-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
''Послуги з організації шкільного харчування'' ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Завершена
1 450 512.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 252.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 252.56 UAH
Номер:
004c3cb9a8fa45e0afb37d189c9726ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-07-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2022 00:00
Період моніторингу:
07.10.2022 15:34 - 29.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.10.2022 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 07.10.2022 № 253
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
19 UA-2022-01-21-002879-b Середня загальноосвітня школа №84 імені Блаженної Йосафати Гордашевської ''Послуги з організації шкільного харчування'' ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень 1 450 512,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.01.2022 № 5/22, тендерну пропозицію КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 14.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2022, договір від 03.03.2022 № 3, додаткову угоду від 14.03.2022 №1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 13.10.2022.
Період усунення порушень:
17.10.2022 15:38 - 21.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.10.2022 15:38
Запити/Пояснення
Номер:
32bf192548f740b2996099d261558594
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2022 12:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c047b6ac9dc9480d9fd0af6e154eb08a
Назва:
Про надання пояснення на запит Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби від 11.10. 2022 року
Дата опублікування:
13.10.2022 14:26
Опис:
Розглянувши Ваш запит, опублікований в електронній системі закупівель 11.10.2022 року, за здійсненням моніторингу процедури закупівлі UA-M-2022-10-07-000022 - «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень (UA-2022-01-21-002879-b) – (далі, Закупівля) середня загальноосвітня школа №84 імені Блаженної Йосафати Гордашевської (далі, Замовник) відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні пояснення.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі її очікуваної вартості та визначення розміру витрат визначалися Замовником відповідно до потреб та з урахуванням вимог наступних нормативних документів:
- Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305;
- Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з яких звільняють від обкладення податку на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №116 від 02 лютого 2011 року (із змінами);
- закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року;
- наказу Міністерства охорони здоров`я України від 23.07.2002 року № 280 «Щодо організації проведення обов`язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництва і організацій, діяльність яких пов`язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
Розмір бюджетного призначення для проведення Закупівлі, виходячи із кошторису Замовника на 2022 рік, затвердженого 12.01.2022 року відділом освіти Сихівського та Личаківського районів УО ДГП Львівської міської ради та 13.01.2022 року зареєстрованого і взятого на облік в УДКСУ у Сихівському районі м. Львова, яким передбачено видатки з місцевого бюджету на організацію шкільного харчування у Замовника по КЕКВ 2230 становив - 1 580 800,00 грн.
При визначеннні очікуваної вартості Закупівлі, яка становить 1450 512,00 грн. Замовником враховано вимоги та методи визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, що визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі». А саме, орієнтовну кількість днів харчування, орієнтовну кількість учнів (дітей) 1-4 класів та пільгових категорій учнів (дітей), визначених відповідними нормативно-правовими актами, граничні норми вартості харчування на 2022 рік відповідно до наказу УО ДГП Львівської міської ради №827 від 24.12.2021 р. «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2022 році».
На виконання пункту 41 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті у вкладці Публічні закупівлі за посиланням: https://szsh84lviv.blogspot.com.