-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
КОД ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15540000-5 Сирні продукти Сир твердий (жирність 45-55%) (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир), сир кисломолочний(жирністю не менше 9%) (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 ДК 021:2015: 15542000-9 — Свіжий сир)
Завершена
918 102.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 590.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 590.51 UAH
Номер:
bd00e06042914598bae6d36938dfc38b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-26-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.01.2023 00:00
Період моніторингу:
26.01.2023 14:49 - 17.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.01.2023 № 10-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 25.01.2023 №10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-01-21-006758-b від 21.01.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про публічні закупівлі установлено порушення вимог пункту 3 Порядку №1082.
За результатами аналізу питання повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом установлено порушення вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом повернення зайво оплачених коштів по завищеній ціні станом на 01.02.2023 в сумі 4332,00 грн , приведення істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель станом на 01.02.2023, зокрема зменшення ціни за 1 кг сиру твердого (жирність 45-55%) на 3,73% та сиру кисломолочного (жирністю не менше 9%) на 1,36% та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору та своєчасності їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом від 21.01.2022 №122 (далі – тендерна документація), повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2022, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.02.2022 №147 та від 14.02.2022 №151, договір про закупівлю товару від 25.02.2022 №34 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 12.07.2022 №1, від 12.09.2022 №2, від 28.12.2022 №3 та від 10.01.2023 №4, відповіді Замовника від 01.02.2023, від 02.02.2023 та від 13.02.2023 на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 30.01.2023 та від 31.01.2023.
За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 5 Розділу ІІІ наведено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі в редакції Закону, які втратили чинність на підставі змін, внесених Законом України від 03.11.2020 № 954-IX «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень».
Також, Замовником у зазначеному пункту тендерної документації встановлено вимогу, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону.
Проте, суб’єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини першої статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року №1256 (далі – Наказ МВС №1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС №1256.
Крім того, відповідно до листа-роз’яснення Мінекономіки від 03.06.2020 №3304-04/34835-06, що є Уповноваженим на це органом, визначено, що документальним підтвердженням відсутності підстав по відхиленню пропозиції учасника відповідно до пункту 12 частини першої статті 17 Закону є довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Таким чином, вимога Замовника щодо надання Переможцем довідки довільної форми, що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, не може бути документальним підтвердженням та є порушенням вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів, У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Так, Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив 21.01.2022 тендерну документацію та проєкт договору з розбіжностями у назві предмету закупівлі, чим порушив вимоги пункту 3 Порядку №1082.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено, що згідно частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку.
Замовник вносив зміни до істотних умов Договору шляхом збільшення ціни за одиницю товару – ціну сиру твердого (жирність 45-55%) та сиру кисломолочного (жирністю не менше 9%) за 1 кг додатковими угодами від 12.07.2022 №1 та від 12.09.2022 №2.
Замовник на запит Управління щодо підтвердження наявності коливання ціни такого товару на ринку в періодах з 25.02.2022 по 12.07.2022 та з 12.07.2022 по 12.09.2022 надав пояснення (інформації, документах), що «постачальник товару у письмовому вигляді звернувся до управління гуманітарної політики з листом про підняття ціни на товар, агументуючи підняття ціни на товар за даним договором підняттям цін на ринку та стрімким підняттям на топливо та паливно-мастильні матеріали для довезення товару.» та файл «Коливання сир твердий та сир кисломолочний (Мінфін).PDF», в якому міститься інформація щодо динаміки зміни індексу цін на сири (графік з накопиченням, зростаючим підсумком з 03.2017).
Відповідно до частини першої та другої статті 188 Господарського Кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, а сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.
Проте, відповідь Замовника містить лише інформацію щодо даного документу (письмове звернення постачальника), а не скановану копію пропозиції постачальника.
Таким чином, не надавши на запит Управління всі документи, які є предметом дослідження в рамках моніторингу, Замовник порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Проведеним аналізом інформації, наданої Замовником у файл «Коливання сир твердий та сир кисломолочний (Мінфін).PDF», встановлено, шо у відкритих джерелах на сайті за посиланням https://index.minfin.com.ua, розміщено індекс споживчих цін на продукти, де значення індексу було розраховано за середньомісячним цінами на групи продуктів, зокрема на сир твердий та сир кисломолочний.
Так, індекс споживчих цін на сир твердий станом на 01.03.2022 року (період аукціону та укладання договору) становив 166,95% до цін 2017 року, станом на 01.07.2022 (період укладання Додаткової угоди №1) – 179,26% до цін 2017 року, станом на 01.09.2022 (період укладання Додаткової угоди №2) – 185,43% до цін 2017 року.
Проте, Замовник додатковою угодою від 12.09.2022 №2 збільшив ціну за одиницю товару на 9,9%, тоді як, відбулося зростання середньомісячної ціни за одиницю товару лише на 6,17%.
Так, індекс споживчих цін на сир кисломолочний станом на 01.03.2022 року (період аукціону та укладання договору) становив 156,04% до цін 2017 року, станом на 01.07.2022 (період укладання Додаткової угоди №1) – 166,78% до цін 2017 року, станом на 01.09.2022 (період укладання Додаткової угоди №2) – 175,32% до цін 2017 року.
Проте, Замовник додатковою угодою від 12.09.2022 №2 збільшив ціну за одиницю товару на 9,9%, тоді як, відбулося зростання середньомісячної ціни за одиницю товару лише на 8,54%.
Таким чином, Замовником безпідставно внесено зміни додатковою угодою від 12.09.2022 №2 до істотних умов Договору, якими змінив ціну за одиницю товару, збільшуючи ціну сиру твердого (жирність 45-55%) та сиру кисломолочного (жирністю не менше 9%) за 1кг на 3,73% (9,9%-6,17) та 1,36% (9,9%-8,54%) відповідно, чим порушив вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
На підтвердження отримання товару (сиру твердого (жирність 45-55%) та сиру кисломолочного (жирністю не менше 9%) та його оплати Замовником, у відповідь на запит Управління було подано до електронної системи закупівель видаткові накладні та платіжні доручення за лютий 2022 та за період вересень 2022 - січень 2023 років. Всього протягом періоду вересень 2022 - січень 2023 років (від внесення змін до Договору додатковою угодою №2) Замовником отримано сиру твердого (жирність 45-55%) в кількості 112,51 кг та сиру кисломолочного (жирністю не менше 9%) в кількості 865,50 кілограм.
Тобто, Замовник здійснив закупівлю товару (сиру твердого (жирність 45-55%) та сиру кисломолочного (жирністю не менше 9%) по завищеній ціні в кількості 112,51 кг та 865,50 кг відповідно.
Внаслідок безпідставного збільшення ціни товару (сиру твердого (жирність 45-55%) на 3,73% та сиру кисломолочного (жирністю не менше 9%) на 1,36%) шляхом укладення додаткової угоди №2 до Договору від 25.02.2022 №34, Замовником зайво оплачено коштів по завищеній ціні за отриманий сир твердий (жирність 45-55%) на суму 1445,44 грн та за сир кисломолочний (жирністю не менше 9%) на суму 2886,56 грн, всього станом на 01.02.2023 зайво оплачено коштів за отриманий товар на суму 4332,00 гривень.
Період усунення порушень:
15.02.2023 16:19 - 02.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2023 16:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради здійснили заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом повернення зайво оплачених коштів по завищеній ціні станом на 01.02.2023 в сумі 4332,00 грн , договір закрили у звязку з проведенням закупівлі на 2023 р. та здійснили заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Дата публікації звіту:
21.02.2023 09:26
Запити/Пояснення
Номер:
94d45d3a4be94d1f83fe4906a6ad08ab
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2023 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі КОД ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15540000-5 Сирні продукти Сир твердий (жирність 45-55%) (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир), сир кисломолочний(жирністю не менше 9%) (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 ДК 021:2015: 15542000-9 — Свіжий сир) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-21-006758-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9048c2616263454b83dd14293b7a7754
Назва:
Управління гуманітарної політики локачинської селищної ради надає розяснення на ваш запит
Дата опублікування:
01.02.2023 09:18
Опис:
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі здійснювались відповідно до п.1.4 Спільного наказу МОН та МОЗУ від 15.08.2006 р №620/563, а також п.6.8 ст. 3 Закону України “Про дитяче харчування“ від 14.09.2006р №142-5, нормам Закону України «Про якість та безпечність харчових продуктів та продовольчої сировини».
Розмір бюджетного призначення до предмету закупівлі розраховано, відповідно до чотирьох тижневого перспективного меню для закладів загальної середньої освіти Локачинської селищної ради. Розроблялось на підставі норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305, погоджене начальником Локачинського управління Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області.
Технологічна документація на страви та вироби, що увійшли до меню надана Євгеном Клопотенко та командою проєкту CultFood. Погоджено державною установою «Інститут громадського здоров’я».
Розрахунок кількості предмета закупівлі грунтується на потребі відповідно до норми на одну дитину на день для одноразового харчування у закладах загальної середньої освіти та триразового харчування у закладах дошкільної освіти (додатки 1 та 9 до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305).
Обгрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» за КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» та КПКВК 0611010 «Надання дошкільної освіти» відповідно до запиту на 2022 рік.
Очікувальна вартість предмету закупівлі формувалась на підставі методу порівняння ринкових цін. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі — Методика). Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів відповідно до Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.09.2020 № 1487 (зі змінами).
Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради є структурним підрозділом Локачинської селищної ради, власного веб-сайту немає, уся інформація яка опублікована в інформаційно- телекомунікаційній системі закупівель Prozorro розміщується на офійному сайті Локачинської громади https://lokachynska-gromada.gov.ua/ (https://lokachynska-gromada.gov.ua/zakupivlitenderi-10-56-02-26-02-2021/).
Номер:
4c421619ab15439d9e39e6efa6fb897d
Назва:
Запит на поянення
Дата опублікування:
31.01.2023 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі КОД ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15540000-5 Сирні продукти Сир твердий (жирність 45-55%) (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир), сир кисломолочний(жирністю не менше 9%) (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 ДК 021:2015: 15542000-9 — Свіжий сир) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-21-006758-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Замовнику необхідно надати пояснення та сканкопії відповідних документів, якими підтверджено наявність коливання ціни товару на ринку в періодах з 25.02.2022 по 12.07.2022 та з 12.07.2022 по 12.09.2022, на підставі яких додатковою угодою від 12.07.2022 №1 та додатковою угодою від 12.09.2022 №2 внесено зміни до істотних умов договору закупівлі від 25.02.2022 №34.
2.Відповідно до вимог частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань, зокрема, у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Замовником до договору закупівлі від 25.02.2022 №34 додатковими угодами від 12.07.2022 №1 та від 12.09.2022 №2 внесено зміни щодо збільшення ціни за одиницю товару. Замовнику надати пояснення (інформацію та документи) своїм діям щодо укладання додаткової угоди від 12.09.2022 №2 раніше, ніж за 90 днів з моменту внесення змін до договору додатковою угодою 12.09.2022 №2.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2550b4361e734231b659e3e7e44fdfe8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.02.2023 14:54
Опис:
Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради було проведено закупівлю- КОД ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15540000-5 Сирні продукти Сир твердий (жирність 45-55%) (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир), сир кисломолочний (жирністю не менше 9%) (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 ДК 021:2015: 15542000-9 — Свіжий сир) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-21-006758-b) та укладено договір № 34 від 25.02.2022 року. Після укладання договору про закупівлю сторони мають право внести зміни до договору, шляхом укладання додаткових угод, відповідно до частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та згідно зі ст. 651 Цивільного кодексу України зміни до договору можуть здійснюватися за згодою сторін.
1. Замовником у період підписання додаткових угод, відслідковувалась наявність коливання ціни товару на ринку за сайтом Мінфіну (додається), а також моніторили ціни прозоро маркету та магазинів.
2. В ході виконання зазначеного вище договору укладались додаткові угоди, а саме:
- додаткова угода №1 від 12.07.2022р., яка укладена на підставі листа-звернення від постачальника даного товару.(139 днів з дати укладання Договору)
- додаткова угода №2 від 12.09.2022р., яка укладена на підставі листа-звернення від постачальника товару (62 дні з дати укладання Додаткової угоди №1, та 201 день з дати укладання Договору), це не частіше ніж один раз на 90 днів.
Більше підняття цін з моменту підписання Договору не було.
Відповідно до вимог частини п'ятої статті 41 Закону істосні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань, зокрема, у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Підписання додаткових угод від 12.07.2022р. №1 та від 12.09.2022р. №2 не призвело до збільшення суми Договору № 34 від 25.02.2022 року, але зменшило обсяги для поставки даного товару, даних обсягів вистачило до кінця поточного року. З 24 лютого 2022 року у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, та продовжено до сьогодні. Це негативно відобразилось на харчуванні (дистанційне навчання учнів та вихованців дитячих садочків) загальноосвітніх закладах та закладах дошкільної освіти.
З початку підписання договору ціни на продукти харчування стрімко зросли. Постачальник товару у письмовому вигляді звернувся до управління гуманітарної політики з листом про підняття ціни на товар, агументуючи підняття ціни на товар за даним договором підняттям цін на ринку та стрімким підняттям на топливо та паливно- мастильні матеріали для довезення товару.
Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради забезпечило усіма необхідними матеріалами та інвентарем для обладнання укриттів загальноосвітніх закладів та закладів дошкільної освіти, для їх відкриття.
Не погодження підняття ціни з постачальником за додатковою угодою №2 від 12.09.2022р., призвело б до порушення прав дитини під час навчально- виховного процесу, та не виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»(зі змінами). При відсутності даного продукту будуть порушення в технології приготування, невідповідність затвердженого меню, не виконання норм постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305, погоджених начальником Локачинського управління Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області.
Номер:
4ab08aa8bc2d43a5a32df9c8db01d093
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2023 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі КОД ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15540000-5 Сирні продукти Сир твердий (жирність 45-55%) (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир), сир кисломолочний(жирністю не менше 9%) (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 ДК 021:2015: 15542000-9 — Свіжий сир) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-21-006758-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовнику необхідно надати документи, які підтверджують отримання товару по договору закупівлі від 25.02.2022 №34 станом на 08.02.2023, а також документи, що підтверджують здійснення оплати по договору закупівлі від 25.02.2022 №34 станом на 08.02.2023.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6e5cbea97f0b411b9d1cce0dcb4283be
Назва:
Пояснення та документи
Дата опублікування:
13.02.2023 10:27
Опис:
Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради надає документи, які підтверджують отримання товару по договору та його оплату, а саме накладні та платіжні доручення.
Замовлення продуктів харчування здійснюється працівниками закладів освіти самостійно згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” ( далі - Постанова), для забезпечення потреб дітей у харчуванні розробляється та затверджується відповідальними працівниками закладу освіти меню технологічних карток страв , які були розроблені з урахуванням вимог Постанови.