-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт (аудиторій №8,10,11 та холу) будівлі навчального корпусу №3 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: пл. Соборна, 2, м. Дніпро. Коригування
Завершена
13 460 776.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 134 607.76 UAH
мін. крок: 1% або 134 607.76 UAH
Номер:
75112937cfe54a77b84bb9c89847cde4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-14-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
14.06.2022 17:47 - 08.07.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2022 № 97
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2022-01-24-016251-b 24.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДСМ-БУД» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпровського державного медичного університету (далі – ДДМУ, Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2022
№ 17, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДСМ-БУД» (далі – ТОВ «ДСМ-БУД»), приватного підприємства «ВСК» (далі –
ПП «ВСК»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2022, договір від 23.02.2022 № 23/02.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 2.4 розділу 2 додатку 3 до тендерної документації у зв’язку з тим, що роботи будуть виконуватись в навчальному корпусі, який експлуатується, дотримуючись вимог Державної служби України з питань праці стосовно законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, з метою запобігання нещасних випадків для підтвердження кваліфікаційних вимог для учасника, обов’язково надати наступну інформацію:
- штатні працівники підприємства, зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які виконують роботи підвищеної небезпеки, згідно додатку (Технічна специфікація), повинні бути атестованими підприємством Учасника у відповідності до наказу від 26.01.2005 № 15 Державного комітету України з нагляду за охороною праці (надати копії відповідних посвідчень з питань охорони праці, завірені належним чином);
- у разі залучення до виконання робіт з підвищеною небезпекою працівників за договорами цивільно-правового характеру, надати документи, що підтверджують право виконання робіт з підвищеною небезпекою (надати копії відповідних посвідчень з питань охорони праці, завірені належним чином), реквізити посвідчень повинні бути зазначені в договорах цивільно-правового характеру;
- обов’язкова наявність в штаті підприємства атестованого виконавця робіт з вищою освітою у галузі будівництва або середньою спеціальною технічною освітою у галузі будівництва, який має право виконувати роботи з підвищеною небезпекою (надати копії відповідного диплома та посвідчень з питань охорони праці, завірені належним чином).
Відповідно до підпункту 3.14. пункту 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 року за № 231/10511 (далі – Порядок), працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки.
Учасник ТОВ «ДСМ-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку № 01/22-03 від «27» січня 2022 року, у якій зазначив 12 працівників, 6 з яких є штатними, згідно штатного розпису на 2022 рік та 6 – наймані працівники по цивільно– правовим угодам.
Згідно з наказом від 07.09.2021 № 32 штатного працівника – виконавця робіт Солецького В.М. призначено відповідальним за наглядом та утриманням у справному стані устаткування і забезпеченні безпечного виконання робіт підвищеної безпеки.
Проте, учасник ТОВ «ДСМ-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції не надав копії відповідного посвідчення з питань охорони праці на виконавця робіт Солецького В.М, завіреного належним чином, чим недотримався вимог пункту 2.4 розділу 2 додатку 3 до тендерної документації.
Крім того, всупереч вимог пункту 2.4 розділу 2 додатку 3 до тендерної документації учасник ТОВ «ДСМ-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав цивільно– правові угоди, без зазначення в них реквізитів посвідчень з питань охорони праці, а саме:
від 06.10.2021 № 06/10-1 щодо залучення Жовтобрюх Ю. Г на виконання функцій виконавця робіт;
від 17.08.2021 № 17/08-2 щодо залучення Людкевич І. В. на виконання функцій слюсаря-сантехніка;
від 17.08.2021 № 17/08-1 щодо залучення Осташ О. П. на виконання функцій сантехніка;
від 12.10.2021 № 12/10-21 щодо залучення Мельник М. Л. – на виконання функцій маляра;
від 12.10.2021 № 12/10-21-1 та № 12/10-21-2 щодо залучення
Побережного В. І. та Листопад А. В. на виконання функцій покрівельник будівельний;
Також відповідно до підпункту 2.9. розділу 2 додатку 3 до тендерної документації вимагалось надання гарантійного листа в довільній формі щодо погодження з проектом договору, а також проект договору, скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку до тендерної документації.
Проте, учасник ТОВ «ДСМ-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист в довільній формі щодо погодження з проектом договору, чим недотримався вимог підпункту 2.9. розділу 2 додатку 3 до тендерної документації
Водночас на порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ДСМ-БУД» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
06.07.2022 19:11 - 21.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2022 19:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту:
13.07.2022 09:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору
Дата публікації:
01.09.2022 17:49