-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти
Завершена
7 323 765.57
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 618.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 618.83 UAH
Номер:
f3ea878b95594192b0bf6d388ed81df6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-23-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2022 00:00
Період моніторингу:
23.05.2022 12:58 - 15.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2022 № 8-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.05.2022 № 8-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-01-22-000282-b 22.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення Наказу № 710.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанова № 710 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі - Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Рівненського міськвиконкому (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.01.2022 № 36, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко» (далі - ТОВ «Радивилівмолоко») та товариства з обмеженою відповідальністю «Деражнянський молочний завод», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.03.2022 № 22, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 18.03.2022 № 17//22, укладений між Замовником та ТОВ «Радивилівмолоко», повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 30.03.2022 № 1, пояснення, надане Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме, перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» тендерної документації, не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710).
Період усунення порушень:
14.06.2022 14:04 - 01.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2022 14:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник повідомляє про виконання висновку про проведення моніторингу закупівлі UA-2022-01-22-000282-b
Дата публікації звіту:
20.06.2022 13:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
Опис:
-
Дата публікації:
05.10.2022 14:32
Запити/Пояснення
Номер:
134ac4041a1a4dcaab580b6c8d1c5c7b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.05.2022 14:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сирні продукти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-22-000282-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3a06094eca87431aa75f87684a6a7060
Назва:
Пояснення замовника
Дата опублікування:
31.05.2022 09:06
Опис:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляю наступне.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. № 631 і від 11 жовтня 2016р. №710» Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради (надалі Замовник) оприлюднило обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або бюджетного призначення предмета закупівлі : ДК 021-2015 (CPV) -15540000-5 Сирні продукти (сир кисломолочний- 9%- 43701,0 кг, сир твердий -45% - 7693,0 кг).
Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
Мета проведення закупівлі: Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення безперебійного харчування дітей у дошкільних закладах освіти міста Рівного. Придбання даного продукту дозволить забезпечити повноцінний розвиток дитячого організму завдяки виконанню норм харчування.
Вимоги до предмету закупівлі:
1. Сир кисломолочний з коров’ячого молока повинен мати вміст жиру не менше 9%, відповідати ДСТУ. Повинен мати білий або злегка кремовий колір, з ніжним кисло - молочним смаком, ніжна пухка консистенція, без сторонніх запахів, без виділення сироватки. Не повинно бути ознак забруднення, плісняви.
2. Сир твердий з коров’ячого молока, відповідно ДСТУ жирністю не менше 45 %, з рівним міцним покриттям без пошкоджень. Не повинно бути сторонніх запахів, присмаку гіркоти, плісняви.
Постачання товару в вакуумних пакетах з полімерної плівки.
Документи та етикетки повинні засвідчувати безпечність і якість продуктів – ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання / для продуктів, що швидко псуються, термін реалізації і час виготовлення позначаються у годинах/.
Повинне бути маркування щодо відсутності ГМО. Тара, в якій постачається продукт, повинна відповідати діючим вимогам.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу сиру кисломолочного та сиру твердого сформована виходячи із його обсягів, спожитих дошкільними освітніми закладами, що знаходяться у підпорядкуванні замовника, за 2021 рік. Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2022 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Відповідно до розрахунків вартості сирних продуктів ( сир кисломолочний- 9%- 43701,0 кг, сир твердий -45% - 7693,0 кг) проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі складатиме 7 323 765,57 грн. з ПДВ. Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідний вид сиру на території України. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на відповідний вид сиру при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Щодо посилання на сторінку веб сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 4 та абзацу третього пункту 41 Постанови № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у разі оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (перелік визначений у частині першій статті 13 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон)) або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів за посиланням - http://rosvita.rv.ua/dergavnizakypivli.html.
Номер:
9643f492c54048b294f13f2fd8b66b34
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.05.2022 14:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сирні продукти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-22-000282-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення та документів з наступних питань.
Чому Вами в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону?
Чому в пункті 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця» тендерної документації зазначено формальні помилки, які не відповідають переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
41513715dffd42a581085b49af540291
Назва:
Пояснення замовника
Дата опублікування:
31.05.2022 09:07
Опис:
Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати статті 22 Закону.
Частина друга статті 22 Закону визначає, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення ïx пропозицій, а також роз’яснює, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Тендерна документація замовника для проведення закупівлі за № UA-2022-01-22-000282-b розроблена з дотриманням вимог Закону, зокрема i статті 22, містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призвело до відхилення ïx пропозицій.
А саме — пунктом 2.1 розділу 5 тендерної документації встановлено, що
«2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо».
Цей перелік формальних (несуттєвих) помилок є орієнтовним. Саме за такими ознаками здійснювався розгляд тендерних пропозицій учасників в частині формальних (несуттєвих) помилок.
Складання будь-яких додаткових переліків формальних (несуттєвих) помилок на відповідність тендерній документації не передбачено Законом.
Прошу орган державного фінансового контролю, звернути увагу, що жоден з Учасників не звертався до Замовника щодо внесення змін в п. 2.1 розділу 5 тендерної документації та не був відхилений, тому принципи здійснення публічних закупівель передбачені ст. 5 Закону замовником не порушені.
При розробленні наступних тендерних документацій замовником будуть зазначені формальні помилки, які відповідають переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710.
Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЦП (кваліфікований електронним підписом) банка-гаранта.
Оскільки на момент публікації оголошення закупівлі UA-2022-01-22-000282-b «Сирні продукти» електронна система працювала нестабільно, тому замовником допущено технічну помилку і не зазначено вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Однак, учасники - Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" та Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" надали забезпечення тендерних пропозицій, тому дана технічна помилка не вплинула на проведення процедури закупівлі. В подальшому уповноважена особа замовника буде здійснювати заходи направлені на недопущення порушень Закону при публікації оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.