-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Цільнозерновий хліб, хліб житній 1г.
Завершена
2 481 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 405.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 405.00 UAH
Номер:
9ab146fd25be426fbaa57882e3755bfb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-17-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2022 00:00
Період моніторингу:
17.10.2022 21:49 - 07.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.10.2022 № 35-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.10.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.10.2022 № 35-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2022-01-21-004368-b 21.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Відділ освіти Виконкому Довгинцівської районної в місті ради (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2022-01-21-004093-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 21.01.2022 № 20) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «МІКА ГРУП», фізичної особи-підприємця Цуканової Н.А., товариства з обмеженою відповідальністю «КРИВОРІЖХЛІБ» та товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОНОМ-КР»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2022 № 40, № 41, від 09.02.2022 № 43 та від 14.02.2022 № 51; повідомлення про намір укласти договір; договір від 25.02.2022 № 66; пояснення, надані Замовником 21.10.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника відсутні відомості щодо посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Період усунення порушень:
04.11.2022 13:30 - 19.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2022 13:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
виконано в повному обсязі
Дата публікації звіту:
07.11.2022 08:02
Запити/Пояснення
Номер:
f9b56c8f5aa245c8a74af9a09f2b369e
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
19.10.2022 09:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15810000-9 —Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7d47a407f9104d06a8a76e90785f606a
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
21.10.2022 08:08
Опис:
1.На ваш запит надаємо пояснення щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Технічні характеристики предмету закупівлі визначалися з урахуванням вимог, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також вимогам діючим в Україні (ДСТУ, ГОСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ).
№п/п Найменування Од. виміру Кількість Примітки
1 цільнозерновий хліб, в/г кг 40 000 ДСТУ 7517:2014, або затверджені ТУУ, упакований
2 хліб житній, І г. кг 43 000 ДСТУ 4583:2006, або затверджені ТУУ, упакований
Очікувана вартість була визначена відповідно до довідки головного управління статистики у Дніпропетровській області №06-08/79-22 від 11.01.2022, висновку ТПП №265 від 01.12.2021р., та комерційних пропозицій.
2.Щодо оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат очікуваної вартості предмету закупівлі пояснюю. Відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 року №1266 «Про внесення змін до Постанови КМУ від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710, було внесено зміни до п.3 Постанови №710, а саме: «З метою ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Постанова КМУ від 16.12.2020 року №1266 набрала чинності з 19.12.2020. Тож, саме з 19.12.2020 року Замовники зобов’язані розміщувати «обгрунтування» на власному Web-сайті. Так як у Відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради немає власного Web-сайту, тому згідно листа Департаменту освіти і науки від 22.01.2021 №23 оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відбувається на Порталі Криворізький ресурсний центр в підрозділі "Обгрунтування процедур закупівель, саме з 22.01.2021 року. Надаємо посилання на сторінку Криворізького ресурсного центру, підрозділ «Обгрунтування процедур закупівель»: https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/purchases/customer/13765/6.html для перегляду оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат очікуваної вартості предмету закупівлі - всі обгрунтування по процедурам відкриті торги та переговорним процедурам формуються протягом 5 днів.
Станом на сьогоднішній день сторінка Криворізького ресурсного центру не працює і немає технічної можливості ознайомлення з оприлюдненою інформацією через введення в країні військового стану.