-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
код ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) з послугою по її розподілу – 400000 кВт*год
Завершена
2 879 244.00
UAH з ПДВ
Номер:
47ccdad1d0c44a9690c32e4f6c58fb83
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-27-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.09.2022 00:00
Період моніторингу:
27.09.2022 21:17 - 19.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ 27.09.2022 № 30-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.09.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 27.09.2022 № 30-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2022-01-21-003507-b 21.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повнота відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю; наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Медичного реабілітаційного центра МВС України «ПІВДЕННИЙ БУГ» (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2022-01-21-003180-b); рішення уповноваженої особи від 21.01.2022; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) UA-2022-01-21-003507-b; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель щодо процедур відкритих торгів UA-2021-11-16-007695-a та UA-2021-12-02-001143-c; договір про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу від 31.01.2022 № 114-ППС (далі – Договір № 114-ППС); повідомлення про внесення змін до Договору № 114-ППС; додаткова угода від 08.02.2022 № 1 до Договору № 114-ППС.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 3 частини шостої статті 40 Закону інформація, розміщена Замовником шляхом заповнення електронних полів в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) UA-2022-01-21-003507-b не містить відомостей щодо місця поставки товару.
Період усунення порушень:
28.09.2022 14:35 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 14:35
Оскарження висновку в суді
Опис:
Направлено позовну заяву до Вінницького окружного Адміністративного суду
Дата публікації:
07.10.2022 13:14
Дата відкриття провадження:
21.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
120/8233/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок моніторингу процедури закупівель код ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) з послугою по її розподілу – 400000 кВт*год повідомляємо наступне:
Відповідно до висновку моніторингу було встановлено, що «За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини шостої статті 40 Закону».
Інформуємо, що :
Відповідно до документації із закупівлі місцем поставки товару, який є предметом закупівлі визначається Вінницька область, м. Хмільник вул. Шевченка, 25 та
вул. Олійника, 15 відповідно дві адреси поставки.
Технічно майданчик не дає можливості здійснити відображення одночасно двох адрес.
Поряд з тим відповідно до пункту 3 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію:
кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Вказана інформація зазначена в Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури яке завантажено у встановленому порядку 21.01.22, 10:34.
Дата публікації звіту:
04.10.2022 13:04
Запити/Пояснення
Номер:
dba07b9247c1471a9f87b0302b325baf
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.10.2022 13:04
Опис:
Розглянувши висновок моніторингу процедури закупівель код ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) з послугою по її розподілу – 400000 кВт*год повідомляємо наступне:
Відповідно до висновку моніторингу було встановлено, що «За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини шостої статті 40 Закону».
Інформуємо, що :
Відповідно до документації із закупівлі місцем поставки товару, який є предметом закупівлі визначається Вінницька область, м. Хмільник вул. Шевченка, 25 та
вул. Олійника, 15 відповідно дві адреси поставки.
Технічно майданчик не дає можливості здійснити відображення одночасно двох адрес.
Поряд з тим відповідно до пункту 3 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію:
кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Вказана інформація зазначена в Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури яке завантажено у встановленому порядку 21.01.22, 10:34.