-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Мясо
Завершена
275 850.00
UAH без ПДВ
Номер:
70e8bdb8e9664f0092169c3f24e43580
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-14-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
14.06.2022 14:26 - 08.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.06.2022 № 6
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 14.06.2022 № 6
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2022-01-21-000709-c 21.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимоги абзацу першого частини сьомої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 "ГАРМОНІЯ" Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) оприлюднене 21.01.2022 в електронній системі закупівель, протокол переговорів від січня 2022 року б/н, протокол від 17.01.2022 № 2, договір від 27.01.2022 № 7, укладений між Замовником та ФОП Перец Лариса Михайлівна (далі – Договір), пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.06.2022.
В ході моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У ході моніторингу встановлено, що повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) Замовником 21.01.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель та 27.01.2022 укладено Договір від 27.01.2022 № 7 з ФОП Перец Лариса Михайлівна.
Відповідно до вимог абзацу першого частини сьомої статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Частиною першою статті 253 Цивільного кодексу України визначено, що перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
Таким чином, Договір від 27.01.2022 № 7 укладено Замовником з ФОП Перец Лариса Михайлівна з порушенням строків, передбачених абзацом першим частини сьомої статті 40 Закону та, як наслідок, відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним.
Крім того, за результатами аналізу питання своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом, встановлено, що відповідь на запит Управління від 17.06.2022 Замовником надано 23.06.2022, тобто на четвертий робочий день з дня оприлюднення запиту на пояснення-, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
05.07.2022 18:03 - 20.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.07.2022 18:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У звязку з неможливістю усунення помилки договір буде розірвано
Дата публікації звіту:
12.07.2022 13:48
Запити/Пояснення
Номер:
6b93a2d76bc9463d979809d9417df2f8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.06.2022 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі м’яса, код ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо, очікуваною вартістю 275 850,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-21-000709-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e3b0b02a9a304230949f3e9e9aa7ece5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.06.2022 19:22
Опис:
Добрий день. Для того, щоб визначити розмiр бюджетних коштiв, нами було проведено монiторинг цiнових пропозицiй наданих постачальниками а також якiсних характеристик. I згiдно них, а також нових норм харчування в закладах дошкiльноi освiти i вiдповiдно до кiлькостi дiтей по затвердженому списку, був виведений розмiр витрат по данiй закупiвлi.