-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів ліцею № 19 Івано-Франківської міської ради
Завершена
604 560.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 022.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 022.80 UAH
Номер:
bf11e095f8914a22b458fe249fe28bf2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-23-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.02.2022 00:00
Період моніторингу:
23.02.2022 10:38 - 19.03.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
23.02.2022 №120
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник
Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 23.02.2022 №120
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2022-01-24-015166-b 24.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 30 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею № 19 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів.
Період усунення порушень:
30.03.2022 10:06 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2022 10:06
Запити/Пояснення
Номер:
496a24c0e083433a8c8165abba77aef6
Назва:
Про припинення моніторингу процедури закупівель
Дата опублікування:
28.02.2022 11:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2022 00:00
Опис:
Повідомлення
Враховуючи Указ Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та відповідно до наказу Держаудитслужби України від 24.02.2022 №34 Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області повідомляє про припинення проведення моніторингу процедури закупівель з 24.02.2022 року.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА