-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек морожений (без голови))
Завершена
1 781 934.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 909.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 909.67 UAH
Номер:
bc511f37626f4fae88d59087c76ed234
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-29-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2022 00:00
Період моніторингу:
29.09.2022 19:47 - 21.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022№226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
28 UA-2022-01-24-001606-c 24.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ», встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 24.01.2022 року зі змінами затверджених протоколом уповноваженої особи від 07.02.2022, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ» (далі – ТОВ «МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради від 15.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2022, договір від 28.02.2022 № 58, додаткова угода № 1 від 27.06.2022, пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 12 жовтня 2022 року.
Моніторингом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, згідно вимогам п.п. 5.3 п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі пропозиції учасники надають довідку про виконання аналогічного договору завірену підписом уповноваженої особи учасника та договір, який вказаний в довідці.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ" в складі тендерної пропозиції надав договір від 26.02.2020 № 62 без додаткових угод.
У зв’язку із вищевикладеним, Замовнику було надано запит про надання пояснень, який опубліковано в електронній системі закупівель 07.10.2022.
Згідно отриманої відповіді на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень Замовником надано копії додаткових угод до договору від 26.02.2020 № 62, а саме: додаткова угода № 2 від 16.03.2020, додаткова угода № 3 від 12.06.2020, додаткова угода № 4 від 17.08.2020, додаткова угода № 6 від 02.11.2020, додаткова угода № 8 від 29.12.2020, додаткова угода № 9 від 11.01.2021.
Так, згідно п. 5 розділу 1 «Предмет договору» додаткової угоди № 8 від 29.12.2020 до договору № 62 від 26.02.2020 року додаткова угода є невід’ємною частиною договору.
Згідно п. 7 розділу 1 «Предмет договору» додаткової угоди № 9 від 11.01.2021 до договору № 62 від 26.02.2020 додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 62 від 26.02.2020.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ» не відповідає вимогам п.п. 5.3 п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації так як договір від 26.02.2020 № 62 надано не в повному обсязі.
Згідно із абзацом 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ» та визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав договір від 28.02.2022 № 58.
Період усунення порушень:
20.10.2022 21:48 - 03.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
20.10.2022 21:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення Замовника до висновку
про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-01-24-001606-c
20 жовтня 2022 р. в електронній системі закупівель за предметом закупівлі ДК 021:2015: 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек морожений (без голови)), ідентифікатор UA-2022-01-24-001606-c, було опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі.
Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради категорично не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2022-01-24-001606-c, а тому надає аргументовані заперечення до висновку.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ», встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ» не відповідає вимогам п.п. 5.3 п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації так як договір від 26.02.2020 № 62 надано не в повному обсязі.
П.п. 5.3 п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі пропозиції учасники надають: 5.3.1. Довідку про виконання аналогічного договору завірена підписом уповноваженої особи Учасника. 5.3.2. Договір, який вказаний в Довідці. 5.3.3.Оригінал відгуку контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) у довідці, а саме: відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору, на який надано відгук, предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, а також інформацію про відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору. На виконання п.п. 5.3 п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Товариством з обмеженою відповідальністю «МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ» у складі пропозиції надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Вих.№15 від 02.02.2022 р., Договір, який вказаний в Довідці, а саме Договір №62 від 26 лютого 2020 року та відгук контрагента, зазначеного у довідці. Тендерна документація не містить вимоги щодо надання документа, який є багатосторінковим, у повному обсязі. Також, тендерною документацією не встановлено обов’язку надавати у складі пропозиції додаткові угоди до аналогічного договору. З огляду на вищезазначне, були відсутні підстави вважати, що договір надано не в повному обсязі. Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію учасника. Відповідно відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника з цієї підстави. Замовник не має права відхиляти пропозицію учасника з підстави невідповідності тендерної пропозиції вимозі, яка не була встановлена у тендерній документації.
Окрім того, під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ» розглядаються виключно документи, які надані у складі тендерної пропозиції для участі у процедурі UA-2022-01-24-001606-c. Документи, які укладені/наданні, як частина інших процедур закупівель не можуть бути предметом розгляду в рамках даної закупівлі. Під час здійснення кваліфікації тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ» Замовник дотримувався норм законодавства, а також враховував позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель .
Дата публікації звіту:
27.10.2022 15:15
Запити/Пояснення
Номер:
d235d19203e34becba77fd0a44609de7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2022 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек морожений (без голови))» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-24-001606-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ" не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам п.п. 5.3 п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації за ненадання договору від 26.02.2020 № 62 в повному обсязі (договір надано без додаткових угод).
3. Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
4. Надати копію додаткової угоди № 1 від 27.06.2022 до договору № 58 від 28.02.2022 з чітким зображенням інформації в додатковій угоді.
5. Надати копії додаткових угод до договору від 26.02.2020 № 62.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор
відділу контролю у галузі
промисловості, енергетики, транспорту
та фінансових послуг Вікторія СТОГНІЙ
Номер:
a4312fc46f9745f9b606586e27f12c26
Назва:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 07.10.2022 р.
Дата опублікування:
12.10.2022 15:58
Опис:
07.10.2022 року в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-24-001606-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме:
«…1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ" не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам п.п. 5.3 п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації за ненадання договору від 26.02.2020 № 62 в повному обсязі (договір надано без додаткових угод). 3. Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.4. Надати копію додаткової угоди № 1 від 27.06.2022 до договору № 58 від 28.02.2022 з чітким зображенням інформації в додатковій угоді. 5. Надати копії додаткових угод до договору від 26.02.2020 № 62…»
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься в інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних (до розрахунку бралося щонайменше 3 ціни). Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом множення необхідної кількості товару на ціну за одиницю товару. Бюджетні призначення встановлені рішенням про місцевий бюджет Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади на 2022 рік, яке затверджено на сессії міської ради.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено відповідно до Постанову №305 КМУ від 24 березня 2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та інших вимог законодавства про безпечнiсть та окремi показники якостi харчових продуктiв.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://osvitamukachevo.net.ua/buhgalteriya
2. Чому тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ" не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам п.п. 5.3 п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації за ненадання договору від 26.02.2020 № 62 в повному обсязі (договір надано без додаткових угод).
П.п. 5.3 п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі пропозиції учасники надають: 5.3.1. Довідку про виконання аналогічного договору завірена підписом уповноваженої особи Учасника. 5.3.2. Договір, який вказаний в Довідці. 5.3.3.Оригінал відгуку контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) у довідці, а саме: відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору, на який надано відгук, предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, а також інформацію про відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору.
На виконання п.п. 5.3 п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Товариством з обмеженою відповідальністю «МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ» у складі пропозиції надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Вих.№15 від 02.02.2022 р., Договір, який вказаний в Довідці, а саме Договір №62 від 26 лютого 2020 року та відгук контрагента, зазначеного у довідці.
Тендерна документація не містить вимоги щодо надання документа, який є багатосторінковим, у повному обсязі. Також, тендерною документацією не встановлено обов’язку надавати у складі пропозиції додаткові угоди до аналогічного договору. Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію учасника. Відповідно відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника з цієї підстави. Замовник не має права відхиляти пропозицію учасника з підстави невідповідності тендерної пропозиції вимозі, яка не була встановлена у тендерній документації. З огляду на вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ" не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам п.п. 5.3 п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
3. Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Постачальник звернувся до Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі - Замовник) щодо зміни ціни за одиницю товару згідно Договору №58 від 28.02.2022 року на підставі п. 2 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 2 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Товариством з обмеженою відповідальністю "МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ" (далі – Постачальник) було надано документ, що підтверджує збільшення середньої споживчої ціни за одиницю товару. Постачальником було надано довідку з Головного управління статистики у Закарпатській області №5 від 20.06.2022 р.. Зазначений документ наданий у формі належним чином оформленої інформації виданої органом державної статистики.
Згідно укладеного Договору №58 від 28.02.2022 року ціна за одиницю (1 кг.) товару складає 72,90 грн.. Згідно наданої Постачальником інформації виданої органом державної статистики станом на квітень та травень відбулось значне здорожчання товару. Так, станом на травень середня вартість складає 123,44 грн.. Таким чином, помічаємо коливання ціни на ринку у бік зростання більше 10%. Оскільки довідка з Головного управління статистики у Закарпатській області №5 від 20.06.2022 р.. була видана Постачальнику 27.06.2022 року (згідно інформації, яка міститься у інформації про підпис), відповідно довідка не містить інформацію про ціну товару за червень місяць. Розрахунки цін за товар станом на червень місяць здійснюються не раніше 30 червня 2022 року.
На підставі вищезазначеного документу, між Товариством з обмеженою відповідальністю "МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬККООПТОРГ" та Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради була укладена додаткова угода № 1, якою до Договору №58 від 28.02.2022 року внесено зміни в частині збільшення ціни за одиницю продукції в межах 10%. З огляду на те, що зміни не повинні призвели до збільшення загальної суми договору, відповідна є потреба зменшити кількість товару. До 27 червня 2022 року Замовником було здійснено закупівлю товару, відповідно під час укладання додаткової угоди №1 було зменшено обсяг закупівлі товару з урахування вже здійснених поставок. При цьому зазначені зміни не призвели до збільшення загальної суми договору. Надаємо розрахунки та документи, що підтверджують здійснення поставки товару.
4. Надати копію додаткової угоди № 1 від 27.06.2022 до договору № 58 від 28.02.2022 з чітким зображенням інформації в додатковій угоді.
Надаємо копію додаткової угоди № 1 від 27.06.2022 до договору № 58 від 28.02.2022. (файл. 4. дод № 1 до договору № 58 від 28.02.2022)
5. Надати копії додаткових угод до договору від 26.02.2020 № 62.
На запит до архіву було надано наступні додаткові угоди (файл. 5. дод у до договору від 26.02.2020 № 62). Додатково повідомляємо, що законодавством не встановлена вимога щодо нумерації додаткових угод, додатків тощо.