-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 - 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)
Для Дніпровської клінічної лікарні на залізничному транспорті філії "Центр охорони здоров`я" АТ "Укрзалізниця".
Завершена
844 936.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 224.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 224.68 UAH
Номер:
5771f500b1374181a29dec530c6a411e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-23-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2022 00:00
Період моніторингу:
24.11.2022 09:22 - 16.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2022 №52-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 23.11.2022 № 52-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2
UA-2022-01-24-001059-a 24.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Філії «Центр охорони здоров'я» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.01.2022 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.02.2022, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «Ткачова Олександра Григорівна» (далі - ФОП «Ткачова Олександра Григорівна»), фізичної особи підприємця «Бесага Сергій Анатолійович» (далі - ФОП «Бесага Сергій Анатолійович»), фізичної особи підприємця «Михайлов Віталій Вікторович» (далі – ФОП «Михайлов Віталій Вікторович»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП «Михайлов Віталій Вікторович», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ФОП «Михайлов Віталій Вікторович» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2022 № ЦОЗ-08-06/62Є, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.02.2022 №ЦОЗ-08-06/103Є, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.02.2022 №ЦОЗ-08-06/105Є, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.02.2022, договір про закупівлю послуг від 11.03.2022
№ ЦОЗ/ТН-1107 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 01.12.2022.
Період усунення порушень:
01.12.2022 11:42 - 07.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2022 11:42
Запити/Пояснення
Номер:
a1765392005e4fb3990eca9724557924
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
28.11.2022 08:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-24-001059-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ee6d515f0aca44028a54c78dca868163
Назва:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Дата опублікування:
01.12.2022 09:11
Опис:
Запит Держаудитслужби України - 28.11.2022 08:46
Про надання інформації (пояснень)
Питання: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-24-001059-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь: 1. Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі технічних вимог сформованих згідно заявок виробничих підрозділів філії. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено за результатами розгляду цінової кон’юнктури ринку , визначено орієнтовну ціну проведення закупівлі Код ДК 021:2015 - 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни), шляхом проведення моніторингу ринку за найнижчою ціною. (Цінові пропозиції додаються).
2. Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 12 березня 2022 р. № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно- комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного
стану» (далі – постанова КМУ). Відповідно до підпункту 4 пункту 1 постанови КМУ установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи
виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів,
можуть вживати таких додаткових заходів, зокрема, зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів.
Враховуючи вказані норми постанови КМУ, у зв’язку із введення воєнного стану в Україні, враховуючи, що АТ «Укрзалізниця» забезпечує діяльність та сталу роботу критичної інфраструктури держави в цілому, прийнято рішення щодо обмеження інформації, в тому числі розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівель, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що розміщується на сайті АТ «Укрзалізниця», з метою недопущення використання вказаної інформації країною-агресором.