• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Філе куряче, стегно куряче

Закупівля товару на очікувану вартість для потреб на 2022 рік. Доставка товару за адресами навчальних закладів Відділу освіти Бучацької міської ради

Завершена

422 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 110.00 UAH
Номер: e80b4678ddc0436a90823a89dcd4f9d1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-22-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.08.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 22.08.2022 14:12 - 13.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.08.2022 №26-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 22.08.2022 №26-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2022-01-24-015212-b від 24.01.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 14 частини другої статті 22 Закону та частини другої статті 24 Закону. За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Стайоха Т.В. умовам тендерної документації встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору постачання товару від 22.02.2022 за №2 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 2 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Бучацької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2022, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Стайоха Т.В. (далі – ФОП Стайоха Т.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 11.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2022, договір про постачання товару від 22.02.2022 за №2, додаткову угоду від 20.08.2022 за №1, пояснення Замовника від 25.08.2022 та від 30.08.2022 отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне. Згідно з пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Тобто, Замовник встановлює вимоги в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками у складі тендерної пропозиції (що подається до закінчення строку подання тендерних пропозицій) відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. У додатку 3 «Документальне/електронне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону» тендерної документації Замовником зазначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частині 1 статті 17 Закону надається учасником під час подання тендерної пропозиції у визначений оголошенням про проведення процедури закупівлі (електронною тендерною документацією) спосіб, шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель. Водночас в електронних полях «Відповіді учасника на умови участі у закупівлі» в електронній системі закупівель відсутнє поле щодо підтвердження учасниками процедури закупівлі відсутності підстав, встановлених частиною другою статті 17 Закону. З огляду на вищевикладене, Замовником в тендерній документації не встановлена вимога щодо способу підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також моніторингом тендерної документації встановлено, що на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно частини другої статті 24 Закону у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Однак, Замовником у тендерній документації в порушення частини другої статті 24 Закону вказано, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів. Аналізом питання відповідності пропозиції ФОП Стайоха Т.В. вимогам тендерної документації встановлено наступне. Згідно додатку 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учаснику необхідно подати: - лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається інформація про наявність обладнання, автотранспорту та матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору: -наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару; - наявність холодильного обладнання в складських приміщеннях; - наявність спеціального автотранспорту з холодильною установкою (рефрежератор) для перевезення харчових продуктів; - копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними ним об’єктами матеріально технічної бази, обладнання та автотранспорту. ФОП Стайоха Т.В. подано у складі пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій вказано інформацію про наявність (орендованої) частини низькотемпературної камери (температурний режим від -18оС до +10оС). Однак, документів які підтверджують наявність права користування (оренди) частиною низькотемпературної камери (температурний режим від -18оС до +10оС) у складі пропозиції не подано. На запит Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 25.08.2022, Замовником вказано: «частина низькотемпературної камери розташована в складському приміщенні, договір оренди додається в тендерній пропозиції «Договір оренди приміщення (1).pdf». Копію плану орендованого виробничо-складського приміщення додаю». Згідно пункту 1.2. договору оренди нежитлового приміщення від 12.01.2019 за №24 (далі - договір), укладеного між ТОВ «Алікс» та ФОП Стайоха Т.В., предметом договору є нежитлові приміщення площею 0.04 га, які розташовані за адресою : Хмельницька область, Волочиський район, смт.Війтівці, вул.Героїв України, 18 а. Договором не передбачено додатку, у якому перелічено та окреслено на плані перелік приміщень, що орендуються. Аналізом доданого Замовником до пояснення сканованого документа із назвою «… пункту та виробничих приміщень по вул. Радянська, 18а в смт.Війтівці Волочиського району» встановлено, що його підписав «забудовник-підприємець Стайоха С.О.». При цьому ФОП Стайоха Т.В. орендує приміщення ТОВ «Алікс», а не в забудовника - підприємця Стайоха С.О. Отже, в порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено пропозицію ФОП Стайоха Т.В., так як учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень: 02.09.2022 08:54 - 17.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2022 08:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку ДАСУ по процедурі закупівлі "«Філе куряче, стегно куряче, ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (іформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-24-015212-b), Договір № 2 від 22 лютого 2022 року розірвано додатковою угодою № 2 від 02.09.2022 року
Дата публікації звіту: 07.09.2022 15:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 28.09.2022 12:46

Запити/Пояснення