• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фруктові та овочеві соки (фруктовий сік в асортименті, томатний сік)

Завершена

494 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 470.50 UAH
Номер: 9c09b23f214e4c16b46b54b25e976662
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-28-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.06.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 29.06.2022 13:29 - 21.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.06.2022 № 171 Київ Про здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 28.06.2022 № 171 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2022-01-24-009715-b Відділ освіти Яготинської міської ради 494 100,00 Фруктові та овочеві соки (фруктовий сік в асортименті) Пункт 5 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 741-65-45, obmoklyy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог пункту 1 та 2 частини 1 та частини 2 статті 31, а також частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, від 24.01.2022 б/н, тендерні пропозиції ФОП Висовень Альони Віталіївни, ФОП Антропова Артема Вікторовича, ФОП Сохи Антона Володимировича (далі – Переможець) протоколи розгляду тендерних пропозицій від 14.02.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2022, договір від 25.02.2021 № 111, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 04.07.2022 року. Моніторингом встановлено, що у протоколі засідання тендерного комітету від 04.02.2022 № 33 не зазначено у чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Антропова Артема Вікторовича. Відповідно до частини 2 статті 31 Закону № 922-VIII інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Враховуючи зазначене, Замовником порушено вимоги частини 2 статті 31 Закону № 922-VIII. Аналізом документів та інформації, розміщених на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Сохи Антона Володимировича не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 додатку 1 до ТД, учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть задіяні до постачання товару, що є предметом закупівлі. Однак, в складі пропозиції Переможця відсутня довідка, яка б свідчила про наявність у суб’єкта господарювання працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть задіяні до постачання товару, що є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам підпункту 2.1. пункту 2 додатку 1 до ТД. Також, відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 додатку 1 до ТД, учасник повинен надати копії особових медичних книжок (із відміткою про допуск до роботи) вищезазначених працівників відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Переможцем надано медичну книжку, яка видана Тульському Андрію Володимировичу (водій), та в якій відсутня інформація про найменування суб’єкта господарювання, де працює Тульський А.В., що не відповідає пункту 10 Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Відповідно до пункту 4.1 Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» у пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа, чим не дотримано вимогу підпункту 2.2. пункту 2 додатку 1 до ТД. Крім цього, відповідно до Додатку 3 до ТД, учасник повинен надати заповнений Додаток 3, а саме: заповнену таблицю «Технічні вимоги до предмета закупівлі». Всупереч вказаній вимозі, Переможець надав Додаток 3 без заповненої таблиці. Відповідно до пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та у разі якщо переможець процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, в порушення пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Сохи Антона Володимировича, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, а уклав з ним договір від 25.02.2022№ 111 на загальну суму 494 100,00 гривень. Вищевказане призвело до порушення частини 2 статті 32 Закону, відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом.
Період усунення порушень: 18.07.2022 09:21 - 02.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.07.2022 09:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти Яготинської міської ради повідомляє про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, а саме уклали додаткову угоду №1 від 19.07.2022р. до договору №111 від 25.02.2022р. про розірвання цього договору.
Дата публікації звіту: 21.07.2022 11:26

Запити/Пояснення