• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт у Підгородненській амбулаторії ЗПСМ ЦПМСД за адресою: вул.Шосейна, 90 м. Підгородне Дніпропетровської області( 1 черга будівництва)утеплення горища 2-го корпусу та улаштування покрівлі двох корпусів)

Завершена

3 258 736.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 48 881.04 UAH
Номер: a475a539ebd746a9b94f5935cf273074
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-25-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.05.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.06.2022 09:25 - 24.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 31.05.2022 № 152 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 31.05.2022 № 152 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2022-01-24-012423-b 24.01.2022 Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (код за ЄДРПОУ 37865549) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, порядок внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби, відповідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір від 11.03.2022 №48, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «10» червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, порядок внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) UA-P-2022-01-20-007177-b , оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами), затверджену рішенням Уповноваженої особи від 09.02.2022 №13, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ», договір від 11.03.2022 №48, додаткову угоду №1 від 29.04.2022 до договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 03.06.2022 та 08.06.2022. Відповідно до пункту 17 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Моніторингом установлено, що у пункті 2.3 «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» розділу І тендерної документації не зазначена електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим не дотримано вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону. Окрім того, відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Моніторингом установлено, що по закупівлі UA-2022-01-24-012423-b переможцем торгів ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ» не надано документи відповідно до статті 17 Закону. Натомість, з визначеним переможцем торгів укладено договір на суму 2 799 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 10.06.2022 16:09 - 30.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2022 16:09

Оскарження висновку в суді

Опис: до Дніпропетровського окружного адміністративного суду підготовлено та направлено "Адміністративний позов про визнання протиправним висновку про результати моніторингу та його скасування"
Дата публікації: 24.06.2022 13:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (далі – КНП), розглянуло Ваш висновок від 10.06.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-01-24-012423-b, проведеного відповідно до наказу від 31.05.2022 № 152 Східного офісу Держаудитслужби, й повідомляє. Частиною п’ятою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що замовники не вимагають від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. За результатами проведеного аукціону по закупівлі UA-2022-01-24-012423-b, який відбувся 18.02.2022, електронний майданчик визначив Переможцем аукціону - ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ». Керуючись частиною п’ятою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа КНП самостійно перевіряла у відкритих даних та/або у відкритих єдиних державних реєстрах відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Після етапів кваліфікації та розгляду пропозицій, 22.02.2022 сформовано повідомлення про намір підписати договір. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України, згідно Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022, введеного в дію Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», із 05 год. 30 хв. 24.02.2022 в Україні введено воєнний стан строком на 30 діб. Після чого продовжено з 5 години 30 хвилин 26.03.2022 ще на 30 діб тощо. Постановою КМУ № 165 від 28.02.2022 «Про деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб», було зупинено строки надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та видачу дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні та будуть поновлені у місячний строк після припинення чи скасування воєнного стану на відповідній території України. Відповідно до інформації, зазначеної на офіційному сайті Державної податкової служби України, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, є адміністративною послугою, що надається територіальними органами ДПС. У зв’язку з тим, що від 24.02.2022 в Україні призупинено роботу державних реєстрів, Замовник самостійно повинен визначатись, яким чином перевіряти інформацію стосовно учасника чи його посадової особи за ст. 17 Закону. Враховуючи вищенаведене та беручи до уваги неможливість отримання довідок та той факт, що Переможець аукціону - ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ», у своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію для встановлення відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону» від 08.02.2022 № 2, ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ» визнано переможцем та укладено договір від 11.03.2022 № 48. Станом на звітний період, директор ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ» надав Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що він не притягувався до кримінальної відповідальності, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (додається). До отримання зазначеного Витягу сторони не приступали до виконання договору. Звертаю Вашу увагу, що згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. КНП було дотримано всіх принципів публічних закупівель. Крім того, виконання укладеного договору забезпечить максимальну економію та ефективність використання коштів, оскільки в умовах воєнного стану прискорюються інфляційні процеси та відбувається щоденне зростання цін. Просимо врахувати ненадання учасником документів переможця по статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» через неможливість доступу до державних реєстрів, як форс-мажор, що унеможливив дотримання вимог Закону. З огляду на вищевказане вважаю, що у Ваших вимогах щодо розірвання Договору від 11.03.2022 № 48 не враховані форс-мажорні обставини (воєнний час). Прошу Вас прийняти дану інформацію до відома та врахування.
Дата публікації звіту: 16.06.2022 17:34

Запити/Пояснення