-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
09310000-5 - Електрична енергія (універсальна послуга)
Активна
7 384 728.00
UAH з ПДВ
Номер:
4a67007cfe32405390e8350ffe9cdf41
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-26-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.01.2022 00:00
Період моніторингу:
26.01.2022 16:36 - 17.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
26.01.2022 № 48
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 26.01.2022 № 48
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7.UA-2022-01-21-006405-b від 21.01.2022- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Теребовлянської міської ради «Теребовля» (далі – Замовник) на 2022 рік, протокол уповноваженої особи від 21.01.2022 №1, протокол проведення переговорів від 21.01.2022 №2, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 21.01.2022, протокол щодо рішення уповноваженої особи від 31.01.2022 №3, відповідь Замовника на пояснення, оприлюднене у електронній системі закупівель 28.01.2022.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Замовником зазначено таку підставу для застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції з технічних причин. При цьому, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, зокрема, якщо товар може бути наданий виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Водночас відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Проте, на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на», а також щодо викладення абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону в такій редакції «відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником».
Таким чином, застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин повинно бути обов’язково документально підтверджено Замовником, а оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно протоколу уповноваженої особи від 31.01.2022 №3 Замовником прийнято рішення про відміну даної процедури закупівлі, у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
03.02.2022 15:02 - 18.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.02.2022 15:02
Запити/Пояснення
Номер:
5aa31944e46b4adeacebbaccf991aef5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.01.2022 13:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «09310000-5 - Електрична енергія (універсальна послуга)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-21-006405-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4436e05afcae4ee4bdb5a71748111377
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.01.2022 16:04
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (електричної енергії) та визначення очікуваної вартості проводилось із врахуванням:
1. Потреби обсягів електричної енергії на 2022 рік, очікувані значення яких визначались на підставі розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2022 рік, очікувана вартість предмета
закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 No 275 "Про
затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі",
обрано метод розрахунку очікуваної вартості товару/послуг, щодо яких проводиться
державне регулювання цін і тарифів та обсягів фактичного електроспоживання за аналогічні періоди (місяці) минулого фінансового року.
2. Вартості електричної енергії (за 1 кВт. год.), що діяла для малих непобутових споживачів в січні 2022 року, отриманої з офіційного сайту постачальника електричної енергії ТОВ «Тернопільелектропостач» tepo.com.ua як єдиного постачальника «універсальної послуги» в Тернопільській області в розділі НЕПОБУТОВІ СПОЖИВАЧІ в рубриці ТАРИФИ за посиланням tepo.com.ua/corporate-tariffs