• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Надання послуг, а саме послуги з нагляду за станом конструкцій шляхопроводу по вул. Електрометалургів у м. Нікополь, Дніпропетровської області

Торги не відбулися

450 177.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 501.77 UAH
Номер: 0f0e6a5bf9894c02881a88ff0736c3a5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-03-31-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.05.2022 17:56 - 28.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.05.2022 № 143 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2022 № 143 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 23 UA-2022-01-24-006690-b 24.01.2022 УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 26136719) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ" встановлено порушення вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII. За результатом аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів встановлено порушення вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону№ 922-VIII, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік UA-P-2022-01-10-000056-c УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.01.2022 № 8, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.02.2022 № 17/22, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 11.02.2022, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби, яке отримано через електронну систему закупівель 09.05.2022, 25.05.2022. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає в№ 922-VIII становленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону№ вимогам до учасника відповідно до законодавства. Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 3 Додатку № 3 тендерної документації «Інші документи, які подаються учасниками процедури закупівлі» Замовником визначено вимогу надання Проекту договору (може бути змінений на час підписання) про закупівлю (додаток № 5 цієї тендерної документації) з приміткою «Згідні з проектом договору», підписом і печаткою (за наявності) кожної сторінки. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ" відсутній Проект договору про закупівлю (додаток № 5 цієї тендерної документації) з приміткою «Згідні з проектом договору», підписом і печаткою (за наявності) кожної сторінки, чим не дотримано умови пункту 3 Додатку № 3 тендерної документації. Також моніторингом установлено, що у пункті 12 Додатку № 3 тендерної документації Замовником визначена вимога надання підтвердження наявності технічної лабораторії з діагностики залізобетонних та інших вишукувань. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ" відсутне підтвердження наявності у нього технічної лабораторії з діагностики залізобетонних та інших вишукувань, що не відповідає вимозі пункту 12 Додатку № 3 тендерної документації Замовника. Таким чином, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ" не відповідала встановленим вимогам тендерної документації Замовника до учасників закупівлі, які визначені у пунктах 3, 12 Додатку № 3 до тендерної документації, та підлягала відхиленню відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону№ 922-VIII. Однак, на порушення вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, Замовник не відхилив пропозицію учасника процедури закупівлі ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ", натомість визнав його переможцем процедури закупівлі. Крім того, відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/26136719/info) Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету. На запит Східного офісу від 23.05.2022 щодо відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) Замовник у відповіді від 25.05.2022 не надав посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Крім цього, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом № 922-VIII, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Моніторингом установлено, що Замовником в електронній системі закупівлі 11.02.2022 оприлюднене повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником процедури закупівлі, який визначений переможцем ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ". Проте на дату початку моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо рішень, прийнятих Замовником після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, зокрема не оприлюднені договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено файл Відміна (25 травня 2022 14:36) в якому міститься інформація, що у зв’язку з форс-мажорними обставинами, прийнято рішення про відміну закупівлі та інформацію про відміну торгів з причини неможливості здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили.
Період усунення порушень: 26.05.2022 17:08 - 10.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2022 17:08

Запити/Пояснення