-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)
Завершена
4 462 869.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 26 777.21 UAH
мін. крок: 0.6% або 26 777.21 UAH
Номер:
927e16cb71304f2986c007205b40052f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-20-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.10.2022 00:00
Період моніторингу:
21.10.2022 13:39 - 11.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.10.2022 №64-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.10.2022 №64-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2022-01-21-008091-b 21.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини третьої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Яворівської квартирно-експлуатаційної частини (району) (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Санком-Львів», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 07 березня 2022 року №94, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 07 березня 2022 року та пояснення від 02 листопада 2022 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник, у своєму поясненні від 02 листопада 2022 року, оприлюдненому на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24 жовтня 2022 року, не зазначив посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено інформацію щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості, що унеможливило дослідження питання дотримання Замовником вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266), в частині оприлюднення головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня) інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Також, установлено, що Замовником на запит про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, надано відповідь з перевищенням терміну, визначеного частиною п’ятою статті 8 Закону.
Відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюється в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національного банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог частини третьої статті 10 Закону, оголошення про проведення процедури закупівлі, додатково не оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу англійською мовою, тоді як очікувана вартість даної закупівлі згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі (21 січня 2022 року), перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро (для послуг).
При цьому, Замовник установив строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону.
Період усунення порушень:
09.11.2022 09:29 - 24.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.11.2022 09:29
Запити/Пояснення
Номер:
4ea7b873bc854a3594a0bc10da9dde88
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.10.2022 15:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги по утилізації сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-21-008091-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5c5342edbaa244df8119f8b32e34ab40
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
02.11.2022 12:06
Опис:
При визначенні кількісних, якісних, технічних показників предмета закупівлі було застосовано планові показники, які розраховувались виходячи з потреби у відповідних послугах у минулому році, згідно до роз’яснення листа Мінекономрозвитку № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016р.
Оскільки Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт, послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівель, очікувана вартість була визначена шляхом визначення середньої вартості наданих пропозицій при попередній закупівлі аналогічних послуг.
Номер:
9fad5a87853b4e029c6842232683c6f4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
31.10.2022 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги по утилізації сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-21-008091-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Так, замовник проводить закупівлю послуги по утилізації сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів) за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 90510000-5 – «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» очікуваною вартістю 4 462 869,00 грн, що станом на 21 січня 2022 року відповідно до курсу євро згідно з офіційним курсом Національного банку України становить 138,9 тисяч євро, та перевищує 133 тисячі євро.
Зважаючи на зазначене, поясніть чому оголошення про проведення відкритих торгів додатково замовником не оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу англійською мовою?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2bda2ebcd63b42d69850942b392ffff5
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
02.11.2022 12:08
Опис:
При визначенні кількісних, якісних, технічних показників предмета закупівлі було застосовано планові показники, які розраховувались виходячи з потреби у відповідних послугах у минулому році, згідно до роз’яснення листа Мінекономрозвитку № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016р.
Оскільки Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт, послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівель, очікувана вартість була визначена шляхом визначення середньої вартості наданих пропозицій при попередній закупівлі аналогічних послуг.