-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясопродукти (сосиски вищого сорту, сардельки вищого сорту)
Завершена
844 290.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Номер:
cfb72b16b0974ad198b8158d001c74d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-08-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2022 00:00
Період моніторингу:
08.09.2022 12:01 - 30.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.09.2022 № 38-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 07.09.2022 № 38-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
12. UA-2022-01-23-000379-b 23.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) Львівський державний університет безпеки (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника 23 січня 2022 року № 20,
реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.02.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Юдар-М» (далі - ТОВ «Юдар-М») протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.02.2022 №49, повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2022, договір від 21.02.2022 № 40 (далі-договір), додаткову угоду від 20.06.2022 №1/122 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 21.06.2022, пояснення від 13.09.2022, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
14.09.2022 11:23 - 20.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.09.2022 11:23
Запити/Пояснення
Номер:
9ba0cea8d5e74894b2539b13a1c3f1a8
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
12.09.2022 11:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-23-000379-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
00cdca8f5c724e80b58a16c61961eefb
Назва:
Пояснення UA-2022-01-23-000379-b
Дата опублікування:
13.09.2022 13:46
Опис:
Державна аудиторська служба України
Начальнику управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області
Анатолію МАРЦЕНЮКУ
П О Я С Н Е Н Н Я
Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця), що діє від імені та в інтересах Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (надалі - Замовник) уважно розглянуло Ваш запит від 12.09.2022 року з приводу надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету “М’ясопродукти (сосиски вищого сорту, сардельки вищого сорту)”, код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - “:15130000-8: М’ясопродукти”, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель “Prozorro” за номером: UA-2022-01-23-000379-b (надалі-процедура закупівлі) та надає пояснення по суті питання:
“Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами).”
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення процедури закупівлі. Зокрема, розмір бюджетного призначення процедури закупівлі сформовано відповідно кошторисних призначень Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) (далі - Училище) на 2022 рік в межах асигнувань по коду економічної класифікації видатків (КЕКВ) 2230 “Продукти харчування”, з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного товару.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено враховуючи потреби замовника, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426 “Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового та начальницького складу підрозділів Державної фіскальної служби, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту”, наказу Міністерства внутрішніх справ України від 03.07.2014 №632 “Про затвердження Положення про продовольче забезпечення у Державній службі України з надзвичайних ситуацій” з дотриманням державних стандартів України ДСТУ 4436:2005 “Ковбаси варені, сосиски, сардельки, хліби м'ясні. Загальні технічні умови” тощо.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось враховуючи кількісну потребу замовника у товарі та шляхом застосування одного із методів примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, а саме: методу порівняння ринкових цін, виходячи з середньої ціни товару на ринку, яка склалась на час оголошення процедури закупівлі, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни постачальників, що містилася у відкритому доступі мережі Інтернет. Очікувана вартість процедури закупівлі 844 290,00 грн. з ПДВ передбачена річним планом на 2022 рік.
Одночасно інформуємо, що оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-сайтах “ЛДУБЖД” ( https://ldubgd.edu.ua/ ) та “ВПУ ЛДУБЖД (м. Вінниця)” ( http://vpu.ldubgd.edu.ua/ ).
Із вищезазначеною інформацією можна ознайомитись за посиланням:
“ЛДУБЖД” ( https://ldubgd.edu.ua/ ) -
- “ВПУ ЛДУБЖД (м. Вінниця)” ( http://vpu.ldubgd.edu.ua/ ) -
- вкладка “ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ” ( http://vpu.ldubgd.edu.ua/publ_z1.php ) -
- “4. Обґрунтування” - “2022 рік”:
файли: “СОСИСКИ САРДЕЛЬКИ Обґрунтування очікуваної вартості .pdf”, “СОСИСКИ САРДЕЛЬКИ Обґрунтування розміру бюджетного призначення .pdf”, “СОСИСКИ САРДЕЛЬКИ Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі .pdf” (додаються).
Додатки: на 18 арк. в 1 прим. (додано в долученому листі від 13.09.2022 №9101-1338/9110)