• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів, великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля з території міських кладовищ

Завершена

4 249 580.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 495.80 UAH
Номер: fa185a12f09b47a3a5ad2b0b4aaabc57
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-09-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.09.2022 11:11 - 01.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.09.2022 № 194 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2022-01-21-012579-b 21.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, holod.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.01.2022 № 1-УО-ТПВ, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «КРАМАР ЕКО» (далі – ТОВ «КРАМАР ЕКО»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2022, договір про закупівлю послуг від 01.03.2022 № 14, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 21.09.2022. За результатами моніторингу установлено, що пунктом 7 тендерної документації Замовником встановлена вимога що «учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (разом з додатком 3 до тендерної документації)». Додатком 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовника, встановлена вимога, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Довідку у довільній формі про відповідний полігон/земельну ділянку для утилізації опалого листя та гілля. Надати правовстановлюючий документ (свідоцтво про право власності/договір оренди тощо) на полігон/земельну ділянку де проводиться утилізація опалого листя та гілля». Учасником ТОВ «КРАМАР ЕКО» у складі тендерної пропозиції наданий гарантійний лист ТОВ «Крамар Еко-Регіон» від 03.02.2022 №01 щодо прийняття відповідної категорії відходів, а саме: листя та гілля, які зазначені в тендерній документації, ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-21-012579-b. Крім того, учасником ТОВ «КРАМАР ЕКО» у складі тендерної пропозиції надано договір №УТ-01-21 про надання послуг з утилізації рослинних залишків та органічних компонентів від 06.07.2021, згідно якого ТОВ «КРАМАР ЕКО» (Замовник) доручає, а ТОВ «Крамар Еко-Регіон» (Виконавець) надає послуги з утилізації рослинних залишків (відходів) та органічних компонентів за місцем розвантаження спеціальних транспортних засобів за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, Тарасівська сільська рада. Також, учасником ТОВ «КРАМАР ЕКО» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди землі від 28.10.2021 між Костюшко О.П. (орендодавець) та ТОВ «Крамар Еко-Регіон» (орендар). В оренду передаються земельні ділянки сільськогосподарського призначення загальною площею 1,3876 для ведення особистого селянського господарства, а саме : • земельна ділянка кадастровий номер - 3222486600:04:004:5035, категорія земель - землі сільськогосподарського призначення, загальною площею 0.5643, цільове призначення - 01.03 Для ведення особистого селянського господарства, яка розташована Київська область, Києво-Святошинський район, Тарасівська сільська рада (Реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 569797732224 згідно відомості з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 03.02.2015); • земельна ділянка кадастровий номер - 3222486600:04:004:5037, категорія земель - землі сільськогосподарського призначення, загальною площею 0.8233, цільове призначення - 01.03 Для ведення особистого селянського господарства, яка розташована Київська область, Києво-Святошинський район, Тарасівська сільська рада (Реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 757112132224 згідно відомості з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 06.10.2015). Статтею 19 Земельного кодексу України від 25.10.2001 №2768-ІІІ (далі - Кодексу) визначено, що землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: а) землі сільськогосподарського призначення; б) землі житлової та громадської забудови; в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; г) землі оздоровчого призначення; ґ) землі рекреаційного призначення; д) землі історико-культурного призначення; е) землі лісогосподарського призначення; є) землі водного фонду; ж) землі промисловості, транспорту, електронних комунікацій, енергетики, оборони та іншого призначення. Згідно статті 22 Кодексу землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей. Відповідно до пункту 8 статті 20 зміна цільового призначення земель сільськогосподарського, лісогосподарського призначення здійснюється за умови відшкодування власником земельної ділянки (а для земель державної та комунальної власності - користувачем) втрат сільськогосподарського, лісогосподарського виробництва, крім випадків, визначених законом. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про зміну цільового призначення земельної ділянки в таких випадках здійснюється за умови надання її власником (а для земель державної та комунальної власності - користувачем) забезпечення виконання зобов’язання з відшкодування втрат сільськогосподарського, лісогосподарського виробництва, крім випадків, визначених законом, у вигляді гарантії. Державний кадастровий реєстратор, який вносить до Державного земельного кадастру відомості про зміну цільового призначення такої земельної ділянки, за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру негайно повідомляє установу, що видала гарантію, про настання підстави для відшкодування втрат сільськогосподарського, лісогосподарського виробництва. Статтею 21 Кодексу передбачені наслідки порушення порядку встановлення та зміни цільового призначення земель, а саме: «Порушення порядку встановлення та зміни цільового призначення земель є підставою для: а) визнання недійсними рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування про надання (передачу) земельних ділянок громадянам та юридичним особам; б) визнання недійсними угод щодо земельних ділянок; в) відмови в державній реєстрації земельних ділянок або визнання реєстрації недійсною; г) притягнення до відповідальності відповідно до закону громадян та юридичних осіб, винних у порушенні порядку встановлення та зміни цільового призначення земель». На запит Держаудитслужби від 16.09.2022 про надання пояснень, зокрема, щодо документального підтвердження зміни цільового призначення земельних ділянок кадастровий номер - 3222486600:04:004:5035 та кадастровий номер - 3222486600:04:004:5037, які використовуються переможцем торгів ТОВ «КРАМАР ЕКО» для утилізації опалого листя та гілля, відповідно до вимог Кодексу. Замовник 21.09.2022 оприлюднив пояснення, що «Оскільки відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Крамар Еко» за невідповідність цільового призначення земельних ділянок, які використовуються для утилізації опалого листя та гілля, про що не було встановлено вимог у тендерній документації та не зазначено, що це може стати підставою для відхилення, призвело б до відхилення такої пропозиції не на підставах передбачених тендерною документацією (безпідставного відхилення), що є безпосереднім порушенням норм чинного законодавства».
Період усунення порушень: 27.09.2022 17:17 - 01.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2022 17:17

Запити/Пояснення