• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Надання послуг з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади

Завершена

39 550 074.23 UAH з ПДВ
Номер: f75b9e1037004ffabdabe718aefa30ea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-09-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.08.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 09.08.2022 21:44 - 31.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.08.2022 №179 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 09.08.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.08.2022 № 179 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2022-01-21-005772-b 21.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 308-11-55, zoloto1967@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; звіти про результати проведення процедур закупівель від 13.12.2021 № UA-2021-11-12-012982-a та від 14.01.2022 № UA-2021-12-14-000519-a, оголошення, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 21.01.2022 (далі – Повідомлення), договір № 42/1-б на надання послуг з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади від 08.02.2022 (далі – Договір), додаткова угода від 08.02.2022 №б/н до Договору, пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, отримані 11.08.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зі змінами, ( далі – Закон), а саме через двічі відмінені торги (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номерами № UA-2021-12-14-000519-a та № UA-2021-11-12-012982-a ). При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 11.08.2022 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення щодо надання обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме Додатку №1 (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики), що наведений в повідомлені про намір укласти договір про закупівлю. Однак, Замовник не надав Додаток №1 (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики), посилання на який наведено у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 19.08.2022 20:16 - 03.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.08.2022 20:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконуючи зобов’язання щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, з уповноваженою особою Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради проведено роз’яснювальну роботу, економічне навчання та буде розглянуте питання щодо зниження преміювання.
Дата публікації звіту: 25.08.2022 09:52

Запити/Пояснення