• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Система для стоматологічної практики на два робочих місця

п. 8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою, окрім випадків передбачених тендерною документацією

Завершена

4 140 360.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 701.80 UAH
Номер: f4074cf412ae4717884b47032d9752e4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-23-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.09.2022 18:10 - 18.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.09.2022 №58-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 23.09.2022 №58-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2022-01-20-002970-c 20.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського національного медичного університету (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольними рішеннями уповноваженої особи без дати та номера (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Укр Діагностика», протокольні рішення уповноваженої особи від 02 та 16 лютого 2022 року №03/35-ВТ, 03/48-ВТ, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю обладнання за державні кошти від 01 березня 2022 року №25 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 24 червня 2022 року №1 та пояснення від 30 вересня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що предметом закупівлі, згідно річного плану закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації, є системи для стоматологічної практики на два робочих місця в кількості 12 комплектів. При цьому, Замовником в пункті 13 таблиці 2 додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації визначено комплектність одного комплекту системи для стоматологічної практики на два робочих місця, а саме: повітряний мікромотор – 2 шт; наконечник кутовий – 2 шт; наконечник прямий – 2 шт; наконечник турбінний – 2 шт; фотополімеризаційна лампа – 2 шт; стоматологічний компресор – 1 шт; стандартна знімна модель зубного ряду – 2 шт; додатковий комплект змінних зубів до стандартної моделі зубного ряду – 2 шт; модель зубного ряду для ендодонтичної практики – 2 шт; додатковий комплект змінних зубів до стандартної моделі зубного ряду для ендодонтичної практики – 2 шт; модель зубного ряду для пародонтологічної практики – 2 шт. Водночас, в пунктах 3, 12 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо завантаження у складі тендерної пропозиції файлів відсканованих з оригіналів документів, зокрема підписаної уповноваженою особою учасника цінової пропозиції, складеної у відповідності до форми Додатку 3, та заповненого проекту договору відповідно до Додатку 4 до тендерної документації (без зазначення цінових показників). Так, учасником ТОВ «Укр Діагностика», якого обрано переможцем, у складі своєї тендерної пропозиції надано цінову пропозицію (файл «Цінова пропозиція.pdf»), в якій у графі 2 «Найменування згідно з тендерною документацією/Торгова назва згідно з документами учасника з урахуванням комплектації» зазначено: «Система для стоматологічної практики на два робочих місця/Симуляційна система навчання на два робочих місця UMG-IX у складі: наконечник кутовий з внутрішнім каналом води GD-L802 - 2 шт; прямий наконечник з внутрішнім каналом води GD-L802 - 2 шт; повітряний мікромотор з внутрішнім каналом води GD-L802 - 2 шт; стандартний високошвидкісний наконечник з генератором LED освітлення GD-H506 - 2 шт; фотополімерна лампа безпровідна - 2 шт; стандартна знімна модель зубного ряду UM-A3 - 2 шт; модель для препарування та пломбування кореневих каналів UM-L1 - 2 шт; комплект змінних зубів для ендодонтичної практики UM-L1R - 2шт; модель для парадонтологчної практики UM-4027-2 шт; стоматологічний компресор AC-F2 - 1 шт». Також, учасником ТОВ «Укр Діагностика» у складі своєї тендерної пропозиції надано проект договору (стор.159-165 файлу «Інші документи 2.pdf») із додатком №1 «Специфікація», в графі 2 якого зазначена інформація щодо найменування предмета закупівлі згідно з тендерною документацією/торгової назви згідно з документами учасника із визначенням комплектації, яка аналогічна з інформацією у його ціновій пропозиції (файл «Цінова пропозиція.pdf»). При цьому, умовами пункту 1.2 розділу І «Предмет договору» проекту договору передбачено, що кількість, перелік, комплектність та асортимент товару визначено у специфікації (додаток №1), яка розроблена на підставі прийнятої тендерної пропозиції та є невід’ємною частиною договору. Виходячи із вищевикладеного, учасником ТОВ «Укр Діагностика», якого обрано переможцем, надано тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі, а саме «Симуляційна система навчання на два робочих місця UMG-IX» у складі якої відсутній додатковий комплект змінних зубів до стандартної моделі зубного ряду в кількості 2 шт, чим порушено вимоги пункту 13 таблиці 2 додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «Укр Діагностика» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а прийняв рішення про визначення його переможцем процедури відритих торгів та уклав Договір загальною вартістю 4 132 843,20 грн. Поряд із цим, моніторингом встановлено, що умови Договору, укладеного 01 березня 2022 року із ТОВ «Укр Діагностика», не відрізняються від змісту його тендерної пропозиції, а саме цінової пропозиції (файл «Цінова пропозиція.pdf) та проекту договору із додатком №1 «Специфікація до нього» (стор.159-165 файлу «Інші документи 2.pdf»), тобто комплектність предмету закупівлі не відповідає вимогам Замовника, встановленим в пункті 13 таблиці 2 додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Водночас, додатковою угодою від 24 червня 2022 року №1 до Договору внесені зміни, зокрема додаток №1 викладено в новій редакції, а саме комплектність предмету закупівлі доповнено набором змінних зубів UM-C4 (32) в кількості 2 шт.
Період усунення порушень: 14.10.2022 16:23 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.10.2022 16:23

Оскарження висновку в суді

Опис: Справа № 420/15472/22 Дата відкриття провадження: 08 листопада 2022 року
Дата публікації: 09.11.2022 13:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення містяться у файлі 21102022 Аргументовані_заперечення_ до ВИСНОВКУ.docx.asice
Дата публікації звіту: 21.10.2022 19:27

Запити/Пояснення