-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фруктові та овочеві соки
Завершена
1 619 327.88
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 096.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 096.64 UAH
Номер:
2565df7b9cdb4275b1c473bbb8e119b8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-19-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.09.2022 00:00
Період моніторингу:
19.09.2022 21:12 - 11.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.09.2022 № 215
(дата) м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 19.09.2022 № 215
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2022-01-21-003214-a 21.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, виконання вимог Постанови №710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (далі-Закон) (зі змінами), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Рівненського міськвиконкому (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, протокол розкриття тендерних пропозицій,, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.02.2022, договір про закупівлю від 23.02.2022 № 11/22 (далі – Договір), додаткову угоду від 23.02.2022 №1 до Договору, додаткову угоду від 04.03.2022 №2 до Договору, додаткову угоду від 05.08.2022 №3 до Договору, додаткову угоду від 19.09.2022 №4 до Договору, відповідь Замовника на запит.
Період усунення порушень:
28.09.2022 21:36 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 21:36
Запити/Пояснення
Номер:
226407a8404146678ace2e3f4180b52f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.09.2022 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Фруктові та овочеві соки », (за кодом CPV за ДК 021:2015 15320000-7: Фруктові та овочеві соки), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-21-003214-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати додаткову угоду №1 до договору від 23.03.2022№11/22 та пояснити причини не оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору вищезазначеною додатковою угодою.
3. Надати документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин. які спричинили збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, про що зазначено в укладеній додатковій угоді від 19.09.2022 № 4 до договору від 23.03.2022 №11/22.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
91ad8de4d5c24bfcadf0b46d1083d5f9
Назва:
Пояснення замовника
Дата опублікування:
26.09.2022 15:58
Опис:
Наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.09.2022 № 215 року розпочато моніторинг закупівлі UA-2022-01-21-0003214-а.
Відповідно Запиту надаю пояснення щодо правомірності прийнятих рішень.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо наступне.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. № 631 і від 11 жовтня 2016р. №710» Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради (надалі Замовник) оприлюднило обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або бюджетного призначення предмета закупівлі : ДК 021:2015 - 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки.
Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
Мета проведення закупівлі: Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення безперебійного харчування дітей у дошкільних закладах освіти міста Рівного. Придбання даного продукту дозволить забезпечити повноцінний розвиток дитячого організму завдяки виконанню норм харчування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Сік фруктовий: - Виноградно-яблучний (12348 кг) - Яблучний (12300 кг) - Виноградний (12300 кг) Натуральні соки промислового виробництва, виготовлені на основі натуральних доброякісних стиглих фруктів, без консервантів, освітлені або з м’якоттю. Зовнішній вигляд: однорідна рідина, без включень та сторонніх домішок. Смак та запах: натуральний, добре виражений смак та аромат, властиві використаним видам сировини, без сторонніх запахів та присмаків. Сік пастеризований без додавання цукрів та підсолоджувачів Пакування: Скляна банка, об’єм 3л. Товар має бути в упаковці підприємства-виробника. На кожній одиниці пакування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці.
Сік фруктовий: - Апельсиновий (12300 кг ) - Персиковий (12300 кг) Натуральні соки промислового виробництва, виготовлені на основі натуральних доброякісних стиглих фруктів, без консервантів, освітлені або з м’якоттю. Зовнішній вигляд: однорідна рідина, без включень та сторонніх домішок. Смак та запах: натуральний, добре виражений смак та аромат, властиві використаним видам сировини, без сторонніх запахів та присмаків. Сік пастеризований без додавання цукрів та підсолоджувачів Пакування: багатошарова упаковка (шари картону, алюмінієва фольга, харчова поліетиленова плівка) Товар має бути в упаковці підприємства-виробника. На кожній одиниці пакування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови
та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці
Товар повинен відповідати вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, згідно ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу соків фруктових сформована виходячи із обсягів, спожитих дошкільними освітніми закладами, що знаходяться у підпорядкуванні замовника, за 2021 рік. Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2022 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Відповідно до розрахунків вартості соків фруктових 61548 кг проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі складатиме 1 619 327,88 грн. з ПДВ. Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідний вид соків фруктових на території України. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на відповідний вид соків фруктових при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Щодо посилання на сторінку веб сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 4 та абзацу третього пункту 41 Постанови № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у разі оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (перелік визначений у частині першій статті 13 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон)) або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів за посиланням - http://rosvita.rv.ua/dergavnizakypivli.html.
Щодо причин не оприлюднення додаткової угоди № 1 повідомляємо наступне.
Додаткова угода № 1 від 23.02.2022 року до Договору № 11/22 від 23.02.2022 року була підписана одночасно з підписання Договору і оприлюднена разом із Договором № 11/22 від 23.02.2022 року. Ознайомитись з Додатковою угодою № 1 можна у файлі «Підписаний контракт» аркуш 7.
Оскільки, зміни які вносились у Договір № 11/22 від 23.02.2022 року не відносяться до жодного пункту ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», тому окремо дана Додаткова угода не оприлюднювалась.
Щодо документального підтвердження об’єктивних обставин, які спричинили збільшення ціни товару повідомляємо наступне.
Учасник, ТОВ «Волинській екологічний продукт» 15.09.2022 року звернувся до Замовника з пропозицією зміни ціни товару, а саме збільшення ціни за одиницю товару на 9,99 % за Договором 11/22 від 23.02.2022 року в зв’язку зі стрімким зростанням ціни на даний вид товару на ринку. На підтвердження коливання ціни товару Учасник – ТОВ «Волинській екологічний продукт» надав моніторинг цін Головного управління статистики у Рівненській області від 15.02.2022 року, 15.03.2022 року, 13.04.2022 року, 13.07.2022 року, 14.09.2022 року.
В результаті розгляду звернення з Учасником ТОВ «Волинській екологічний продукт» було укладену додаткову угоду № 4 від 19.09.2022 року про зміну ціни за одиницю товару.
Додаток: моніторинг цін Головного управління статистики у Рівненській області від 15.02.2022 року, 15.03.2022 року, 13.04.2022 року, 13.07.2022 року, 14.09.2022 року