-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо та бензин А-92
Завершена
3 588 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 886.00 UAH
мін. крок: 1% або 35 886.00 UAH
Номер:
9540b951691f46dbbdb4ebcf0624d118
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-13-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2022 00:00
Період моніторингу:
14.10.2022 15:33 - 04.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2022
№ 46-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.10.2022 №46-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2022-01-21-002333-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель в частині внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону та пунктів 4.5, 4.6 розділу ІV Договору.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель (зокрема зменшення ціни дизельного палива та бензину А-92 за 1 л. до рівня, визначеного сторонами на дату підписання Договору), повернення зайво сплачених коштів (у разі здійснення постачання предмету закупівель з урахуванням змінених істотних умов Договору внесених додатковими угодами від 26.04.2022 № 1, від 27.04.2022 № 2, від 11.05.2022 № 3, від 23.05.2022 № 4, від 24.05.2022 № 5, від 24.05.2022 № 6 та від 25.05.2022 № 7) та шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Спецкомунтранс» (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ», протокольне рішення від 10.02.2022 № 15, вимога про усунення невідповідностей від 09.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2022, договір про закупівлю від 24.02.2022 № КЗ-162, додаткові угоди від 26.04.2022 № 1, від 27.04.2022 № 2, від 11.05.2022 № 3, від 23.05.2022 № 4, від 24.05.2022 № 5, від 24.05.2022 № 6, від 25.05.2022 № 7, від 30.05.2022 № 8, від 08.08.2022 № 9, від 24.08.2022 № 10, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 27.04.2022, від 28.04.2022, від 12.05.2022, від 26.05.2022, від 30.05.2022, 08.08.2022, від 24.08.2022, пояснення Замовника з копіями документів отримані через електронну систему закупівель 20.10.2022 року.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель, установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, визначений Замовником у пункті 6 розділу V тендерної документації перелік формальних помилок не відповідає «Переліку формальних помилок», затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – наказ № 710), зокрема, Замовником до формальних помилок віднесено «відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції; відсутність підписів, печаток на окремих документах».
Аналізом питання дотримання Замовником законодавства в частині внесення змін до договору встановлено, що за результатом проведення вказаної процедури закупівлі Замовником укладено договір про закупівлю з учасником-переможцем торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ» від 24.02.2022 за № КЗ-162 (далі - Договір), на загальну суму 3 571 710,48 грн (з ПДВ).
Поряд з цим, між Замовником та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ» до Договору укладено додаткові угоди від 26.04.2022 № 1, від 27.04.2022 № 2, від 11.05.2022 № 3, від 23.05.2022 № 4, від 24.05.2022 № 5, від 24.05.2022 № 6, від 25.05.2022 № 7, якими внесено зміни до істотних умов вказаного Договору в частині збільшення ціни за одиницю предмету закупівель на підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
Разом з тим, частиною 5 статті 41 Закону встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії (пункт 2 частини 5 статті 41 Закону).
Слід зазначити, що в роз’ясненні Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24.11.2020 року № 3304-04/69987-06 зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі частини 5 статті 41 Закону має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі. При цьому інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації.
Поряд з тим, в залежності від коливання ціни сторони можуть як збільшувати ціну за одиницю товару так і зменшувати.
Слід відмітити, що у постановах Верховного Суду від 16.04.2019 у справі № 915/346/18 та від 18.08.2022 у справі № 480/9489/20 висловлено аналогічну правову позицію щодо підтвердження наявності підстав, передбачених пунктом 2 частини 4 статті 36 Закону (в редакції Закону до 19.04.2020), які надають законодавчі підстави збільшення ціни за одиницю товару, шляхом документального підтвердження наявності коливання ціни товару на ринку в кожному окремому випадку у проміжок часу між укладенням договору та укладенням додаткової угоди № 1, у проміжок часу між укладенням додаткової угоди № 1 та укладенням додаткової угоди № 2 і т.д.
Також, аналогічну правову позицію висловлено в постановах Верховного Суду від 23.01.2020 у справі 907/788/18 та від 18.08.2022 у справі № 480/9489/20, в якій зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю можливе у випадку коливання ціни такого товару на ринку, яке (коливання) повинно бути обґрунтованим і документально підтвердженим та відповідати запропонованим змінам (а саме, необхідно підтвердити наявність коливання ціни товару на ринку у період з дати укладення Договору до дати набрання чинності додатковими угодами до Договору).
Крім цього, Верховним Судом в постановах від 18.06.2021 року у справі № 927/491/19 та від 19.07.2022 у справі № 927/568/21, щодо збільшення ціни за одиницю товару на підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону (в редакції Закону до 19.04.2020 року), зазначено, що «обмеження 10% застосовується як максимальний ліміт щодо зміни ціни, визначеної в договорі, незалежно від того, як часто відбуваються такі зміни (кількість підписаних додаткових угод)».
Поряд з цим, пунктом 4.5 розділу ІV Договору передбачено, що у разі перевищення діючої ціни товару на день відпуску до акцептованої ціни, ціна за одиницю товару може змінитись не більше як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми в договорі.
Крім того, пунктом 4.6 розділу ІV Договору передбачено, що при ініціюванні збільшення ціни товару (вартість товару за 1 літр) постачальник письмово повідомляє про це покупця не пізніше ніж за 3 календарних дні, а також одночасно надає покупцю офіційний документ (оригінал або завірену постачальником копію) виданий Торгово-промисловою палатою України, який підтверджує зростання ціни товару на ринку та в двох примірниках проект додаткової угоди до договору.
Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснення, підстави внесення змін до істотних умов відповідно до додаткових угод до Договору від 26.04.2022 № 1, від 27.04.2022 № 2, від 11.05.2022 № 3, від 23.05.2022 № 4, від 24.05.2022 № 5, від 24.05.2022 № 6 та від 25.05.2022 № 7, Замовником обґрунтовуються лише листами ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ» від 26.04.2022 № 9948-к, від 27.04.2022 № 9955-к, від 11.05.2022 № 10010-к, від 19.05.2022 № 10195-к, від 20.05.2022 № 10196-к, від 23.05.2022 № 10198-к, від 23.05.2022 № 10199-к щодо необхідності підняття ціни за одиницю товару до Договору, без надання інформації щодо коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни від уповноважених на те згідно з законодавством органів, установ, організацій.
Крім того, проведеним аналізом, встановлено, що відповідно до умов вищевказаних додаткових угод, сторонами збільшено ціну за одиницю товару з перевищенням максимального ліміту щодо зміни ціни, передбаченого пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону, а саме:
- на дизельне паливо збільшено ціну з 33,84 грн за 1 л. з врахуванням ПДВ (ціна за договором без врахування додаткових угод) до 57,00 грн за 1 л. з врахуванням ПДВ (ціна за додатковою угодою від 25.05.2022 № 7), тобто на 68,44 %.
Отже, враховуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону та пунктів 4.5, 4.6 розділу ІV Договору, до Договору укладено додаткові угоди від 26.04.2022 № 1, від 27.04.2022 № 2, від 11.05.2022 № 3, від 23.05.2022 № 4, від 24.05.2022 № 5, від 24.05.2022 № 6 та від 25.05.2022 № 7, на збільшення ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни та з перевищенням максимального ліміту щодо зміни ціни передбаченого пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
25.10.2022 16:20 - 08.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2022 16:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ми, як Замовники торгів, усунули виявлені порушеня та беремо на себе зобов’язання здійснити заходи, щодо недопущення виявлених порушень в установленому Законом порядку в подальшому.
Дата публікації звіту:
31.10.2022 14:28
Запити/Пояснення
Номер:
aee6bf073af34353b0f6d572e813fda1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2022 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо та бензин А-92» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-21-002333-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю до 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення.
В ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель КП «Спецкомунтранс», додатковими угодами від 26.04.2022 № 1, від 27.04.2022 № 2, від 11.05.2022 № 3, від 23.05.2022 № 4, від 24.05.2022 № 5, від 24.05.2022 № 6, від 25.05.2022 № 7 до договору від 24.02.2022 № КЗ-162, укладеного з ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ», сторонами внесено зміни до істотних умов договору в частині збільшення ціни за одиницю товару.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання зазначених додаткових угод до вказаного договору, з наданням відповідного документального підтвердження коливання ціни пального на ринку в сторону збільшення (листи, довідки, висновки та інше) (внесення змін до істотних умов договору у відповідності до вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону).
Крім того, поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9aa572e9985643f590633f67ae4a70bb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.10.2022 09:25
Опис:
На Ваш запит замовнику про надання пояснень від 17.10.2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо та бензин А-92» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-21-002333 - c ) повідомляю наступне.
1. 24.02.2022 року між комунальним підприємством «Спецкомунтранс» (надалі – Покупець) та товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС-ОЙЛ» (надалі-Постачальник) укладено договір про закупівлю №КЗ-162 (надалі – Договір) за результатами проведення процедури закупівлі: Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 (дизельне паливо та бензин А-92).
Згідно пункту 4.1. Договору ціна і кількість товару визначається згідно акцептованої цінової пропозиції, а саме: дизельне паливо – 33,84 гривень з ПДВ за 1 літр, бензин А-92 - 33,84 гривень з ПДВ за 1 літр. Ціна за одиницю товару визначається по діючій ціні на день відпуску товару, але не вище акцептованої цінової пропозиції.
Пунктом 4.5. Договору передбачено, що в разі перевищення діючої ціни товару на день відпуску до акцептованої ціни, ціна на одиницю товару може змінюватися не більше як на 10 (десять) відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року (із змінами) в Україні з 24.02.2022 року введено воєнний стан. Торгово – промислова палата України листом №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року засвідчила, що форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) є військова агресія російської федерації проти України.
Ознаками форс-мажорних обставин (ст. 14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні») є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, вторгнення, введення комендантської години, пожежа, вибух, тощо.
Для забезпечення безперебійної роботи комунального підприємства «Спецкомунтранс» в сфері санітарного очищення Миргородської ОТГ, а саме: санітарне очищення багатоповерхових забудівель, приватного сектору, інших об’єктів; механізоване вуличне прибирання; збирання, транспортування, захоронення, утилізація та сортування побутових відходів; ліквідація несанкціонованих звалищ; утримання та експлуатація міського полігону ТПВ; утримання та експлуатація парків, скверів, площ, набережної р. Хорол, з метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини необхідно забезпечить підприємство дизельним паливом та бензином в необхідній кількості. На території Миргородської ОТГ в місяць утворюється близько 8300 куб.м. відходів, несвоєчасне вивезення яких в літній період призведе до екологічної катастрофи.
Пальне, що нам реалізовувалось, мало погодження з Кременчуцького НПЗ. Кременчуцький НПЗ (ПАТ "Укртатнафта") – найбільший в Україні нафтопереробний завод проєктною потужністю 18,6 млн. тонн. За період квітень - травень 2022 року нафтопереробний завод піддавався неодноразовим обстрілам.
02 квітня 2022 року російські окупанти атакували місто Кременчук, зокрема масовано обстріляли Кременчуцький НПЗ і навколишні склади паливно-мастильних матеріалів. 3 квітня пожежу, спричинену обстрілами заводу, було ліквідовано рятувальниками.
Увечері 24 квітня, під час Великодня, місто Кременчук зазнало нових обстрілів: 9 ракет влучили у теплоелектроцентраль і нафтопереробний завод. На ранок 25 квітня пожежу на НПЗ вдалося ліквідувати.
Надвечір 12 травня російські війська завдали ударів по інфраструктурі міста Кременчук. Противник застосував 12 крилатих ракет типу Х-22. Більшість ракет поцілили по нафтопереробному заводу.
Інфраструктура підприємства знищена, завод не працює. Окупанти знищили близько 15 нафтобаз. Мешканці Полтавщини почали шикуватися в черги за бензином і був створений дефіцит пального. Ціни на пальне змінювались по декілька раз на день. В регіоні склалась надзвичайно складна ситуація з дизельним паливом та бензином.
Тобто в квітні – травні 2022 року виникли форс-мажорні обставинами (обставинами непереборної сили) на ринку палива.
Нажаль, внаслідок знищення Кременчуцього НПЗ ракетними обстрілами, а також відсутністю стабільного та відпрацьованого логістичного маршруту придбання палива з Європи оптовими паливними трейдерами, значного здорожчання з початку військової агресії та фактичного дефіциту палива в Україні, не дозволяли продовжувати виконувати регіональною мережею АЗК своїх зобов’язань в подальшому, а договірні зобов’язання потребували суттєвих коригувань.
Додатковими угодами від 26.04.2022 № 1, від 27.04.2022 № 2, від 11.05.2022 № 3, від 23.05.2022 № 4, від 24.05.2022 № 5, від 24.05.2022 № 6, від 25.05.2022 № 7 до договору від 24.02.2022 № КЗ-162, укладеного КП «Спецкомунтранс» з ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ», сторонами внесено зміни до істотних умов договору в частині збільшення ціни за одиницю товару, в межах до 10 (десять) відсотків в зв’язку з коливання ціни на товар на ринку з дотриманням умови, що зазначені зміни не призвели до збільшення суми договору, визначеної в договорі. Додаткові угоди до Договору була опублікована на майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» та на сайті Уповноваженого органу.
Для підтвердження коливання цін на ринку ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ» були надані листи, якими підтверджено виникнення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), внаслідок виникнення яких, Постачальник не зміг своєчасно документального підтвердити коливання цін на пальне на ринку в період дії військового стану, водночас має виконати його після завершення дії форс-мажору. (Листи додаються). Також, не працював сайт мінфін (https://index.minfin.com.ua/ua/), на якому можна спостерігати коливання ринкових цін по регіонам України та по основним операторам ринку, нестабільно працювала Торгово-промислова палата, тому довідки про коливання ціни з Торгово-промислової палати не надавались, а паливо було потрібно отримати терміново, для недопущення припинення діяльності підприємства.
Фактично зазначені обставини непереборної сили, що склались, унеможливили всі спроби представників зібрати документальне підтвердженню коливання цін на пальне на ринку в період дії військового стану. При цьому нами було досконало проведено аналіз росту цін на ринку та досліджено ціни на АЗС.
2. З метою безперебійної роботи транспортних засобів підприємства в 2022 році, потрібно завчасно оголосити процедуру закупівлі дизельного палива та бензину А-92. Потреба на 2022 рік дизельного палива - 104079л. та бензину А-92 – 8100л. Керуючись наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» працівниками підприємства проведено визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, шляхом дослідження ціни на аналогічний товар на ринку, а саме в загальнодоступній відкритій мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель "Prozorro" та торгівельних електронних майданчиках. Закупівля дизельного палива та бензину А-92 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000 - 9 Нафта і дистиляти з очікуваною вартістю предмета закупівлі 4 200 600,00 грн. (Службова записка Волік Л.М. від 10.01.2022р.)
Протокольним рішенням уповноваженої особи комунального підприємства «Спецкомунтранс» від 21.01.2022 року №8 затверджено тендерну документацію на закупівлю: Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 (дизельне паливо та бензин А-92) (надалі – Тендерна документація) В зв’язку із зміною вартості товару по закупівлі: Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 (дизельне паливо та бензин А-92) , очікувана вартість предмета закупівлі 3 588 600,00 грн. з ПДВ. (Службова записка Волік Л.М. від 21.01.2022р.)
Додатком 2 Тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічно бази та технологій, передбачалося подання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази розташованих в межах міста Миргород, за встановленою в Додатку 2 до Тендерної документацією, формою. До довідки додаються: копії правовстановлюючих документів на АЗС або копії діючих договорів оренди АЗС, або копії договорів на інше право користування АЗС.
Пунктом 2 Додатку 5 Тендерної документації передбачено, що запропонований Учасником товар за своїми технічними, якісними та кількісними характеристиками повинен відповідати встановленим законодавством вимогам, а саме: дизельне паливо - вимогам ДСТУ 7688:2015, а бензин А-92 – вимогам ДСТУ 7687:2015.
На виконання вимог Додатку 5 Тендерної документації, для підтвердження відповідності товару встановленим діючим ДСТУ, від учасника вимагалося надання копії сертифікатів відповідності на кожен вид товару, діючих на момент розкриття тендерних пропозицій.
Учасником надано в складі тендерної пропозиції гарантійний лист від 03.02.2022 року за №9280-К про відповідність запропонованого товару вимогам ДСТУ та надано копію сертифіката відповідності № UA.TR.201.0023-20 з терміном дії з 14.08.2020 до 13.08.2022 року, виданого АТ «Укргазвидобування», 39420, Україна, с.Базилівщина, Машівського району Полтавської області, вул.Польова, 6, ЄДРПОУ 25976423 на паливо дизельне Šhebel-ДП-3-Євро 5-В0 згідно ДСТУ 7688:2015, завірену Учасником, а також надано копію сертифіката відповідності № UA.TR.201.0021-20 з терміном дії з 14.08.2020 до 13.08.2022 року, виданого АТ «Укргазвидобування», 39420, Україна, с.Базилівщина, Машівського району Полтавської області, вул.Польова, 6, ЄДРПОУ 25976423 на бензин автомобільний Šhebel-А-92-Євро5-Е5 згідно ДСТУ 7687:2015, завірену Учасником.
В зв’язку з тим, що Додатком 2 Тендерної документації передбачалося що АЗС може бути власна, орендована або інше право користування АЗС, тому від учасників не вимагалося і в тендерній документації не передбачалося надання копії сертифікатів відповідності на кожен вид товару, які повинні бути видані конкретно учаснику, а не іншій юридичній особі.
Тому, уповноважена особа комунального підприємства «Спецкомунтранс» при розгляді документів тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС-ОЙЛ» було перевірено та враховано копії сертифікатів відповідності на товар, які видані АТ «Укргазвидобування» та завірені Учасником.
Основні вимоги до копії сертифікатів відповідності, які повинен надати Учасник: діючі на момент розкриття тендерних пропозицій та підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам ДСТУ 7688:2015 та ДСТУ 7687:2015.
Відповідно до умов Додатком 2 Тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник процедури закупівлі надав документальне підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічно бази, та довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази розташованих в межах міста Миргород. Документи розміщені в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (за номером ID: UA-2022-01-21-002333 – c).
Додаток:
1.Сканована копія листа ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС-ОЙЛ» № 9948-К від 26.04.2022 року «Щодо підвищення цін».
2.Сканована копія листа ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС-ОЙЛ № 9955-К від 27.04.2022 року «Щодо підвищення цін».
3.Сканована копія листа ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС-ОЙЛ» № 10010-К від 11.05.2022 року «Щодо підвищення цін».
4.Сканована копія листа ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС-ОЙЛ» № 10195-К від 19.05.2022 року «Щодо підвищення цін».
5.Сканована копія листа ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС-ОЙЛ» № 10196-К від 20.05.2022 року «Щодо підвищення цін».
6.Сканована копія листа ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС-ОЙЛ» №10198-К від 23.05.2022 року «Щодо підвищення цін».
7. Сканована копія листа ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС-ОЙЛ» №10199-К від 23.05.2022 року «Щодо підвищення цін».
8. Копія витягу з сайту мінфін (https://index.minfin.com.ua).
9. Сканована копія протокольного рішення №8 від 21.01.2022 року.
Уповноважена особа
КП «Спецкомунтранс» В.В. Тимошенко
20.10. 2022 року