-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Філе куряче, стегно куряче
Закупівля товару на очікувану вартість для потреб на 2022 рік. Доставка товару за адресами навчальних закладів Відділу освіти Бучацької міської ради
Завершена
422 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 110.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 110.00 UAH
Номер:
e80b4678ddc0436a90823a89dcd4f9d1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-22-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2022 00:00
Період моніторингу:
22.08.2022 14:12 - 13.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.08.2022 №26-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 22.08.2022 №26-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2022-01-24-015212-b від 24.01.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 14 частини другої статті 22 Закону та частини другої статті 24 Закону.
За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Стайоха Т.В. умовам тендерної документації встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору постачання товару від 22.02.2022 за №2 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 2 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Бучацької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2022, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Стайоха Т.В. (далі – ФОП Стайоха Т.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 11.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2022, договір про постачання товару від 22.02.2022 за №2, додаткову угоду від 20.08.2022 за №1, пояснення Замовника від 25.08.2022 та від 30.08.2022 отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
Згідно з пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Тобто, Замовник встановлює вимоги в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками у складі тендерної пропозиції (що подається до закінчення строку подання тендерних пропозицій) відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
У додатку 3 «Документальне/електронне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону» тендерної документації Замовником зазначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частині 1 статті 17 Закону надається учасником під час подання тендерної пропозиції у визначений оголошенням про проведення процедури закупівлі (електронною тендерною документацією) спосіб, шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель.
Водночас в електронних полях «Відповіді учасника на умови участі у закупівлі» в електронній системі закупівель відсутнє поле щодо підтвердження учасниками процедури закупівлі відсутності підстав, встановлених частиною другою статті 17 Закону.
З огляду на вищевикладене, Замовником в тендерній документації не встановлена вимога щодо способу підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також моніторингом тендерної документації встановлено, що на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Згідно частини другої статті 24 Закону у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Однак, Замовником у тендерній документації в порушення частини другої статті 24 Закону вказано, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів.
Аналізом питання відповідності пропозиції ФОП Стайоха Т.В. вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Згідно додатку 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учаснику необхідно подати:
- лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається інформація про наявність обладнання, автотранспорту та матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору: -наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару; - наявність холодильного обладнання в складських приміщеннях; - наявність спеціального автотранспорту з холодильною установкою (рефрежератор) для перевезення харчових продуктів;
- копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними ним об’єктами матеріально технічної бази, обладнання та автотранспорту.
ФОП Стайоха Т.В. подано у складі пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій вказано інформацію про наявність (орендованої) частини низькотемпературної камери (температурний режим від -18оС до +10оС).
Однак, документів які підтверджують наявність права користування (оренди) частиною низькотемпературної камери (температурний режим від -18оС до +10оС) у складі пропозиції не подано.
На запит Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 25.08.2022, Замовником вказано: «частина низькотемпературної камери розташована в складському приміщенні, договір оренди додається в тендерній пропозиції «Договір оренди приміщення (1).pdf». Копію плану орендованого виробничо-складського приміщення додаю».
Згідно пункту 1.2. договору оренди нежитлового приміщення від 12.01.2019 за №24 (далі - договір), укладеного між ТОВ «Алікс» та ФОП Стайоха Т.В., предметом договору є нежитлові приміщення площею 0.04 га, які розташовані за адресою : Хмельницька область, Волочиський район, смт.Війтівці, вул.Героїв України, 18 а. Договором не передбачено додатку, у якому перелічено та окреслено на плані перелік приміщень, що орендуються.
Аналізом доданого Замовником до пояснення сканованого документа із назвою «… пункту та виробничих приміщень по вул. Радянська, 18а в смт.Війтівці Волочиського району» встановлено, що його підписав «забудовник-підприємець Стайоха С.О.». При цьому ФОП Стайоха Т.В. орендує приміщення ТОВ «Алікс», а не в забудовника - підприємця Стайоха С.О.
Отже, в порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено пропозицію ФОП Стайоха Т.В., так як учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень:
02.09.2022 08:54 - 17.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2022 08:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку ДАСУ по процедурі закупівлі "«Філе куряче, стегно куряче, ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (іформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-24-015212-b), Договір № 2 від 22 лютого 2022 року розірвано додатковою угодою № 2 від 02.09.2022 року
Дата публікації звіту:
07.09.2022 15:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
28.09.2022 12:46
Запити/Пояснення
Номер:
cced6aa3d667441cb48f2124ce315842
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.08.2022 08:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Філе куряче, стегно куряче, ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-24-015212-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За результатами процедури закупівлі між Замовником та ФОП Стайоха Т.В. укладено договір про постачання товару від 16.02.2022 за №2 на суму 418730,0 гривень. В подальшому, 20.08.2022 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №1 та збільшено ціну за одинцю товару.
Враховуючи вищевикладене, надайте скан-копії документів, на підставі яких укладено додаткову угоду за №1 від 20.08.2022 та збільшено ціну за одиницю товару ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
65d145e7a0a443919ac7894f8d93a9cc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.08.2022 09:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Філе куряче, стегно куряче, ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-24-015212-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За результатами процедури закупівлі між Замовником та ФОП Стайоха Т.В. укладено договір про постачання товару від 22.02.2022 за №2 на суму 418730,0 гривень. В подальшому, 20.08.2022 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №1 та збільшено ціну за одинцю товару.
Враховуючи вищевикладене, надайте скан-копії документів, на підставі яких укладено додаткову угоду за №1 від 20.08.2022 та збільшено ціну за одиницю товару ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a79417405aa3410db8594e5dcba747bf
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.08.2022 15:05
Опис:
У відповідь на запит Управління Західний офіс Держаудитслужби в Тернопільській області на закупівлю UA-2022-01-24-015212-b за кодом «ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо » повідомляємо наступне :
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Філе куряче, стегно куряче, ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-24-015212-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За результатами процедури закупівлі між Замовником та ФОП Стайоха Т.В. укладено договір про постачання товару від 22.02.2022 за №2 на суму 418730,0 гривень. В подальшому, 20.07.2022 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №1 та збільшено ціну за одинцю товару. Враховуючи вищевикладене, надайте скан-копії документів, на підставі яких укладено додаткову угоду за №1 від 20.07.2022 та збільшено ціну за одиницю товару ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту..»
Пояснюємо:
1. Відділ освіти Бучацької міської ради повідомляє, що під час формування очікуваної вартості, виконує вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №170 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) у тому числі заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Для забезпечення виконання вимог вищезазначеної Постанови, Відділ освіти Бучацької міської ради, виконує встановлені заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, у тому числі пункт 26. Забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для формування очікуваної вартості предмета закупівлі, було здійснено всі заходи, які встановлені у постанові Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №170 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), у тому числі було враховано середньо-ринкові ціни на товар, який є предметом закупівлі, які склалися на території м. Бучач та Тернопільської області, також враховано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, так як даний товар призначений для харчування дітей та повинен відповідати найвищим державним стандартам України. Технічні та якісні характеристики, які встановлені до предмета закупівлі, у повній мірі зазначені у тендерній документації, та будь-який потенційний учасник чи інша зацікавлена особа, може ознайомитися. При встановлені технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, були використані чинні державні стандарти України. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення зазначається в річному плані.
2. Відділ освіти Бучацької міської ради повідомляє, що під час формування очікуваної вартості предмету закупівлі виконує вимоги Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Відділ освіти Бучацької міської ради визначає потреби в товарах на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення своєї діяльності у минулих періодах та з урахуванням додатково запланованих потреб. Відповідно до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі товару, призначеного для харчування дітей, з урахуванням норм та Порядку організації харчування у закладах освіти, Відділ освіти Бучацької міської ради аналізує пропозиції на ринку товару найвищої якості, що відповідає чинним державним стандартам України. Для цього Відділ освіти Бучацької міської ради використовує загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах). Також Відділ освіти Бучацької міської ради направляє учасникам ринку запити цінових пропозицій з описом необхідних та бажаних характеристик та вимог до предмета закупівлі, кількості товару, графіку та умов постачання, та аналізує отриману з актуальними пропозиціями інформацію, що дозволяє визначити обґрунтовану очікувану вартість. Також Відділ освіти Бучацької міської ради для розрахунку очікуваної вартості використовує ціни попередніх закупівель замовників (укладених договорів) аналогічних або ідентичних товарів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, інших чинників, що впливають на ціну товарів, як, наприклад, сезонні коливання цін та ін.
Додаткову угоду № 1 від 20.07.2022 року до договору про закупівлю харчових продуктів № 2 від 22.02.2022 року укладеного між Замовником та ФОП Стайоха Т.В., укладено відповідно до довідки щодо рівня цін № 22-05/388 від 09.06.2022 року, виданою ХМЕЛЬНИЦЬКОЮ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЮ ПАЛАТОЮ.
Номер:
a42aa4b8d8eb4482ab08e4d9c83453d7
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.08.2022 14:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Філе куряче, стегно куряче, ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-24-015212-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно додатку 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації учаснику необхідно подати:
- Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається інформація про наявність обладнання, автотранспорту та матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору: -наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару; - наявність холодильного обладнання в складських приміщеннях; - наявність спеціального автотранспорту з холодильною установкою (рефрежератор) для перевезення харчових продуктів;
- Копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними ним об’єктами матеріально технічної бази, обладнання та автотранспорту.
Переможцем закупівлі ФОП Стайоха Т.В. подано у складі пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій вказано інформацію про наявність (орендованої) частини низькотемпературної камери (температурний режим від -18С до +10С). Однак, документів які підтверджують наявність права користування (оренди) частиною низькотемпературної камери (температурний режим від -18С до +10С) у складі пропозиції не подано.
У зв’язку з вищевикладеним, прошу вказати файл у складі пропозиції ФОП Стайоха Т.В., у якому містяться документи, що підтверджують право користування (оренди) частиною низькотемпературної камери (температурний режим від -18С до +10С) або пояснити причину невідхилення пропозиції вказаного учасника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9df012d5e2e34c84b1ec1c0ea5dc92f9
Назва:
Відповідь на запит : У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Філе куряче, стегно куряче, ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-24-015212-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. Згідно додатку 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації учаснику необхідно подати: - Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається інформація про наявність обладнання, автотранспорту та матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору: -наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару; - наявність холодильного обладнання в складських приміщеннях; - наявність спеціального автотранспорту з холодильною установкою (рефрежератор) для перевезення харчових продуктів; - Копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними ним об’єктами матеріально технічної бази, обладнання та автотранспорту. Переможцем закупівлі ФОП Стайоха Т.В. подано у складі пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій вказано інформацію про наявність (орендованої) частини низькотемпературної камери (температурний режим від -18С до +10С). Однак, документів які підтверджують наявність права користування (оренди) частиною низькотемпературної камери (температурний режим від -18С до +10С) у складі пропозиції не подано. У зв’язку з вищевикладеним, прошу вказати файл у складі пропозиції ФОП Стайоха Т.В., у якому містяться документи, що підтверджують право користування (оренди) частиною низькотемпературної камери (температурний режим від -18С до +10С) або пояснити причину невідхилення пропозиції вказаного учасника. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Дата опублікування:
30.08.2022 16:23
Опис:
На ваш запит від 25.08.2022 поянюю наступне,частина низькотемпературної камери розташована в складському приміщенні,договір оренди додається в тендрерній пропозиції «Договір оренди приміщення (1).pdf».
Копію плану орендованого виробничо-складського приміщення додаю
Таким чином пропозиція ФОП Стайохи Т.В. відповідає умовам тендерної документації