-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо свійської птиці
Завершена
2 294 740.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 473.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 473.70 UAH
Номер:
79c908a5b355480896f4ab13be69cac9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-29-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2022 00:00
Період моніторингу:
29.09.2022 22:10 - 21.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
33 UA-2022-01-20-015385-b 20.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено не дотримання вимог частини 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Голобутовська Г.М., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.01.2022 №2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Голобутовська Г.М. (далі – ФОП Голобутовська Г.М.), протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.02.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 14.02.2022 №3, вимогу про усунення невідповідностей до 16.02.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 17.02.2022 №5, повідомлення про намір укласти договір (дата публікації 17.02.2022), договір про закупівлю від 10.03.2022 №563-В (далі – Договір) та додатки до нього, додаткові угоди від 29.03.2022 №1, від 31.03.2022 №2, від 18.04.2022 №3, від 18.05.2022 №4, від 16.09.2022 №5, пояснення Замовника від 04.10.2022, отримані через електронну систему закупівель.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.09.2022 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 04.10.2022 оприлюднив пояснення з посиланням на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів: https://osvita-drohobych.gov.ua, на якому розміщено обґрунтування відкритих торгів UA-2022-01-20-015385-b.
Проте зазначена сторінка, на яку посилається Замовник загальний перелік закупівель для закладів дошкільної освіти Дрогобицької міської ради, а також посилання на майданчик Замовника Держзакупівлі.онлайн, де зазначена інформація щодо проведення закупівлі ідентична з інформацією, оприлюдненою на веб-порталом Уповноваженого органу.
Тобто, посилання Замовника не містить інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
12.10.2022 22:14 - 27.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.10.2022 22:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про усунення порушення за результатом моніторингу
Відділ освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради повідомляє про усунення порушення та публікацію обгрунтування закупівлі відкритих торгів UA-2022-01-20-015385-b:
Обгрунтування
Назва предмета закупівлі: Код ДК 021-2015 (CPV)15110000-2 - М’ясо (Тушки курей свіжі чи охолоджені) .Очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом проведення аналізу цін на ринку вказаної продукції, згідно даних головного управління статистики у Львівській області, комерційних пропозицій потенційних учасників.
Кількість товару: Тушки курей (свіжі чи охолоджені)-3940 кг
Філе куряче (свіже чи охолоджене)- 15500 кг
Розмір бюджетного призначення та батьківської плати , визначено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі та складає: 2 294 740,00 грн.
Вимоги до предмета закупівлі: Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України, ДСТУ, ГОСТ, технічних умов виробника, нормам харчування.
Кількість продукції яка планується закупляти для безперебійної роботи блоку харчування закладів дошкільної освіти визначається переліком середньодобової норми продуктів харчування та залежить від кількості дітей.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів: https://osvita-drohobych.gov.ua
Дата публікації звіту:
19.10.2022 16:54
Запити/Пояснення
Номер:
d460bef52bd243e0ab87c1f8f3898988
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.09.2022 08:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «М’ясо свійської птиці» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-20-015385-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
457f7210158741978ff4bd3ae9973517
Назва:
ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ UA-2022-01-20-015385-b
Дата опублікування:
04.10.2022 14:31
Опис:
Відділ освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради на Ваш запит надає наступну інформацію.
Назва предмета закупівлі: Код ДК 021-2015 (CPV)15110000-2 - М’ясо (Тушки курей свіжі чи охолоджені). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом проведення аналізу цін на ринку вказаної продукції, згідно даних головного управління статистики у Львівській області, комерційних пропозицій потенційних учасників.
Кількість товару: тушки курей (свіжі чи охолоджені)-3940 кг, філе куряче (свіже чи охолоджене)- 15500 кг.
Розмір бюджетного призначення та батьківської плати визначено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі та складає: 2 294 740,00 грн.
Вимоги до предмета закупівлі: відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України, ДСТУ, ГОСТ, технічних умов виробника, нормам харчування.
Кількість продукції яка планується закупляти для безперебійної роботи блоку харчування закладів дошкільної освіти визначається переліком середньодобової норми продуктів харчування та виходячи з кількості дітей.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів: https://osvita-drohobych.gov.ua, на якому розміщено Обгрунтування відкритих торгів UA-2022-01-20-015385-b.
Номер:
7bc1d80adb964ea7b400c083160d22c9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.10.2022 10:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «М’ясо свійської птиці» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-20-015385-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень.
Відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
За результатами проведеного аукциону електронною системою закупівель сума остаточної пропозиції ФОП Голобутовська Г.М. становила 2 198 660,00 гривень. У зв’язку з чим, сума договору про закупівлю від 10.03.2022 № 563-В відрізняється від суми остаточної тендерної пропозиції, оприлюдненої в системі Prozorro ФОП Голобутовська Г.М за результатами електронного аукціону?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
993859b9bf30418395f9ce3debb41a0e
Назва:
Відповідь на запит до закупівлі UA-2022-01-20-015385-b
Дата опублікування:
05.10.2022 14:02
Опис:
На Ваше звернення відділ освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради повідомляє, що відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Початкова ціна учасника становила 2 294683,20 грн., після проведеного аукціону 2198660,00 грн. Договір укладено на суму 2198658,24 грн.
Таким чином, після проведеного перерахунку ціни за результатом аукціону сума укладеного договору змінилася в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі, що прямо передбачено ч.4 ст.41 Закону.
Всі підтверджуючі документи містяться в електронній системі закупівель.