Послуги по поточному ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд Сумської міської територіальної громади
Оголошення
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (орган місцевого самоврядування), (ЄДРПОУ 24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21.
2. Назва предмету закупівлі: послуги по поточному ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд Сумської міської територіальної громади.
3. Код за Єдиним закупівельним словником: 50230000-6 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладено в додатку №3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 150 000 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк надання послуг: 23.12.2022 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 25.02.2022 р. до 00 год. за Київським часом.
8. Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1 500 000,00 грн. (1%).
Завершена
150 000 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500 000.00 UAH
Період моніторингу:07.06.2022 14:57 - 02.07.2022 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.06.2022 № 15-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
07.06.2022 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2022-01-25-004022-b, 25.01.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в редакції, що діяла на момент проведення відкритих торгів (далі − Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради (далі − Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.01.2022 № 39 /05.02.03-05/2022; тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.02.2022 № 72/05.02.03-05/2022, тендерні пропозиції учасників Дочірнє підприємство «Сумський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України») та Комунальне підприємство «Шляхрембуд» Сумської міської ради (далі – КП «Шляхрембуд» СМР); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.03.2022; повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2022; договір від 30.03.2022 № 75-б; додаткову угоду від 30.03.2022 № 1.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що свої пропозиції для участі у торгах подали наступні учасники: ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» (первинна та остаточна пропозиції 146 972 820,00 грн), КП «Шляхрембуд» СМР (первинна та остаточна пропозиції 126 537 506,40 грн).
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 10.03.2022 № 92/05.02.03-05/2022 вирішено укласти договір з переможцем відкритих торгів – КП «Шляхрембуд» СМР.
За результатом проведення процедури закупівлі між Замовником та Переможцем КП «Шляхрембуд» СМР укладено договір від 30.03.2022 № 75-б на суму 126 537 506,40 грн (з ПДВ), до якого у відповідності з додатковою угодою від 30.03.2022 № 1 внесено зміни щодо зменшення ціни договору на 120 125 432,40 грн. Таким чином, з урахуванням внесених змін ціна договору становить 6 412 074,00 гривень.
Період усунення порушень:22.06.2022 18:19 - 30.06.2022 00:00