• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з видалення дерев на території Луцької міської територіальної громади

Згідно з технічною специфікацією

Завершена

2 375 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 875.00 UAH
Номер: 8467553cf300451ca5d831173424a05c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-20-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.09.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 20.09.2022 09:26 - 12.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.09.2022 № 62-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.09.2022 № 62-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2022-01-21-003401-a, 21.01.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; відповідність повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах вимогам Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству; дотримання вимог Постанови 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству; відповідність повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах вимогам Закону; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (далі – Постанова № 710); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 21.01.2022 № 16; тендерну пропозицію учасника Комунальне підприємство «Парки та сквери м. Луцька»; вимоги про усунення порушень до 11 лютого 2022; протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.02.2022 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2022; договір від 02.03.2022 № 134 на суму 2156529,88 грн. (з ПДВ) із Комунальним підприємством «Парки та сквери м. Луцька». Моніторингом питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено, що замовником в порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надано відповіді на запит від 20.09.2022, оприлюднений в електронній системі закупівель. Так, в ході моніторингу органом державного фінансового контролю замовнику через електронну систему закупівель 20.09.2022 надано запит щодо забезпечення виконання вимог постанови № 710. Проте, замовником відповіді через електронну систему закупівель не надано. Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону передбачено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 6 розділ 3 тендерної документації) зазначив: «Виключно для підтвердження остаточної ціни тендерної пропозиції переможця за результатами електронного аукціону та з метою вичерпного виконання вимог Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати електронні документи, у тому числі у форматі imd чи ibd (договірна ціна з додатками: локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, календарний план тощо) з підтвердженням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, створений відповідно до вимог цієї тендерної документації. У разі використання будь-якої іншої програми (крім АВК-5) при розрахунку тендерної пропозиції, надавати розгорнутий розрахунок кожної розцінки із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів. У разі ненадання документів, передбачених тендерною документацією, переможець процедури закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення (підписання) договору про закупівлю (шляхом невиконання обов’язкових умов для укладення договору), а його тендерна пропозиція підлягає відхиленню». Проте, учасник, що визнаний переможцем Комунальне підприємство «Парки та сквери м. Луцька» (далі – переможець) у складі своєї тендерної пропозиції вищезазначеного документу не надав, що не виконує вимоги тендерної документації замовника (пункт 6 розділ 3 тендерної документації). Таким чином, тендерна пропозиція Комунального підприємства «Парки та сквери м. Луцька» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону. Натомість, замовник уклав з переможцем Комунальне підприємство «Парки та сквери м. Луцька» договір від 02.03.2022 № 134 на суму 2156529,88 грн. (в т.ч. ПДВ).
Період усунення порушень: 07.10.2022 13:11 - 22.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.10.2022 13:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником взяті до відома зауваження, зазначені органом державного фінансового контролю - Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-21-003401-a та здійснено заходи щодо недопущення встановлених у висновку порушень в майбутньому. Разом з тим інформуємо, що згідно з вимогами тендерної документації від 21.01.2022 № 16 (далі – Документація) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати електронні документи, у тому числі у форматі imd чи ibd (договірна ціна з додатками: локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, календарний план тощо) з підтвердженням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. У разі використання будь-якої іншої програми (крім АВК-5) при розрахунку тендерної пропозиції, надається розгорнутий розрахунок кожної розцінки із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів саме для підтвердження остаточної ціни тендерної пропозиції переможця за результатами електронного аукціону. Остаточна ціна тендерної пропозиції Переможця торгів комунального підприємства «Парки та сквери м. Луцька» у закупівлі послуг з видалення дерев на території Луцької міської територіальної громади становить - 2 156 529,88 грн, та відповідає первинній ціні тендерної пропозиції даного Учасника (Учасник КП «Парки та сквери м. Луцька» під час аукціону у даній закупівлі не знижував свою тендерну пропозицію, вона залишилися незмінною). Комунальним підприємством «Парки та сквери м. Луцька» у складі тендерної пропозиції додано усі розрахунки ціни тендерної пропозиції, що передбачені Документацією на суму - 2 156 529,88 грн (договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки) у сканованому вигляді у форматі «pdf» та у програмному комплексі АВК (формат «imd»). Повідомляємо, що вимога Замовника щодо надання договірної ціни та розрахунків до неї адресована саме Переможцю закупівлі і стосується ціни предмету закупівлі, визнаної електронною системою закупівель за результатами аукціону найбільш економічно вигідною. Водночас, передбачені у Документації вимоги щодо надання Переможцем процедури закупівлі договірної ціни на суму остаточної пропозиції за результатами аукціону (якщо вона змінювалася під час аукціону) і всіх розрахунків, що засвідчують її достовірність, не стосуються інших учасників, а являється дією, спрямованою на укладення договору про закупівлю. Документи, подані після кінцевого строку подання пропозицій не можуть вважатись документами тендерної пропозиції Учасника. Зважаючи на це, надання Переможцем торгів зазначеної інформації не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки стосується правовідносин щодо укладання договору про закупівлю, які виникають після завершення процедури, коли Замовником опубліковано намір про укладення договору про закупівлю. Так, за результатами закупівлі UA-2022-01-21-003401-a між Замовником (департаментом житлово-комунального господарства Луцької міської ради) та Переможцем (комунальним підприємством «Парки та сквери м. Луцька») укладено Договір від 02.03.2022 № 134 про закупівлю послуг з видалення дерев на території Луцької міської територіальної громади, вартість надання послуг становить 2 156 529,88 грн. Договірна ціна узгоджена між Сторонами у формі Додатку № 1 до Договору від 02.03.2022 № 134 та є невід`ємною його частиною. Договір від 02.03.2022 № 134 з усіма додатками 03 березня 2022 року опубліковано Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу. Сам факт не завантаження до системи закупівель «Прозорро» Переможцем торгів розрахунків договірної ціни з підтвердженням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, яка не змінювалася під час аукціону і відповідає його первинній пропозиції, з урахуванням того, що договірна ціна погоджена із Замовником у день підписання договору, не може розцінюватись як невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам Документації. Отже, підстав для відхилення тендерної пропозиції комунального підприємства «Парки та сквери м. Луцька» не встановлено.
Дата публікації звіту: 14.10.2022 12:01

Запити/Пояснення