Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 15110000-2: М’ясо (М’ясо яловиче, філе куряче, свинина нежирна)
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Завершена
1 887 625.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 438.13 UAH
Період моніторингу:22.09.2022 09:41 - 14.10.2022 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.09.2022 № 29-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
22.09.2022 № 29-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-01-25-000050-b, 25.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатом аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.01.2022; перелік змін, що вносяться до тендерної документації; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.02.2022; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Стайохи Тетяни Вікторівни; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Шурпети Володимира Івановича (далі – ФОП Шурпета В.І.); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи від 16.02.2022 №3 та №4; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП Шурпетою В.І. відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, отримане 29.09.2022 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 01.03.2022 № Z-5/2022 з додатками; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:04.10.2022 15:23 - 08.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:04.10.2022 15:23
Запити/Пояснення
53059
Номер:776d9594f3e540c19c26b2f61ad59187
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:26.09.2022 14:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:30.09.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919584
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 47) 263-16-14 gusachenko0@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (м’ясо яловиче, філе куряче, свинина нежирна) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-25-000050-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2022-01-25-000050-b відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому не відхилено тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Шурпети Володимира Івановича, якщо надана ним копія паспорта не містить всіх заповнених сторінок, чим порушено вимоги підпункту 1.4 пункту 1 Таблиці 3 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
p7s
sign.p7s
53537
Номер:967517a27c85416da6aceaa7fdf2ad43
Назва:Відповідь
Дата опублікування:29.09.2022 23:29
Автор:Відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області
81300, Україна, Львівська область, Яворівський р-н місто Мостиська, вул. Грушевського М., будинок 22
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Відповідь на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо надання пояснень під час проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 15110000-2: М’ясо (М’ясо яловиче, філе куряче, свинина нежирна)
1. Щодо першого питання.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) суб’єктам підприємницької діяльності, які займаються відповідним видом діяльності (запит та відповіді на нього додаються).
Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі визначено на підставі діючих стандартів, встановлених до цієї категорії товару на території України. В тому числі враховуючи норми Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами та доповненнями).
2. Щодо другого питання
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі опубліковано протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2022-01-25-000050-b на власному веб-сайті, за посиланням: https://mst.osv.org.ua/2022-rik-15-42-44-10-03-2022/ (на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами, внесеними постановою КМУ №1266 від 16.12.2020)).
3. Щодо третього питання
Справді, вимогами підпункту 1.4 пункту 1 Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачено подання учасниками: "1.4. Паспорт (всі заповнені сторінки), у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки / або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами". Проте, звертаємо вашу увагу, що тендерна документація не містила конкретизації, які саме заповнені сторінки подаються. Зокрема, варто наголосити, що паспорт громадянина України - це паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок (Постанова ВРУ " Про затвердження положень про паспорт громадянина України "). На першу і другу сторінки паспортної книжечки заносяться прізвище, ім'я та по батькові, дата і місце народження. На першій сторінці також вклеюється фотокартка і відводиться місце для підпису його власника. На другу сторінку заносяться відомості про
стать, дату видачі та орган, що видав паспорт, ставиться підпис посадової особи, відповідальної за його видачу. Третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних до паспорта, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Отже, виходячи з вище наведеного Постановою ВРУ закріплено тільки те, для якої інформації призначена та чи інша сторінка паспорта. Уповноважена особа під час розгляду тендерних пропозиції не може достеменно знати, які саме сторінки паспорта громадянина України заповнені, а які ні. Таку інформацію можна отримати тільки у випадку ознайомлення з оригіналом паспорта учасника торгів, що є неможливим при проведенні процедур закупівель в електронному форматі, онлайн. Окрім того, у складі пропозиції переможця містилися окремі заповнені сторінки паспорта громадянина України, які дозволили ідентифікувати особу.
Додатково повідомляємо, що рішенням Конституційного суду України від 14.11.2001 р. №15-рп/2001 фактично визнано неконституційним інститут прописки та її скасовано. А Законом України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання " введено право добровільної реєстрації громадян за місцем проживання. Також, Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію Європейським Союзом візового режиму для України" скасовано штампи про одруження і розлучення. Всі вище перелічені нормативні акти підтверджують той факт, що в уповноваженої особи на етапі розгляду в електронній формі сканованої копії паспорта переможця було відсутнє підтвердження та інформація щодо конкретних номерів сторінок паспорта, які могли бути заповненими.
Виходячи з вище наведеного, уповноважена особа не мала законних на те підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця – ФО-П Шурпети В. І.