником електричної енергії - малим непобутовим споживачем точки обліку, якого розташовані на території Львівської області переговорної процедури відповідно до вимог п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі електричної енергії (універсальна послуга) (код за ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія) та право такого споживача на закупівлю електричної енергії на умовах універсальної послуги також підтверджені у постанові Львівського окружного адміністративного суду від 22.12.2021 р. у справі №380/12511/21, яка залишена без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 21.04.2022 р. у цій же справі. У вказаній справі судами визнано протиправним та скасовано висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі UA-2021-04-22-009652-а від 07.07.2021 р. про те, що замовником- малим непобутовим споживачем застосовано переговорну процедуру при закупівлі електричної енергії (універсальна послуги) без наявності умов, передбачених пунктом другим статті 40 Закону та про зобов’язання замовника усунути дане «порушення». Копії судових рішень надаємо.
Дата публікації звіту:
23.08.2022 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
1984b68d582e4fed9122f07c941b4066
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2022 13:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2022 00:00
Опис:
Дата: 09.08.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-25-000967-c, яка проводилась Управлінням культури, молоді та спорту Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 04.02.2022 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у якому умовою застосування переговорної процедури закупівлі вказано відсутність конкуренції з технічних причин.
Згідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Вказати причини не опублікування в електронній системі закупівель експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
У відповідності до частини третьої статті 40 Закону Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
Крім того, за вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином Замовником виконано вимогу частини третьої статті 40 Закону та яким чином підтверджено учасником (ТОВ «Львівенергозбут») відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
5. Вказати, яким чином переможцем переговорної процедури закупівлі виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем приватним підприємством ТОВ «Львівенергозбут» вимог частини шостої статті 17 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
e0caec521f5940a4994255309fa30dc5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.08.2022 11:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2022 00:00
Опис:
Дата: 16.08.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-25-000967-c, яка проводилась Управлінням культури, молоді та спорту Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель в обгрунтуаванні застосування переговорної процедури закупівлі вказано, що згідно матеріалів технічної документації, електроустановки об’єктів Управління культури Стрийської МР приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50кВт, а також зазначено, що Замовник в розумінні Закону України «Про ринок електричної енергії» відноситься до малих непобутових споживачів та має право бути забезпечена електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до ст. 63 цього ж Закону, на умовах універсальної послуги
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію щодо правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі та матеріали технічної документації, електроустановки об’єктів Замовника приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50кВт.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.