-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг відповідно до технічної специфікації.
Завершена
2 009 725.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 048.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 048.62 UAH
Номер:
5104a93c10e74ed48649414305fcdc4f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-07-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2022 00:00
Період моніторингу:
07.10.2022 15:36 - 29.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.10.2022 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 07.10.2022 № 253
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
18 UA-2022-01-21-017808-b Середня загальноосвітня школа №32 «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень 2 009 725,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27.10.2022.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.01.2022 № 1 (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП Пушкар Світлана Степанівна, ФОП Собенко Назар Богданович, вимогу про усунення невідповідності, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2022 № 4, договір від 01.03.2022 № 2, додаткова угода від 29.09.2022 № 1, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 13.10.2022 та 24.10.2022.
Період усунення порушень:
28.10.2022 11:19 - 02.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
28.10.2022 11:19
Запити/Пояснення
Номер:
fba4bcb2f7014fcba36d759fe25131f6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2022 12:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування», за кодом ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-21-017808-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7fc5e978bc9e480d9094c365fc6cd9af
Назва:
Щодо пояснень
Дата опублікування:
13.10.2022 23:56
Опис:
У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі UA-2022-01-21-017808-b, Середньої загальноосвітньої школи №32 повідомлямо наступне.
Щодо пояснення на питання № 1.
Відповідно до п. 1.1. Статуту Середньої загальноосвітньої школи №32, затвердженого Рішенням загальних зборів колективу СШЗ№32 (Протокол зборів №2 від 04.12.2002 року затвердженого В.О. начальника Управління освітою Львівської міської ради Б.Токар та перереєстрований за номером запису 77-С від 13.01.2003 року школа є закладом комунальної форми власності. Відповідно, придбання товарів, робіт та послуг для забезпечення функціонування закладу загальної середньої освіти, в тому числі закупівля послуг з організації шкільного харчування, здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
Згідно з п. 4.1. Статуту управління школою здійснюється засновником (власником), а безпосереднє керівництво – директором. Керуючись п. 1.4. Статуту засновником (власником) школи є Львівська міська рада. Пунктом 6.1. цього ж Статуту встановлено, що фінансово-господарська діяльність школи здійснюється на основі його кошторису.
Як вбачається з кошторису закладу загальної середньої освіти та плану асигнувань на 2022 рік, затверджені відділом освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради та зареєстровані і взяті на облік в УДКСУ у Сихівському районі м. Львова, передбачено видатки з місцевого бюджету на організацію шкільного харчування в СЗШ № 32 за КЕКВ 2230 на суму 2009725.00 грн., що становить розмір бюджетного призначення та лягає в основу формування очікуваної вартості та для проведення даної закупівлі.
В свою чергу, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена, виходячи з орієнтовної кількості учнів пільгових категорій, орієнтовної кількості днів харчування, з урахуванням вартості харчування у граничних нормах для таких учнів, встановленої наказом управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 24.12.2021 року № 827р «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2022 році», та в межах розміру бюджетного призначення.
Що ж стосується обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, то такі характеристики визначались закладом загальної середньої освіти, як замовником закупівлі, з врахуванням вимог нормативних документів з метою забезпечення якісного, безпечного і поживного харчування учнів пільгових категорій та детально відображені в Додатку 1 до тендерної документації.
Щодо пояснення на питання № 2.
Як вбачається з преамбули Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова), метою її прийняття є ефективне використання державних коштів. Відтак, норми п. 41 вказаної Постанови поширюються виключно на головних розпорядників бюджетних коштів - суб’єктів управління об’єктами державної власності, що здійснюють функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, перелік яких визначений у ч. 1 ст. 4 Закону України «Про управління об'єктами державної власності», та на самих суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Водночас, положення п.п. 1 п. 4 Постанови носять рекомендаційний характер та не зобов’язують органи місцевого самоврядування забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Отже, ні вказаною Постановою, ні тим більше Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язок закладу загальної середньої освіти, як комунальної установи, забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Однак, незважаючи на вищенаведене, Середня загальноосвітня школа №32, як розпорядник бюджетних коштів (коштів місцевого бюджету), розмістила інформацію про закупівлю «Послуги з організації шкільного харчування» (ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень) на власному веб-сайті за посиланням https://www.school32lv.com/2022/01/21/obgruntuvannya-zakupivel/ .
Щодо пояснення на питання № 3.
Як зазначено вище, управління школою здійснюється уповноваженим органом – Львівською міською радою (п. 4.1. Статуту).
Відповідно до загальної ієрахії підпорядкування замовник СЗШ№32 під час формування технічної специфікації зобовʼязана брати до уваги Накази засновника школи, а саме Львівської міської ради, у тому числі її управлінь. Відтак Наказом управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 31.12.2021 року № 857р «Про затверджено примірне меню для організації дитячого харчування в закладах загальної середньої освіти»,та у п. 2 та пп.2.1 відповідно передбачено керівникам закладів загальної середньої освіти імперативну норму під час проведення процедур закупівель використовувати подане меню у Додатку №1 та Додатку №2 цього Наказу. Відтак, Замовником взято до уваги примірне меню, яке затверджене та скероване вищим органом як технічна специфікація.
Принагідно інформуємо, що навчальний заклад не має кваліфікованих спеціалістів, які можуть належним чином складати та коригувати примірні меню для учнів, а залучення таких потребує додаткових витрат бюджетних коштів.
Додатки:
1. Копія Статуту СЗШ № 29 м. Львова.
2. Копія наказу управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 24.12.2021 року № 827р.
3. Копія наказу управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 31.12.2021 року № 857р з додатками.
Уповноважена особа Ткачук Анастасія.
Номер:
1843ed97c57642398bde4f2a85c6f237
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.10.2022 09:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2022 00:00
Опис:
Надати пояснення та/або документальне підтвердження зменшення ціни договору відповідно до додаткової угоди №1 від 29.08.2022.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e6239372247040c2a4c2ee34a91de98c
Назва:
Щодо пояснень
Дата опублікування:
24.10.2022 10:51
Опис:
У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень від 20.10.2022 в межах проведення моніторингу закупівлі UA-2022-01-21-017808-b Середньої загальноосвітньої школи №32 повідомлямо наступне.
Замовник здійснює свою діяльність на підставі кошторисних призначень і протягом поточного бюджетного року здійснює коригування, якщо такі призначення змінюються. У звʼязку з тим, що Замовник отримав Довідку про зміни до кошторису на 2022 рік (скан-копія додається) номер 89 від 25.08.2022 (далі-Довідка), яка затверджена відділом освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради та зареєстрована і взята на облік в УДКСУ у Сихівському районі м. Львова від 29.08.2022, передбачено зменшення видатків з місцевого бюджету на організацію шкільного харчування в СЗШ № 32 за КЕКВ 2230 на суму 500 000 гривень (у Довідці виділено червоним кольором).
Керуючись відомостями вказаними у Довідці Замовник зобовʼязаний внести зміни до поточного договору №1 від 01.023.2022 та пропорційно зменшити суму договору. У звʼязку з цим Замовник уклав Додаткову угоду № 1 від 29.08.2022 та розмістив у порядку застосування Закону.
Уповноважена особа Ткачук Анастасія.