-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Завершена
1 695 790.80
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 478.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 478.95 UAH
Номер:
e1be57144d654b809029ae8ab2dbfe87
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-26-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.09.2022 00:00
Період моніторингу:
26.09.2022 11:39 - 18.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.09.2022 № 33-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 26.09.2022 №33-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2022-01-24-015629-b 24.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею «Гроно» Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.01.2022 (протокол №05), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.02.2022, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Собенко Н.Б., протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.02.2022 №17, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2022, договір від 08.03.2022 №1-080322, додаткові угоди від 08.03.2022 №1, від 21.09.2022 №2.
За результатами моніторингу встановлено, що у додатку 1 тендерної документації Замовника міститься посилання на нормативний акт, який втратив чинність 19 жовтня 2021р., а саме на спільний наказ Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01 червня 2005 р. №242/329, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
29.09.2022 11:34 - 14.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2022 11:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов`язання за результатами моніторингу від 29.09.2022 року, здійсненого Управлінням Північно – східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, на закупівлю UA-2022-01-24-015629-b «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень, Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022, Уповноваженою особою з питань організації та проведення спрощених закупівель ліцею «Гроно» Львівської міської ради було складено протокол про підтвердження факту усунення порушення від 10.10.2022 року.
Дата публікації звіту:
11.10.2022 08:40