-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали (В'язко-еластична система холодного нанесення)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-01-06-000656-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
46 832 916.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 468 329.16 UAH
мін. крок: 1% або 468 329.16 UAH
Номер:
d91d395f7e9b411d9d0ccdc24604fb66
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-06-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2022 00:00
Період моніторингу:
06.06.2022 16:07 - 01.07.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.06.2022 № 90
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2022-01-21-003357-a 21.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій
ТОВ «ЄВРОКОР ПЛЮС», ТОВ «МАСТЕРАМ», ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНДУСТРІАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ» та
ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи (протокол від 21.01.2022 № 22-0008), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 30.03.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНДУСТРІАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ» (далі – ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНДУСТРІАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОКОР ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЄВРОКОР ПЛЮС»), товариства з обмеженою відповідальністю «МАСТЕРАМ» (далі – ТОВ «МАСТЕРАМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» (далі – ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.03.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 02.06.2022 № 4600006220, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.06.2022.
В ході моніторингу встановлено, що відповідно до вимог додатку 5 тендерної документації Замовник вимагає надання відомостей зазначених у Формі оцінки відповідності потенційного контрагента, керуючись принципами Закону України «Про запобігання корупції», Закону України «Про санкції», Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність», а також з метою виконання внутрішніх документів Замовника.
Учасники ТОВ «МАСТЕРАМ», ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНДУСТРІАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ» та ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» в складі своїх тендерних пропозицій не надали відомості зазначені у Формі оцінки відповідності потенційного контрагента, чим недотримались вимог додатку 5 тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «МАСТЕРАМ», ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНДУСТРІАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ» та ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
29.06.2022 16:32 - 14.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.06.2022 16:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення
до висновку від 29.06.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-21-003357-a, що проводився
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ
1. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме учасники ТОВ «МАСТЕРАМ», ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНДУСТРІАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ» та ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» в складі своїх тендерних пропозицій не надали відомості зазначені у Формі оцінки відповідності потенційного контрагента, чим недотримались вимог додатку 5 тендерної документації, а Замовник не відхилив тендерні пропозиції вказаних учасників як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації.
Щодо даного питання повідомляємо таке:
Додаток 3 до тендерної документації містить вимоги до документів, що подаються переможцем торгів, порядку і строків їх надання.
У відповідності до п. 1.3 розділу 1 Додатка 3 переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, через електронну систему закупівель повинен надати:
«1.3.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Оцінки відповідності потенційного контрагента згідно форми, наведеній в Додатку 5 до тендерної документації».
Отже, Додаток 5 є документом, що відповідно до вимог Додатка 3 до тендерної документації надається переможцем (а не учасником) торгів.
Переможець закупівлі ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС" надав належним чином оформлену Оцінку відповідності потенційного контрагента згідно форми, наведеної в Додатку 5 до тендерної документації.
2. За результатами моніторингу Замовника зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Щодо даного питання повідомляємо таке:
Рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-21-003357-a прийнято наказом Державної аудиторської служби України від 06.06.2022 № 90, а висновок про результати її моніторингу складено, затверджено та оприлюднено 29.06.2022.
06.06.2022 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оприлюднено укладений договір № 4600006220 від 02.06.2022 з переможцем ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС" (далі – Договір).
Згідно з частиною першою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Частиною першою статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
У відповідності до п. 14.1 Договору всі зміни і доповнення до цього Договору вносяться шляхом укладення відповідної додаткової угоди до Договору, яка підписується уповноваженими представниками Сторін та є невід`ємною частиною цього Договору.
Оскільки ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС" не порушує взяті на себе за Договором зобов’язання, у Замовника немає законних підстав для розірвання договору в односторонньому порядку з підстав, встановлених Договором.
Крім того, відповідно до частини першої статті 43 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі:
1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону;
2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону;
3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
При підписанні Договору вищезазначені обставини не існували, отже Договір не є нікчемним у розумінні Закону.
Разом з тим у Замовника відсутні передбачені чинним законодавством України та Договором можливості усувати виявлені порушення шляхом розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку.
За результатами моніторингу інших порушень не установлено.
З урахуванням вищезазначеного Замовник аргументовано не погоджується з висновком від 29.06.2022 про результати моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-21-003357-a.
Висновок від 29.06.2022 про результати моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-21-003357-a буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Дата публікації звіту:
06.07.2022 15:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Держаудитслужба врахувала заперечення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації:
11.07.2022 11:05
Запити/Пояснення
Номер:
3c61b0d28b884fd98857b5c8ed30427c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2022 08:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі конструкційних матеріалів (В'язко-еластична система холодного нанесення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2022-01-21-003357-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно
до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 4.11 розділу І та додатку 6.2 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
89b8700b8a324999948e2d3b637cd7ba
Назва:
Конструкційні матеріали (В'язко-еластична система холодного нанесення)
Дата опублікування:
15.06.2022 17:15
Опис:
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 13.06.2022 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-21-003357-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі «Реєстру ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі, дозволених до застосування на об`єктах ГТС України», затвердженого ТОВ «Оператор ГТС України» (далі – Товариство) і опублікованого на власному вебсайті Товариства за посиланням: https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників та з урахуванням вимог внутрішніх нормативних документів Товариства, які розроблені відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (з наступними змінами).
2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися Замовником в інших засобах масової інформації, на вебсайті замовника (за наявності) або на вебсайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Крім цього, положення статті 10 Закону не містять як вимог до публікації Замовником на своєму вебсайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку Замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться Замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Окремо звертаємо увагу, що положення пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті на Товариство не поширюються.
3. По третьому питанню, ТОВ «ЄВРОКОР ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 37153992), яке було визначене переможцем процедури закупівлі № UA-2022-01-21-003357-a, в якості забезпечення виконання договору було надано Банківську гарантію № 3025/22-ГВ від 30.05.2022, яка відповідає вимогам до банківської гарантії (забезпечення виконання договору), які зазначені в Додатку 6.2 до тендерної документації (додається).
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-21-003357-a
Додатки: 1. Оригінал електронної банківської гарантії № 3025/22-ГВ від 30.05.2022.