-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб, ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради 1.2. категорія : органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст.2 п.4 Закону
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 326 днів назад
1 092 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 460.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 460.00 UAH
Номер:
d343a712bb584039b3ef5e7a7a6dfb73
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-30-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2022 00:00
Період моніторингу:
30.05.2022 12:28 - 22.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
27.05.2022 НАКАЗ № 12-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 27.05.2022 № 12-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2022-01-23-000087-a, яку проводить Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Моніторингом встановлено порушення вимоги ч. 6 ст.33 Закону в частині не укладання договору про закупівлю у визначений законодавством термін.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема відмінити процедуру відкритих торгів на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону з причини неможливості усунення порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 30 » травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради від 21.01.2022 № 20 (далі – Замовник); тендерна пропозиція переможця – Товариства з додатковою відповідальністю "Бердянський хлібозавод"; протокол про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 16.02.2022 №115; повідомлення про намір укласти договір; рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця торгів від 22.02.2022 №137.
В ході проведення моніторингу встановлено, що за результатами аукціону, який відбувся 09.02.2022, переможцем торгів електронною системою визначено учасника Товариства з додатковою відповідальністю "Бердянський хлібозавод"". Уповноваженою особою Замовника, з урахуванням продовження строку розгляду тендерних пропозицій, прийнято рішення від 22.02.2022 №137 щодо визначення переможця торгів та опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Проте, станом на момент проведення моніторингу договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі не укладено, чим порушено вимоги ч.6 ст.33 Закону, яка передбачає, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
30.05.2022 14:59 - 15.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.05.2022 14:59