-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфікаційний засіб «Бланідас Оксідез», засіб для дезінфекції «Бланідас Актив Ензим», засіб для дезінфекції «БЛАНІДАС марки А», дезінфікаційний засіб «Бланідас 300», дезінфікаційний засіб «АХД з барвником», дезінфікаційний засіб «Неосептін первін», дезінфікаційний засіб «АХД 2000», засіб для дезінфекції, серветки «НОР-експрес»)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою
Завершена
1 550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 750.00 UAH
Номер:
4125e6e0bb7d4ec58f97c9847196b6ed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-25-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2022 00:00
Період моніторингу:
25.11.2022 13:27 - 17.12.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.11.2022 № 43-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
25.11.2022 № 43-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-21-014765-b, 21.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська комунальна міська лікарня № 2» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.01.2022 № 33; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Левицької Олени Петрівни (далі – ФОП Левицька О.П.); протокольне рішення уповноваженої особи від 10.02.2022 № 59; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП Левицькою О.П. відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, отримане 02.12.2022 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 21.02.2022 № 103 з додатком; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
06.12.2022 11:59 - 10.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2022 11:59
Запити/Пояснення
Номер:
c8f6e59100fb4d3ba2e7aec7cb201c74
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.11.2022 09:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-21-014765-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2022-01-21-014765-b відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
5dd4b8f6917d413eaf16eeb26ff4011b
Назва:
Відповідь Замовника на Запит
Дата опублікування:
02.12.2022 13:11
Опис:
Моніторинг до процедури закупівлі згідно ДК 021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфікаційний засіб «Бланідас Оксідез», засіб для дезінфекції «Бланідас Актив Ензим», засіб для дезінфекції «БЛАНІДАС марки А», дезінфікаційний засіб «Бланідас 300», дезінфікаційний засіб «АХД з барвником», дезінфікаційний засіб «Неосептін первін», дезінфікаційний засіб «АХД 2000», засіб для дезінфекції, серветки «НОР-експрес», ідентифікатор закупівлі (UA-2022-01-21-014765-b).
Закупівля здійснювалась на потреби Замовника Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» на 2022 рік, очікувана вартість закупівлі-1 550 000,00 грн. (Один мільйон п’ятсот п’ятдесять тисяч гривень,00 коп.) з урахуванням ПДВ, відповідно до Річного плану, Оголошення про проведення відкритих торгів та Договору №103 від 21.02.2022 року, укладеного між КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» та Фізичною особою підприємцем Левицькою Оленою Петрівною.
В межах здійснення Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Державної аудиторської служби України моніторингу UA-M-2022-11-25-000012 процедури закупівлі згідно ДК 021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфікаційний засіб «Бланідас Оксідез», засіб для дезінфекції «Бланідас Актив Ензим», засіб для дезінфекції «БЛАНІДАС марки А», дезінфікаційний засіб «Бланідас 300», дезінфікаційний засіб «АХД з барвником», дезінфікаційний засіб «Неосептін первін», дезінфікаційний засіб «АХД 2000», засіб для дезінфекції, серветки «НОР-експрес», ідентифікатор закупівлі (UA-2022-01-21-014765-b), яку проведено Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» (далі – Замовник), надаємо пояснення на Запит про надання пояснень (інформації, документів), зокрема:
-яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2022-01-21-014765-b відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
1. Щодо першого питання повідомляємо наступне:
Замовником 21.01.2022 року опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України Код ДК 021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфікаційний засіб «Бланідас Оксідез», засіб для дезінфекції «Бланідас Актив Ензим», засіб для дезінфекції «БЛАНІДАС марки А», дезінфікаційний засіб «Бланідас 300», дезінфікаційний засіб «АХД з барвником», дезінфікаційний засіб «Неосептін первін», дезінфікаційний засіб «АХД 2000», засіб для дезінфекції, серветки «НОР-експрес», ідентифікатор закупівлі (UA-2022-01-21-014765-b), очікувана вартість закупівлі-1 550 000,00 грн. (Один мільйон п’ятсот п’ятдесять тисяч гривень,00 коп.) з урахуванням ПДВ), відповідно до норм чинного законодавства України.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом визначення вартості в розрізі кожної позиції закупівлі, використовуючи ціни, що оприлюднені на сайті Міністерства охорони здоров’я: https://moz.gov.ua/reestr-optovo-vidpusknih-cin-na-likarski-zasobi
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі дезінфікаційних засобів замовником проаналізовано інформацію про ціни аналогічних дезінфікаційних засобів, яку отримали:
1. з відкритих інформаційних джерел мережі Інтернет (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «PROZORRO» та на аналогічних торгівельних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-наналітичних видань, офіційних статичних видань, в тому числі іноземних, тощо;
2. з договорів про закупівлю аналогічних дезінфікаційних засобів за поточний рік, приймали до уваги також останні два роки;
3. шляхом направлення відповідних запитів до потенційних постачальників з метою отримання комерційних пропозицій;
При розрахунку потреби на 2022 рік також було враховано:
факт збільшення використання дезінфікаційних засобів для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19).
відновлення планових госпіталізацій в КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2».
Відтак, з урахуванням вищезазначеного, очікувану вартість закупівлі на 2022 рік встановлено у сумі – 1 550 000,00 грн. (Один мільйон п’ятсот п’ятдесять тисяч гривень,00 коп.) з урахуванням ПДВ.
На виконання статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником здійснено підрахунки з метою правильного вибору процедури закупівлі. Станом на день оприлюднення 21 січня 2022 року на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 32,1147 грн/1 євро, відповідно очікувана вартість закупівлі дезінфікаційних засобів не перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (4226912,9грн). Отже, Замовник, під час проведення конкурентної процедури закупівлі, очікуваною вартістю 1 550 000,00 грн. (Один мільйон п’ятсот п’ятдесять тисяч гривень,00 коп.) з урахуванням ПДВ, що не перевищує межі, встановлені у частині третій статті 10 Закону оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення Відкритих торгів українською мовою.
Предмет закупівлі встановлено з урахуванням вимог Закону, керуючись трьома основними вимогами:
1. Вимога Закону — назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (далі – ЄЗС) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі.
2. Вимога Порядку № 708 (наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі) — предмет закупівлі визначено за показником четвертої цифри ЄЗС.
3. Вимоги Порядку № 1082 (наказ Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі).
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості дезінфікаційних засобів визначені з урахуванням реальних потреб Замовника та оптимального співвідношення ціни та якості, які реалізуються протягом бюджетного року відповідно до Фінансового плану КНП «Тернопільської комунальної міської лікарні №2»
2. Щодо другого питання повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська комунальна міська лікарня №2" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська комунальна міська лікарня №2»
Також зазначаємо, що відповідно до річного плану до закупівлі Код ДК 021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфікаційний засіб «Бланідас Оксідез», засіб для дезінфекції «Бланідас Актив Ензим», засіб для дезінфекції «БЛАНІДАС марки А», дезінфікаційний засіб «Бланідас 300», дезінфікаційний засіб «АХД з барвником», дезінфікаційний засіб «Неосептін первін», дезінфікаційний засіб «АХД 2000», засіб для дезінфекції, серветки «НОР-експрес», ідентифікатор закупівлі (UA-2022-01-21-014765-b), дана закупівля здійснюється за кошти НСЗУ та Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), що не є бюджетними коштами, відтак на їх витрати не поширюється дія Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Однак, на виконання Запиту Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Замовник надає посилання на сторінку офіційного веб-сайту (КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2»), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 зі змінами. Посилання: https://www.tkml2.te.ua/ua/1848-derzhavni-zakupivli-publichna-informaciya
Виходячи з вищенаведеного, Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» просить Північний офіс Державної аудиторської служби в Черкаській області Державної аудиторської служби України розглянути зазначені пояснення.
Документи, що підтверджують вищевказане додаються до пояснень на Запит