-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (послуги з теплопостачання)
З максимальним тепловим навантаженням 1,0865 Гкал/год вартістю приєднаного теплового навантаження в сумі 199566,78грн за тарифом 183678,59грн за 1 Гкал/год
Завершена
3 685 468.28
UAH з ПДВ
Номер:
8c0895cb686849dca877e935f6af0f56
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-18-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.02.2022 00:00
Період моніторингу:
18.02.2022 16:02 - 16.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
18.02.2022 68
(дата) Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 18.02.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.02.2022 №68
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
3 UA-2022-01-24-009575-b 24.01.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» (далі – Замовник) на 2022 рік.
Період усунення порушень:
01.04.2022 22:49 - 07.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2022 22:49
Запити/Пояснення
Номер:
c7dc8be987dc43a5a7432756a6aa2578
Назва:
Запит на надання пояснень
Дата опублікування:
23.02.2022 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Комунального некомерційного
підприємства Ізюмської міської ради
«Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері»
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (послуги з теплопостачання)» код ДК021-2015: 09320000-8-Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-24-009575-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Наталія ЗАГАЙКО