• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Електрична енергія

Завершена

1 587 200.00 UAH з ПДВ
Номер: bbc49beb291a4b529f23c77d26ca1790
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-27-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.09.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 27.09.2022 21:11 - 19.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.09.2022 № 30-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.09.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 27.09.2022 № 30-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 16 UA-2022-01-24-005314-b 24.01.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 489-88-41, 0974898841@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомлені про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення виявлених порушень, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; повнота відображення інформації в повідомлені про намір укласти договір про закупівлю; наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Комунального підприємства «Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Полтавської обласної ради» (далі – Замовник); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель щодо відкритих торгів UA-2021-12-13-013753-с та UA-2021-12-29-005620-c; звіти про результати проведення процедур закупівель UA-2021-12-13-013753-с та UA-2021-12-29-005620-c; договір про постачання електричної енергії споживачу від 01.02.2022 № 34, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Полтавенергозбут». За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення пункту 3 частини шостої статті 40 Закону в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю не зазначив місце поставки товарів.
Період усунення порушень: 29.09.2022 11:37 - 14.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2022 11:37

Оскарження висновку в суді

Опис: Ухвала від 10 жовтня 2022 року Справа № 440/8533/22. Інформацію отримано Замовником 12.10.2022.
Дата публікації: 12.10.2022 13:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку: Комунальне підприємство «ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (надалі – Центр, Замовник) не погоджується з висновком УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-24-005314-b з наступних підстав. Пункт 3 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, яку інформацію повинно містити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, зокрема, кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Водночас процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, визначено Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082). Так, відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Відповідно до функціоналу авторизованого електронного майданчику zakupki.prom.ua, веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель та електронної системи закупівель, при оприлюдненні оголошення про проведення переговорної процедури відсутня можливість вказати декілька адрес у полі «місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг», але у такому разі існує опціональна можливість розмістити відмітку (галочку) для відображення у повідомленні про намір укласти договір інформації наступного змісту «Відповідно до документації, Україна», що і було зроблено Центром. При цьому в документації оприлюдненій при оголошенні переговорної процедури закупівлі повністю і докладно прописано адреси поставки товару. А саме, відповідно до Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2022-01-24-005314-b, яке було автоматично сформовано електронною системою закупівель на підставі внесеної в електронні поля інформації, в розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Відповідно до документації, Україна». В свою чергу в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24 січня 2022 року № 08, який було завантажено через автоматизоване робоче місце Замовника при оприлюдненні інформації щодо переговорної процедури, в розділі «Розгляд питань порядку денного» зазначено: «місце постачання: Полтавська область (відповідно до Таблиці 1)». Таблиця 1 цього ж протоколу містить конкретні адреси поставки, а саме: 36011, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 6; 36011, м.Полтава, вул. Нестерова, 6; 39600, Полтавська обл., м.Кременчук, вул. Театральна, 22; 37500, Полтавська обл., м.Лубни, вул. Братська, 8/1. Даний протокол є рішенням уповноваженої особи про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури. Цей Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24 січня 2022 року № 08 при оголошенні переговорної процедури було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель шляхом завантаження через автоматизоване робоче місце Замовника (файл «Протокол 08.pdf»). Таким чином, як видно з вищезазначеного порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні, а у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-24-005314-b міститься інформація, яка не відповідає дійсності. Окрім того, вважаємо, що вимога здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів є незаконною, у зв’язку з відсутністю такого порушення. Висновок УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Замовник буде оскаржувати до суду.
Дата публікації звіту: 05.10.2022 17:13