• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Конструкційні матеріали (В'язко-еластична система холодного нанесення)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-01-06-000656-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.

Завершена

46 832 916.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 468 329.16 UAH
Номер: d91d395f7e9b411d9d0ccdc24604fb66
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-06-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 06.06.2022 16:07 - 01.07.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.06.2022 № 90 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2022-01-21-003357-a 21.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, dasabulanmonitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЄВРОКОР ПЛЮС», ТОВ «МАСТЕРАМ», ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНДУСТРІАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ» та ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи (протокол від 21.01.2022 № 22-0008), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 30.03.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНДУСТРІАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ» (далі – ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНДУСТРІАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОКОР ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЄВРОКОР ПЛЮС»), товариства з обмеженою відповідальністю «МАСТЕРАМ» (далі – ТОВ «МАСТЕРАМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» (далі – ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.03.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 02.06.2022 № 4600006220, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.06.2022. В ході моніторингу встановлено, що відповідно до вимог додатку 5 тендерної документації Замовник вимагає надання відомостей зазначених у Формі оцінки відповідності потенційного контрагента, керуючись принципами Закону України «Про запобігання корупції», Закону України «Про санкції», Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність», а також з метою виконання внутрішніх документів Замовника. Учасники ТОВ «МАСТЕРАМ», ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНДУСТРІАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ» та ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» в складі своїх тендерних пропозицій не надали відомості зазначені у Формі оцінки відповідності потенційного контрагента, чим недотримались вимог додатку 5 тендерної документації. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «МАСТЕРАМ», ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНДУСТРІАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ» та ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 29.06.2022 16:32 - 14.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.06.2022 16:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку від 29.06.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-21-003357-a, що проводився ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ 1. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме учасники ТОВ «МАСТЕРАМ», ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНДУСТРІАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ» та ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» в складі своїх тендерних пропозицій не надали відомості зазначені у Формі оцінки відповідності потенційного контрагента, чим недотримались вимог додатку 5 тендерної документації, а Замовник не відхилив тендерні пропозиції вказаних учасників як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації. Щодо даного питання повідомляємо таке: Додаток 3 до тендерної документації містить вимоги до документів, що подаються переможцем торгів, порядку і строків їх надання. У відповідності до п. 1.3 розділу 1 Додатка 3 переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, через електронну систему закупівель повинен надати: «1.3.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Оцінки відповідності потенційного контрагента згідно форми, наведеній в Додатку 5 до тендерної документації». Отже, Додаток 5 є документом, що відповідно до вимог Додатка 3 до тендерної документації надається переможцем (а не учасником) торгів. Переможець закупівлі ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС" надав належним чином оформлену Оцінку відповідності потенційного контрагента згідно форми, наведеної в Додатку 5 до тендерної документації. 2. За результатами моніторингу Замовника зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Щодо даного питання повідомляємо таке: Рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-21-003357-a прийнято наказом Державної аудиторської служби України від 06.06.2022 № 90, а висновок про результати її моніторингу складено, затверджено та оприлюднено 29.06.2022. 06.06.2022 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оприлюднено укладений договір № 4600006220 від 02.06.2022 з переможцем ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС" (далі – Договір). Згідно з частиною першою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною першою статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. У відповідності до п. 14.1 Договору всі зміни і доповнення до цього Договору вносяться шляхом укладення відповідної додаткової угоди до Договору, яка підписується уповноваженими представниками Сторін та є невід`ємною частиною цього Договору. Оскільки ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС" не порушує взяті на себе за Договором зобов’язання, у Замовника немає законних підстав для розірвання договору в односторонньому порядку з підстав, встановлених Договором. Крім того, відповідно до частини першої статті 43 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. При підписанні Договору вищезазначені обставини не існували, отже Договір не є нікчемним у розумінні Закону. Разом з тим у Замовника відсутні передбачені чинним законодавством України та Договором можливості усувати виявлені порушення шляхом розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку. За результатами моніторингу інших порушень не установлено. З урахуванням вищезазначеного Замовник аргументовано не погоджується з висновком від 29.06.2022 про результати моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-21-003357-a. Висновок від 29.06.2022 про результати моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-21-003357-a буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Дата публікації звіту: 06.07.2022 15:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Держаудитслужба врахувала заперечення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації: 11.07.2022 11:05

Запити/Пояснення