-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція майнового комплексу КНП "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3. II-черга: Лікувальний корпус №2"(ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
63 725 920.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 318 629.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 318 629.60 UAH
Номер:
9814d726119b4de789cdc3d86b381404
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-05-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2022 00:00
Період моніторингу:
06.09.2022 09:11 - 28.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.09.2022 № 191
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-01-21-007194-b 21.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону внесення змін, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) внесення змін, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.01.2022 № 28, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 07.02.2022, вимога про усунення невідповідностей, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД» (далі – ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.02.2022 № 73, повідомлення про намір укласти договір 09.02.2022, договір від 21.02.2022 № 10-22, додаткова угода від 21.02.2022 № 1 до договору від 21.02.2022 № 10-22, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.09.2022(далі–Пояснення).
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 12.09.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник 15.09.2022 оприлюднив пояснення з посиланням про розміщення закупівлі на офіційному інтернет-порталі https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/(далі–Портал).
При дослідженні Порталу встановлено, що повідомлення Замовника про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі містить лише посилання на предмет закупівлі в електронній системі закупівель із зазначенням експертного звіту, який на Порталі відсутній, а також до Пояснень не додавався.
З огляду на викладене та враховуючи відсутність на офіційному інтернет-порталі публікації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник порушив вимоги пункту 4-1 Постанова № 710.
Період усунення порушень:
28.09.2022 16:43 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 16:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на висновок за результатами моніторингу.
Дата публікації звіту:
05.10.2022 17:21
Запити/Пояснення
Номер:
3d4748f6a6db49ca8b6caf5aee70c5e5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.09.2022 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції майнового комплексу КНП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3. II-черга: Лікувальний корпус
№ 2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2022-01-21-007194-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону?
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації та пункту 21.3 Договору будівельного підряду від 21.02.2022 № 10-22 (далі – Договір) в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
5. Надати пояснення та документи щодо пункту 10.3 зазначеного в пункті 9.4 проекту Договору та укладеного Договору з переможцем торгів, враховуючи що у проекті договору та укладеному Договорі відсутній зазначений пункт 10.3.
6. Чи перераховано аванс переможцю торгів ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД» відповідно до умов пункту 4.2 розділу IV Договору ?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД», надати документальне підтвердження його перерахування та використання.
7. Надати інформацію та її документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо укладання додаткової угоди № 1 до Договору в частині покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
8. Зазначити причини не оприлюднення а електронній системі закупівель Додатку № 3 Договору відповідно до якого вносилися зміни згідно пункту 3.9 розділу ІІІ.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2e35b7a4a6404c8398e17b58a9093b9b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.09.2022 16:56
Опис:
Див. у вкладенні